Sh4d3y Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Skal selge headsettet mitt nå, og skal kjøpe noen nye hodetelefoner. Grunnen til at jeg skal selge hodetelefonene mine, er at jeg vil ha bedre lyd, og hvis jeg har de på meg i mer en 3 timer om gangen, får jeg vondt i øreflippene. Jeg skal snart på tur til polen med klassen, og da skal vi sidde 8 timer i buss osv :-? Får solgt headsettet mitt som er et trust multifunction headset 410 bass for 200 kr. Har tilsammen ca 450 kr til hodetelefoner. Brodern har et par koss ur20 og jeg synes de er utrolig digge.. Leter etter noe sånt. Forslag noen? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Koss PortaPro! Koster 650 da... Lenke til kommentar
toretors Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Evnt. 600kr på Siba, det sjekke er jo at i tillegg til gode hodetelefoner har man livstidsgaranti Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Vil gjerne ha lukkede hodetelefoner. Hvir kan jeg lese/se mer på siba? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg bestilte meg nettopp Zalman 6.1 Headphones fra www.3dfxcool.no.. vet ikke hvordan de er enda, men det så ganske morsomt ut Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Leste en ganske detaljert test a de på http://www.hardwarezoom.com/viewcontent.js...ID=160&PageNo=1 Hadde tenkt å bestille de jeg oxo, men jeg fant ut at jeg heller skulel lete etter vanlige hodetelefoner etter jeg hadde lest testen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Leste en ganske detaljert test a de på http://www.hardwarezoom.com/viewcontent.js...ID=160&PageNo=1 Hadde tenkt å bestille de jeg oxo, men jeg fant ut at jeg heller skulel lete etter vanlige hodetelefoner etter jeg hadde lest testen. å hva med testen der var negativt? det sto bare at de ikke kunne erstatte 5.1 systemer med normale høytalere, noe alle burde skjønne, ellers så de helt ok ut synes jeg, noe "muffled sound" men eller bra Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Jeg leste mye på andre sider om hodetelefonene oxo da, fikk vite at det var veldig lite bass, dårlig lyd på bakkanalene og når alle kanalene går sammen, blir lyden utydelig. Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har et par headsett selv, et Labtec til voicecom i spill og et annet par (husker ikke merket) til andre ting som musikk, tv osv. De er utrolig digge og koster bare noe over 1000 spenn! Lenke til kommentar
talisar Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har tilsammen ca 450 kr til hodetelefoner. Brodern har et par koss ur20 og jeg synes de er utrolig digge.. Leter etter noe sånt. Forslag noen? Hvorfor ikke bare kjøpe et par koss ur20 da:) De koster ikke så mye som 450 kroner engang:) Har et par selv, utrolig fornøyd.. eneste er at de er litt tunge å ha om jeg skal ut å gå litt. Men til å sitte på buss fungerer de ypperlig og man blir helt isolert fra tullingene rundt seg. Ser for meg 8 timer klassetur i buss kan bli plagsomt på sikt:) Evt kan du jo spørre bror pent om å låne mens du er på tur:) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ikke store bokstaver i topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg