Comma Chameleon Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Jeg linka til traileren nederst på forrige side. Ellers så har jeg ikke sett noe mer fra de. Blir gøy å teste. edit: Nå ble det to sider tilbake, plutselig. Endret 15. april 2013 av uTukt Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Mitt nye favorittvåpen http://www.youtube.com/watch?v=l8x3yFuWwgM Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 "Denne videoen er privat." Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Da tror jeg det skal gå Lenke til kommentar
xXLinniXx Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg syntes uprising-dlc'en nådde helt opp til forventningene mine , spessielt "mob of the dead" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Endelig fikk jeg den forbanna Skorpion i gull-camo! Definitivt det verste våpenet jeg har prøvd på... Headshots var totalt uforutsigbart, vanskelig å gjøre 150/150 uten perks/attachments pga høy firerate og lav ammunisjon. Samt at jeg tror Revenge-medalje greia bugget seg litt, jeg drepte flere ganger fyren som drepte meg, men fikk ikke noe medalje... Jaja, uansett. Endelig ferdig! Da mangler jeg bare Vector og Chicom for diamant... Har ikke unlocket Peacekeeper enda så da regner jeg med at jeg ikke trenger å gjøre challenges for den også. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Skorpion med fastmag og silencer er helt suverent på små baner. Chicom tok meg en liten evighet å bli ferdig med, helt klart den smg jeg hadde størst problemer med. Hadde en hatt en form for "auto fire" på håndkontrllen så hadde det nok vært ett suverent våpen, men å trykke som en gal er ikke helt min ting. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg prøver å unngå silencer på SMG. River nesten av meg håret hver gang jeg bruker det pga manglende range og føler rett og slett at jeg skyter en sprettert med gummikuler. Nei - gi meg heller quickdraw/extended mags så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Er en stor fordel å silencer synes jeg. Står det tre stk å camper i ett rom kan du stå i rommet å skyte de en og en uten at de reagerer i det hele tatt. Rekkevidden er selvsagt ett problem, men derfor jeg stort sett bruker det på små baner. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Jeg bruker det til min fordel! Fiendene ser en rød dott på skjermen, og de løper som hodeløse kyllinger mot den retningen. Der står jeg og er klar til å plukke Endret 17. april 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Tja, så lenge du klarer å dekke alle retninger de kan komme i fra så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 noen som ikke får killstreaks i custom game? jeg spiller mot boter, men får ikke "låst opp" killstreaks når jeg når den scoren som trengs. når jeg sjekker på tab så står også alle med 0 i score! hva har skjedd? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hoho, har ikke spilt CoD siden jul. Veldig "stolt" over meg selv. Må vell unne meg litt igjen når stresset er over på skolen! Lenke til kommentar
shauge Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Det er gratis å prøve CoD Black Ops 2 multiplayer i helga, via Steam. (For PC) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Forøvrig dobbel XP også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Det er gratis å prøve CoD Black Ops 2 multiplayer i helga, via Steam. (For PC) ... og det kan vi like. Endret 11. mai 2013 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hva har dere gjort i helga da? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hvordan klarer folk å fyre av skudd med sniper nøyaktig i det sekundet siktet er dratt frem? Det er helt dønn nøyaktig, og kan ikke skjønne annet enn at folk fusker. Forøvrig er jeg så sykt lei av folk som gjemmer seg rundt om, spawner med tactical insertion og skyter en kompis så de ender rundene med 30-0 og 0-30, alt etter hvilket lag de er på. Like irriterende er det når en møter lag der hele laget gjemmer seg i ett rom med skjold og hagle. Hvordan i pokker skal en ta ut slike, og når resten av laget en er på stormer inn og dør i håp om å klare å ta rommet så taper en jo stort. Kan ikke folk bare la campere sitte der alene og ikke gi de gratis poeng. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Stor sjanse for at jeg går til innkjøp av ny pc når jeg kommer hjem fra ferie. Dermed vil nok KDen stige til værs! Er så forferdelig å spille på min egen at jeg ga opp etter lvl 30 (fikk lvlet opp en del på en annens pc og KDen totalt sett fra alle de matchene var på over 5 ), ligger ofte rett rundt 20 fps og til tider også under... Personling MÅ jeg ha over 60, og merker dersom jeg dupper under uten med en gang. Noen som forsatt spiller? Og er det bare meg som synes at BO2 var relativt lett? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg spiller fortsatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå