stiaas Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Slutt på prissjokk etter utenlandsferie. Nå blir det billigere å mobilsurfe i EU Lenke til kommentar
ætt Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det var på tide, men er det ikke bare å la være å surfe på mobile i en ferie da? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det var på tide, men er det ikke bare å la være å surfe på mobile i en ferie da? Det er faktisk en del av oss som reiser i Europa av andre årsaker enn ferie. Og årsakene for reduksjon er nok også for å fremme fri flyt. Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Med de prisene og kvotene som er på databruk så er det tydelig at de ikke vil vi skal bruke smarttelefoner. Likevel selger de dem. Forstå det de som kan.. Lenke til kommentar
ætt Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det var på tide, men er det ikke bare å la være å surfe på mobile i en ferie da? Det er faktisk en del av oss som reiser i Europa av andre årsaker enn ferie. Og årsakene for reduksjon er nok også for å fremme fri flyt. Nå skrev jeg at de ikke burde bruke mobilen til å surfe på internett i FERIEN. Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Skulle gjerne sett bedre avtaler utenfor europa også, f.eks. med japan. Da jeg dro til japan og var der i ca. 3 mnd. nesten sammenhengende, var det ikke så gøy å gå seg vill midt i tokyo og mobildata koster ca. 20-30 kr. pr. 100 KB (jepp). De fleste snakker ikke engang engelsk godt der, og jeg var alene. Og nei, det var ikke så enkelt som å låne SIM-kort på flyplassen. Haha Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det var på tide, men er det ikke bare å la være å surfe på mobile i en ferie da? Det er faktisk en del av oss som reiser i Europa av andre årsaker enn ferie. Og årsakene for reduksjon er nok også for å fremme fri flyt. Nå skrev jeg at de ikke burde bruke mobilen til å surfe på internett i FERIEN. Nå er jo faktisk Internett et ganske nyttig verktøy nå du er å ferie da. Jeg bruker det til alt fra å reservere bord på restauranter til å sjekke hva som er verdt å se i en by, åpningstider, kjøpe billetter, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg