Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg testet ut BOII, noe jeg egentlig ikke hadde planer om å gidde, men siden jeg fikk det gratis, så gjorde jeg det alikevel. Jeg har bare spilt rundt en time multiplayer, så er bare i level 15. Lurte på om noen her kan gi meg tips til bra classes jeg kan lage?

Den "ultimate" Tryhard-PubStomp-Create-a-class guide:

SMG:

Primary: PDW / MSMC

Attachments: Laser sight + Silencer / Long barrel + Fast mags

Secondary: Ingen

Perk 1: Ghost + Flack jacket \ Lightweight

Perk 2: Toughness

Perk 3: Dexterity

Lethal: Ingen

Tactical: Ingen

Wildcards: Primary gunfighter + Perk 1 Greed

LMG:

Primary: MK-48 \ LSAT

Attachments: Target finder + Silencer + Quickdraw handle

Secondary: Launcher

Perk 1: Flack jacket \ Lightweight

Lethal \ Tactical: Valgfritt men annbefaler Frag\Semtex\Shock charge\Flash

Wildcards: Primary gunfighter

AR:

Primary: SCAR-H

Attachments: Silencer + Fast mags + Adjustable Stock

Secondary: Launcher

Perk 1: Flack jacket

Lethal \ Tactical: Frag\Semtex \ Shock charge \ Flash

Wildcards: Primary gunfighter

Sniper:

Primary: DSR-50

Attachments: Ballistic CPU + Laser sight

Secondary: B23R w Long barrel \ Tac-45 w Dual wield \ Five seven w Dual Wield

Perk 1: Ghost

Perk 2: Toughness + Fast hands

Lethal \ Tactical: Ingen

Wildcards: Perk 2 greed

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo gallskap og ikke ha noe secondary våpen på lmg så usansynlig treg de er til å reloade. Synes også at MK48 er et bedre valg enn lsat. Lengre rekevidde får en også, og plukker ut snipere og det som er enkelt og greit:-)

Ellers så er det greit for en som ikke har spilt så mye å kanskje bruke betty i starten, gir en del gratis poeng.

Synes også at en del våpen er avhengig av å ha en form for sikte, blir rett og slett for uoversiktlig dersom en ikke har sikte på.

Lenke til kommentar

Bruker aldri secondary på LMG, er jo så jævlig mange skudd. Får du ikke drept noen på 100+ skudd er det kanskje på tide å legge opp.

Du får drept mange, men om du plutselig må lade, evt bevege deg kjappere enn vanlig så er det kjekt å ha en pistol som backup. Om man er god som du sier, så bruker du lett opp 100 skudd.

Lenke til kommentar

Er man god rusher man ikke med LMG, man finner seg en posisjon hvor man kan lade i fred.

Sant nok. Haha, det er vel grunnen til at jeg ikke bruker LMG. :p

Stort sett SMG eller AR med Adjustable Stock.

Etter jeg kjørte reset all har jeg stort sett bare fokusert på å ha det gøy. Driter i leveling av våpen og alt. Spiller også mye forskjellige game modes for tia. Sticks and stones er morsommere enn jeg trodde.

Lenke til kommentar

Sant nok. Haha, det er vel grunnen til at jeg ikke bruker LMG. :p

Stort sett SMG eller AR med Adjustable Stock.

Etter jeg kjørte reset all har jeg stort sett bare fokusert på å ha det gøy. Driter i leveling av våpen og alt. Spiller også mye forskjellige game modes for tia. Sticks and stones er morsommere enn jeg trodde.

Ja, samme her :)

Spiller du på PC?

Lenke til kommentar

Er man god rusher man ikke med LMG, man finner seg en posisjon hvor man kan lade i fred.

Selvsagt, men selv om en er i fred i det en begynner å lade så betyr ikke det at en får være i fred de neste 10 sekundene som det tar å lade LMG. Og frem til du finner denne posisjonen du skal sitte å ta ut folk i fra så er det også greit å ha ett våpen som lar en skyte raskere når en møter på folk på veien, samt en kan bevege seg litt raskere.

Og hva skal en med Lightweight og Dexterity dersom en skal holde seg mest mulig i ro for å ta ut folk? LMG er uansett ikke et våpen en løper rundt med, men ett våpen en holder seg i ro med og har korte avstander fra sted til sted en skal ta ut folk i fra.

Lenke til kommentar

Noen som spiller bo2 på pc som kan hjelpe meg og fikse en lag? eller er det noen andre som har opplevd det samme?

Noen ganger så faller fps på bo2 ned, Vanlig er den på 90+ og mange ganger så kommer den under 50fps, da lagger det, og jeg må nesten restarte pcen min for å få fps til å gå normalt igjen... Vet noen hvorfor det skjer med meg?

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig høres det ut som om det er noe som kjører i bakgrunnen som bruker mye minne?

nei trur ikke det, har som regel kun skype. Det er jo liksom ikke alltid det lagger, normalt lagger det ikke, men når det lagger så er fps lav og jeg må starte pcen min på nytt for at laggen går bort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...