Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte noen runder zombies igår kveld med 3 andre. Morro! Die Rise var kjempebra, og en soleklar favoritt ut av zombiebanene nå. Skulle ønske de tok tilbake Kino der toten fra første black ops også, som var den beste der.

Turned var helt greit, ganske morro å snike seg opp på fienden. Vet ikke hva som er standard, men vi spilte det med gun-game regler, at den som levde fikk nytt våpen hver gang han drepte en zombie. Zombiene er lynraske, og du ser den som lever gjennom vegger med varmesyn.

Blir nok mer zombies framover også, da jeg er litt lei vanlig multiplayer. Eneste problemet er at jeg ikke kan spille det alene, da jeg dør ganske fort om man ikke har noen andre til å gjenopplive meg etterhvert.

Lenke til kommentar

Season pass gir deg tilgang til alle DLC-pakkene som kommer. Det er vel 4 i løpet av året mener jeg. Jeg kjenner meg selv så godt at jeg blir å kjøpe alle pakkene som kommer uansett, så da kjøpte jeg like greit Season Pass, og sparte meg noen få kroner.

Har du pengene, så lønner deg seg i lengden. Og så er det godt når de neste pakkene kommer, å slippe å tenke på å betale for de. For noen er det småpenger, for andre er det mye.

Etter jeg la inn DLC så får jeg ikke til noen ting. Jeg får slakt gang på gang, så er lettere fortvilet nå kan en si

Kjenner den følelsen! Jeg merker at det er mye mer lag for min del nå, enn før DLC-en. Det har nok noe med at alle ikke har pakken, og man da blir paret opp mot færre personer = større sjangse for dårligere linje. Folk begynner også å finne headglitching-spots allerede, og noen camper fordi de ikke kan banen helt.

Per nå, så hater jeg multiplayer, og spiller heller zombies! :)

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Er det mulig å gjøre sånn at man spiller mot f.eks folk i usa på Bo2? Er jævlig lei av bare møte norske/svenske/danske folk osv...

Eller er det religion lås på dette CoD spillet sånn som med Mw3?

Mener å huske at CoD 4, WaW, Mw2, Bo 1 ikke hadde noe slikt.

Lenke til kommentar

Huff ass.

Var på den streaken, 1 kill ca til OV, og da hadde jeg nok fått både Warthog og Warship. Men så bestemte hele familien seg for å skru på alle slags pc'er å gudene vet hvorfor og hva de skulle. Måtte være noe YT eller nedlastning, for det begynte å lagge så sinnstykt, så satte meg ned i et hjørne. Men 20 sec etterpå ble jeg frakobla PSN, jævlig surt..

Egentlig ikke så imponerende, men det var i min andre match, etter en pause på 1,5 uke.

Fortsetter den pausen jeg, gitt!

Lenke til kommentar

Litt forskjell på antall spillere online i Black Ops 2.

På X360 så ligger det på 500.000-600.000 aktive spillere og på PC rundt 33.000.....syk forskjell altså. Legge til 300.000 til fra PS3 da og noen tusen ifra Wii U så kan en vel godt si at det er rart dem gidder å lage PC utgaven lenger...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Litt forskjell på antall spillere online i Black Ops 2.

På X360 så ligger det på 500.000-600.000 aktive spillere og på PC rundt 33.000.....syk forskjell altså. Legge til 300.000 til fra PS3 da og noen tusen ifra Wii U så kan en vel godt si at det er rart dem gidder å lage PC utgaven lenger...

Hvor ser du denne statistikken?

Lenke til kommentar

Når man er i multiplayer-modus står det jo hvor mange som er på. 360 peaker vel på rundt 600 000 spillere, men på enkelte tidspunkt av døgnet kan den være på så lite som 150 000. Kommer an på hva klokken er, men rundt 600 000 aktive vil nok være riktig, selv om det sikkert er mange flere som er innom i løpet av en dag.

For å sjekke PC og PS3 er det vel bare å spørre de som spiller på de plattformene.

Lenke til kommentar

Møter ofte på folk som fusker nå enn tidligere. Sist var nå på hijacked. Han ene setter respon point i kjelleren, så står han andre å gir ham en kule. Slik holder de på spillet igjennom, og han ene stod med 26-0 mens han andre hadde 0-26. Ødelegger jo hele spillet på den måten.

Har rapportert de begge, og håper begge to blir utestengt.

Lenke til kommentar

Er BO2 verdt pengene? Har CoD4, MW2, BO og MW3 fra før av, og føler at alle disse er alt for like og at det er alt for lite variasjon. Av alle disse syns jeg helt klart CoD4 er best. Gikk igjennom enspillerdelen i MW3 og har vel spilt multiplayer-delen i 2-3 timer for jeg føler at jeg har sett alt før. Introduserer BO2 noe nytt og revolusjonerende som er verdt mine penger, eller er det fortsatt mindre og ubetydelige oppgraderinger som med de forrige spillene i serien?

Lenke til kommentar

I starten følte jeg at det var mye nytt og jeg var veldig fenget av det, har ikke vært så fenget siden jeg begynte med serien, med MW2. Men jeg ble alt for rakst lei dette spillet, og det er egentlig synd, for det var utrolig morsomt i starten! :)

Om det er verdt pengene, er jeg usikker på.

For meg var det det, jeg angrer ikke på at jeg kjøpte det for å si det sånn :)

Men noen er "strengere" på den vurderingen enn meg, så vanskelig å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...