Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig fikk jeg den forbanna Skorpion i gull-camo! Definitivt det verste våpenet jeg har prøvd på... Headshots var totalt uforutsigbart, vanskelig å gjøre 150/150 uten perks/attachments pga høy firerate og lav ammunisjon. Samt at jeg tror Revenge-medalje greia bugget seg litt, jeg drepte flere ganger fyren som drepte meg, men fikk ikke noe medalje... Jaja, uansett. Endelig ferdig! Da mangler jeg bare Vector og Chicom for diamant... Har ikke unlocket Peacekeeper enda så da regner jeg med at jeg ikke trenger å gjøre challenges for den også.

Lenke til kommentar

Skorpion med fastmag og silencer er helt suverent på små baner.

Chicom tok meg en liten evighet å bli ferdig med, helt klart den smg jeg hadde størst problemer med. Hadde en hatt en form for "auto fire" på håndkontrllen så hadde det nok vært ett suverent våpen, men å trykke som en gal er ikke helt min ting.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+130498

noen som ikke får killstreaks i custom game? jeg spiller mot boter, men får ikke "låst opp" killstreaks når jeg når den scoren som trengs. når jeg sjekker på tab så står også alle med 0 i score! hva har skjedd?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hvordan klarer folk å fyre av skudd med sniper nøyaktig i det sekundet siktet er dratt frem? Det er helt dønn nøyaktig, og kan ikke skjønne annet enn at folk fusker.

Forøvrig er jeg så sykt lei av folk som gjemmer seg rundt om, spawner med tactical insertion og skyter en kompis så de ender rundene med 30-0 og 0-30, alt etter hvilket lag de er på.

Like irriterende er det når en møter lag der hele laget gjemmer seg i ett rom med skjold og hagle. Hvordan i pokker skal en ta ut slike, og når resten av laget en er på stormer inn og dør i håp om å klare å ta rommet så taper en jo stort. Kan ikke folk bare la campere sitte der alene og ikke gi de gratis poeng.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Stor sjanse for at jeg går til innkjøp av ny pc når jeg kommer hjem fra ferie. Dermed vil nok KDen stige til værs! :D Er så forferdelig å spille på min egen at jeg ga opp etter lvl 30 (fikk lvlet opp en del på en annens pc og KDen totalt sett fra alle de matchene var på over 5 :)), ligger ofte rett rundt 20 fps og til tider også under... Personling MÅ jeg ha over 60, og merker dersom jeg dupper under uten med en gang.

Noen som forsatt spiller? Og er det bare meg som synes at BO2 var relativt lett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...