JDC Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Er det noen som spiller zombies eller? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Da har jeg testet ut BOII, noe jeg egentlig ikke hadde planer om å gidde, men siden jeg fikk det gratis, så gjorde jeg det alikevel. Jeg har bare spilt rundt en time multiplayer, så er bare i level 15. Lurte på om noen her kan gi meg tips til bra classes jeg kan lage? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Da har jeg testet ut BOII, noe jeg egentlig ikke hadde planer om å gidde, men siden jeg fikk det gratis, så gjorde jeg det alikevel. Jeg har bare spilt rundt en time multiplayer, så er bare i level 15. Lurte på om noen her kan gi meg tips til bra classes jeg kan lage? Hvilke game modes bruker du å spille? Hardcore eller core? Finnes vel stort sett ingen universal-klasse. Jeg vil dog anbefale MSMC som våpen, og Engineer som perk 3. Det er det som oftest går igjen hos meg. Scavenger er fint, men da må du opp i level (44). Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg spiller med SCAR-H (silencer, stock og fast mags) flackjacket, scavenger, den perken som gjør at du ikke flincher så my når du blir skutt(usker ikke navnet, men du har den fra starten av) og tactical mask. Har også begynt å spille med M 27 som treffer der du sikter nesten uansett avstand. ingen spesielle attachments enda men perks inkluderer alltid scavenger, flackjacket og tactical mask. Desverre så er vel alt dette brukbart fra en høyere lvl, men mener å huske at man levler ganske fort i begynnelesen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hvilke game modes bruker du å spille? Hardcore eller core? Går mest i Core, da mye Domination, ellers Kill Confirmed, TDM, FFA. Også spiller jeg en del Chaos, altså den som blander game modes på små maps. Men takker for tips som jeg har fått hittil, skal sjekke dem ut. Fram til nå har jeg brukt Type 25 på Assault classen min og MP7 på SMG classen. Perks og sånt husker jeg dog ikke i hodet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Ønser du å få raske lvl i starten så spill liga. Da er alle våpen låst opp, og du får 7500 xp ved tap og 10 000 ved seier. Grei måte å komme raskt opp i lvl. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Har tre klasser jeg stort sett har fast i tillegg til andre variasjoner. En antiair med lmg og rocketlauncher, scavenger og blind eye. En sneakybeaky med pumpehagle/mp7/peacekeepermed lyddemper, lightweight, scavenger og dead silence+extreme conditioning (mest til ffa). En generell assault med ak-47, reddot/grip/fast mags, lightweight, scavenger, extreme conditioning. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Ønser du å få raske lvl i starten så spill liga. Hvordan gjør man det? Har tre klasser jeg stort sett har fast i tillegg til andre variasjoner. Skal testes ut, takk. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Den game-moden jeg har høyste score per minute i (som jeg har sjekket) er HC Kill confirmed. Gjennomsnitt på ca 370. Spiller bare HC, så har ikke så mye å velge i mellom. Kjørte reset all når jeg nådde prestige master, så nå har jeg ingenting. Var lite givende å ha alt unlocket, så like greit å starte på nytt. Blir ikke å spille så mye uansett. Men min ultimate klasse er: MSMC + Suppressor & Fast Mag (Millimeter scanner i stedet for lyddemper hvis jeg kjører Blind eye istedet for Ghost) Ghost+Hardline (evt. blindeye) Scavenger Engineer EMP Øks/C4 (for morro skyld) Bruker stort sett den med Ghost/suppressor, men kommer det helikopter og andre scorestreaks så kjører jeg blind eye og en launcher for å skyte ned. Funker som gull, og jeg har hatt noen sinnsyke runder med dette oppsettet. Funker best på HC da. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Testet ut MSMC på en eller to runder tidligere i dag, og det gikk egentlig ganske ræva. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Har såvidt ikke spilt på en måned eller to, og gikk ikke så bra for meg heller egentlig. Har de nerfet smg den siste tiden? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Kanskje. Vet ikke helt hvorfor det gikk så dårlig med akkurat den. Bommet mye når jeg siktet på folk, men når jeg først traff så døde de fort. Og tror ikke det var noe med min evne til å sikte, ettersom at det gikk mye bedre på samme matchen med MP7. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hvordan gjør man det? Under valget league play under xbox live i black ops. MSMC synes jeg er elendig i bruk. Om en løper mye rundt over alt er SMG de beste våpen. Om en går mer rolig frem, stopper og avvventer så er AR det beste våpen. Liker en å holde seg i ro så er LMG et supert våpen som tar knekken på det meste. Liker i grunn de fleste våpen klasser, alt etter hvordan jeg ønsker å spille på den banen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg går under typen som løper rundt hele tiden. Derfor bruker jeg vanligvis MP7 også spiller jeg på små baner. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Er det noen som gamer bo2 zombies på pc? eller vet om noen bra zombie clan på pc? kontakt meg please, vil gjerne spille med noen. Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Hei! Har spilt endel BO2 multiplayer på ps3 nå, men det er en lagg som er så usannsynlig irriterende! Jeg har en linje fra Telenor som skal i teorien gi 16 ned og 0,8 opp, men i realiteten er det 11 ned og 0,6 opp og 36 ping... Har lest diverse steder at dette ikke skal ha noe å si pga "lag compensation". Opplever ekstremt ofte at jeg skyter først, gjerne i overkroppen, men alikevel dør. Når jeg går inn i theater mode for å etterforske, så ser jeg ofte fra min egen vinkel at jeg skyter først, men når jeg ser det fra motstanders vinkel, så er det han som skyter først og han blir somregel ikke skadet engang. Vil det hjelpe med en linje som har bedre opplastingkapasitet? Legg meg gjerne til på ps network, plsteen. Endret 29. mars 2013 av pålsteen Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Opplastingskapasitet har (nesten) ingenting å si, spillet bruker så lite båndbredde at man kan spille dette med nærmest alle mulige linjer. Det er ping (latency) som gjelder, og det er det verre å gjøre noe med (hjelper neppe å oppgradere noen linje). Det er utallige teorier på hvorfor spillet oppfører seg slik som det gjør, og som du er inne på, lag compensation er gjerne det det blir omtalt som, men en ting er i hvertfall sikkert, og det er at spillet er stort sett helt på trynet og oppfører seg akkurat slik du beskriver for mange, men ingen klarer dessverre å gjøre noe nevneverdig med det, dette ligger i kodinga til Treyarch. Det beste du kan håpe på er en ny oppdatering hvor de tweaker litt på innstillingene og at du denne gangen er blant de heldige. En kjent sak at mens noen får en mye bedre connection ved en oppdatering, så er det nesten alltid tilsvarende like mange som får det verre, og slik går det bare i sirkel fra oppdatering til oppdatering, Treyarch evner ikke å gjøre noen verdens ting med dette, de bare dytter problemet litt rundt. Endret 29. mars 2013 av bas Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Latterlig at de skal gjøre det. For spillet hadde vært utrolig (mye mer) morro enn det det er, bare pga lag compensation. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Er ikke sikkert det er så lett som folk får det til å virke som. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Rart ingen har linket til den enda, men her er trailer til kommende DLC-pakken, Uprising, som kommer til Xbox Live 16. April! Det ser ganske bra ut, og jeg er optimistisk. Vanskelig å dømme før man har prøvd banene. Studio-mappet skal visst være en remake av Firing Range fra BO1, og det gleder meg! Det var en veldig morsom bane, om man ser borti fra spawn-trapping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå