TheNarsissist Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Joda, men jeg har ikke 499 for øyeblikket. Fortsatt noen dager til stipendet kommer og jeg har endel spill jeg vil bli kvitt. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 http://cdon.no/spill/kj%C3%B8p_black_ops_2_-_velg_spillnyhet_for_249_kr/?utm_source=facebook&utm_medium=fp&utm_campaign=facebook_black_ops_2_offer Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du kjøper Black Ops 2 til 499. Så får du et av de andre spilla til 249.. Som fører til at du får to spill til 748... Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ja så det nå. Sorry! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hehe. Alle tar feil iblant Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Fikk spillet i dag :-D mpx her Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Fikk det i dag. Noen som er med på match, Xbox 360? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Til dere som har fått det, hvilke zombie baner er med? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Fikk det i dag. Noen som er med på match, Xbox 360? Add meg da; em1ls kommer på etter pl Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Til dere som har fått det, hvilke zombie baner er med? Ingen som jeg har sett før. Kan sjekke navn etterpå om du er interessert. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ja det hadde vært flott! Gjerne noen bilder fra loading screen også hvis du gidder. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) ZOMBIES Meny-bilde: http://i47.tinypic.com/j7t82s.jpg Fra start av er det tre åpne "maps" / "steder som ikke har noe navn. Det er i tillegg et map/sted som er locked: http://i48.tinypic.com/v63v34.jpg (det nederst til venstre er ikke åpnet fra start av) På det ene mappet (øverst til venstre) står følgende: TRANZIT > Continue the fight against the undead and seach for clues to the truth of what lies ahead... SURVIVAL > Survive with limited weapons and without the Pack-a-Punch or any perks. It's a maschochist's dream. Go on, we dare you! På de to andre åpne maps har man kun denne Survival-modus. Edit: Det er i tillegg ett Online-modus med et Ranking-system. Det kom opp info om denne når jeg starta Zombies for første gang, men klarer ikke å finne det igjen. Kan publisere mere info om jeg finner det. Endret 10. november 2012 av Razorlight Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 DET KOMMER TIL Å BLI DET SAMME SOM ALLE DE ANDRE, MEN I FREMTIDEN! COD4 er fortsatt det eneste COD-spillet som er verdt å spille... IW/Treyarch kan gå og henge seg. Elsker å melke. Folk kjøper COD hovedsakelig for multiplayer, og det eneste som er nytt i multiplayer fra spill til spill er småting som maps, perks, killstreak-rewards osv. MAO ting som kunne vært sluppet via DLCer/nedlastbart tillegg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Fordelen med black ops er at quick scope idiotene ikke finnes. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 ZOMBIES Meny-bilde: http://i47.tinypic.com/j7t82s.jpg Fra start av er det tre åpne "maps" / "steder som ikke har noe navn. Det er i tillegg et map/sted som er locked: http://i48.tinypic.com/v63v34.jpg (det nederst til venstre er ikke åpnet fra start av) På det ene mappet (øverst til venstre) står følgende: TRANZIT > Continue the fight against the undead and seach for clues to the truth of what lies ahead... SURVIVAL > Survive with limited weapons and without the Pack-a-Punch or any perks. It's a maschochist's dream. Go on, we dare you! På de to andre åpne maps har man kun denne Survival-modus. Edit: Det er i tillegg ett Online-modus med et Ranking-system. Det kom opp info om denne når jeg starta Zombies for første gang, men klarer ikke å finne det igjen. Kan publisere mere info om jeg finner det. Sweet! Gleder meg til det kommer. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Fordelen med black ops er at quick scope idiotene ikke finnes. Jeg har allerede vært i lobby med noen fucktards som har drevet med QS. Lite trickshoots enda, men folk er uvant med spillet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 det eneste som er nytt i multiplayer fra spill til spill er småting som maps, perks, killstreak-rewards osv. MAO ting som kunne vært sluppet via DLCer/nedlastbart tillegg. De har jo endret spillet en del. Å spille online i BO2 blir nok ikke å føles likt ut som i den første. Mye pga perks, maps og killstreaks. Å slippe slikt via DLC ville resultert i at black ops (1) ble endret såpass mye at det ikke er samme spill. Om BO2 suger, vil jeg ha muligheten til å gå tilbake til BO1. Hadde de sluppet det som DLC hadde jeg ikke hatt denne muligheten. Å komme med "alt etter COD4 er dårlig" er bare tull. Mine favorittspill i CoD-serien er Black Ops og CoD3. Liker måten Treyarch gjør det på. MW3 kunne FINT vært sluppet som DLC, men her har de endret såpass mye at det er et nytt spill. Og å si at de kan henge seg er ikke særlig modent argument. Ødelegger mye av ditt innlegg. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det er en del irritasjonsmomenter på online-delen. Kan dra fram ting som dårlig plasserte spawninger og en overpowered killstreak man får etter 5 kills. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Mw2, COD4 og Mw3 = Alle QS når spillet er litt gammelt, og ingen spiller vanlig. Black ops = Etter en lang stund, finner du ikke mangen som driver med qs. Det er mest folk som levler og koser seg, slik folk skal. For håpe det blir slikt i BO 2 og Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Black ops = Etter en lang stund, finner du ikke mangen som driver med qs. Det er mest folk som levler og koser seg, slik folk skal. For håpe det blir slikt i BO 2 og Det er det som er så kos med BO for tiden! Stort sett samme gjengen som spiller (Går fra 30 til 150 tusen påloggede, avhengig av tid og dag. På 360 i alle fall). Møter mye av de samme folkene, kan prate og kjenne igjen folk. Litt drittprat er det iblant. Det aller verste er vel spawnkilling. Det er ikke såå utbredt, men nok til at det irriterer når det skjer. Ser Razorlight nevner dårlige spawns, så det lover ikke akkurat godt. Får håpe det er bedre enn BO og MW3 i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå