J. Verlander Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har merket en utrolig irriterende ting. Når jeg selv er host for et spill så skal det så sykt mye til før de jeg skyter på dør. Må gjerne tømme hele magasiner i de, og to tre hagleskudd rett på om jeg bruker hagle. Hva som gjør at det er slik? Er jo en kjempe ulempe med å være host da. Opplever det stikk motsatt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg merker det samme som svortevik, men det er fordi jeg sitter på en dårlig linje (4mbit ned, 300kbit opp. Raskeste man får her ). Hvorfor BO2 setter meg som host, det skjønner jeg ikke. Heldigvis er dette sjeldent, og hver gang det skjer så quitter jeg (eller detter ut). Like irriterende hver gang, og da lagger det for alle, men kanskje aller mest meg. Heldigvis har jeg og gjengen jeg spiller med funnet ut hvem som kan være host og ikke host, og planlegger partyet litt utifra det. På custom games kan jeg fint hoste, men ikke public. Forøvrig så gleder jeg meg til Dobbel XP i helga. Prestige 9, level 30 og noe nå, så blir nok Prestige Master i løpet av helga. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg merker det samme som svortevik, men det er fordi jeg sitter på en dårlig linje (4mbit ned, 300kbit opp. Raskeste man får her ). Hvorfor BO2 setter meg som host, det skjønner jeg ikke. Heldigvis er dette sjeldent, og hver gang det skjer så quitter jeg (eller detter ut). Like irriterende hver gang, og da lagger det for alle, men kanskje aller mest meg. Heldigvis har jeg og gjengen jeg spiller med funnet ut hvem som kan være host og ikke host, og planlegger partyet litt utifra det. På custom games kan jeg fint hoste, men ikke public. Forøvrig så gleder jeg meg til Dobbel XP i helga. Prestige 9, level 30 og noe nå, så blir nok Prestige Master i løpet av helga. Hvordan kan man være sikker på at man er host? Synes jeg føler at det er mindre latency noen ganger, og antar at det er da jeg er host Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Akkurat i det kampen kobler/starter til kan man se hvem som har full linje, og alle grønne strekene, mens resten kobler til. Av og til under kampen kan man også se at alle detter ned på feks 2 gule streker, mens hosten da har 5 grønne. Hvis det er host migration så kan du være kjapp å trykke opp scoreboardet og se hvem som har full linje mens de andre har dårlig og kobler til. Ikke alltid jeg rekker å se hvem som er host, men er det en dårlig så merker du det fort og kan som oftest se hvem det er. Tror ikke det er noen fordel å være host i BO2, da de nå justerer lag compensation på alle, mens det i forrige Black Ops ble justert utifra hosten. Da var det én som fikk fordel (hosten), mens nå kan det være ujevnt mellom flere spillere i samme game. Merker at det er litt tilfeldig hvordan det går. Kan ha 10 kamper på rad der det er god linje for samtlige (hører ingen reell klaging i alle fall), men så kan det være 5 på rad der jeg må gå ut for det er uspillbart. Alt i alt ikke ille nok til at jeg legger bort spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Akkurat i det kampen kobler/starter til kan man se hvem som har full linje, og alle grønne strekene, mens resten kobler til. Av og til under kampen kan man også se at alle detter ned på feks 2 gule streker, mens hosten da har 5 grønne. Hvis det er host migration så kan du være kjapp å trykke opp scoreboardet og se hvem som har full linje mens de andre har dårlig og kobler til. Ikke alltid jeg rekker å se hvem som er host, men er det en dårlig så merker du det fort og kan som oftest se hvem det er. Tror ikke det er noen fordel å være host i BO2, da de nå justerer lag compensation på alle, mens det i forrige Black Ops ble justert utifra hosten. Da var det én som fikk fordel (hosten), mens nå kan det være ujevnt mellom flere spillere i samme game. Merker at det er litt tilfeldig hvordan det går. Kan ha 10 kamper på rad der det er god linje for samtlige (hører ingen reell klaging i alle fall), men så kan det være 5 på rad der jeg må gå ut for det er uspillbart. Alt i alt ikke ille nok til at jeg legger bort spillet. Etter hva jeg har skjønt hvertfall straffer god connection deg så til de grader. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg merker det samme som svortevik, men det er fordi jeg sitter på en dårlig linje (4mbit ned, 300kbit opp. Raskeste man får her ). Hvorfor BO2 setter meg som host, det skjønner jeg ikke. Heldigvis er dette sjeldent, og hver gang det skjer så quitter jeg (eller detter ut). Like irriterende hver gang, og da lagger det for alle, men kanskje aller mest meg. Heldigvis har jeg og gjengen jeg spiller med funnet ut hvem som kan være host og ikke host, og planlegger partyet litt utifra det. På custom games kan jeg fint hoste, men ikke public. Forøvrig så gleder jeg meg til Dobbel XP i helga. Prestige 9, level 30 og noe nå, så blir nok Prestige Master i løpet av helga. Download speed har veldig lite å si. Download speed handler mer om hvor mye data som kan transporteres per sekund f. Eks. I og med at spill krever relativt lite båndbredde så går det mer på ping. Hjelper ikke å ha 100 mbps og 200 i ping. Ikke alt handler om download og upload speed Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Download speed har veldig lite å si. Download speed handler mer om hvor mye data som kan transporteres per sekund f. Eks. I og med at spill krever relativt lite båndbredde så går det mer på ping. Hjelper ikke å ha 100 mbps og 200 i ping. Ikke alt handler om download og upload speed Nei jeg har forstått det også, men her er vi flere som bruker internettet. Så med en gang noen starter en youtube-video for eksempel, så hopper jeg opp og ned mellom 1 rød strek på connection. Pingen ligger stort sett på 100-150 mener jeg. Og jeg vet at av og til går lag compensation i min favør, for den går minst like mye imot meg. Av og til skulle jeg ønske at jeg ikke prestiget, for da blir du satt lamme folk som fortsatt er level 1-55. Mye lettere å knuse folk da. Merker når man møter gode folk blir jeg ofte drept rett før(!) jeg får de høyeste scorestreaksene inn. Kjørte forresten Stealth Chopper, Orbital Vsat og Escort Drone på HC KC Overflow igår. Gikk vel 46-6 (de siste 40 kills uten å dø, litt treg start bare). Kanonbra kombinasjon, for når scorestreaksene er ferdig har du bygd opp runde nummer 2 allerede. Hadde det ikke vært for at vi fikk 100 tags kunne jeg fortsatt som bare det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Info om den nyeste updaten! Sakset fra innlegget her. New Features & Feature Improvements Added support for Live Streaming in all Public Match playlists. Added League Best from Season 1 to Player Card. If you played in multiple series and/or multiple teams then your highest division and rank will be displayed. The League Best will span all seasons. If you finish with a higher division rank in Season 2 then your new League Best will be displayed after Season 2. Added a Cumulative Daily Pool instead of a Weekly Pool in League Play. 200 Rank Points are added to a player’s pool every day. Points that are not used are rolled into the next day. Added 2 new pages to the Combat Record (the Combat Summary and Medals). Implemented sorting of Medals in the After Action Report. Lowered HUD threshold for the "low health" overlay to increase player’s awareness of low health. Added a “Go to Top” button for the League Leaderboard. Issues Addressed Matchmaking modified to never return games outside of player’s own continent, unless the Connection Type in Search Preferences is set to “Any”. Addressed an issue where the UAV would not trigger if called in while aiming down sight. Addressed an issue where the Master Demolition challenge did not unlock when the requirements were complete. Addressed issue with the headshot sound not playing in final Killcams and Theater Demos. Fixed an issue in League Play where “Career Wins” for a Series were not displayed during placement in the Lobby Career Overview. Updated the After Action Report in League Play so that bonus points are not summed with the ladder points in points earned for the match. Removed the ability to make dual wield attachment combos in Elite Create a Class and addressed an issue where these classes were appearing as missing in game. Corrected mode description message displayed on YouTube when Live Streaming Public Match Core game modes. Stocks on SMGs no longer allow a player to move faster while ADS than when moving normally. Shotgun crosshairs will no longer turn red if an enemy is out of the shotgun’s maximum damage range. Fixed an issue where bullets would not fire straight immediately after aiming down the sight while moving at the same time. Improved turret tracking to eliminate false positives when checking line of sight. Turrets now have smoother tracking when targeting players. Improved bot pathing on multiple maps. Current League Info is now getting updated properly in the Player Identity. Manual sorting on League Teams removed as the results are now returned correctly. Improved the Scoreboard to make friend Playercard information more accessible. Addressed multiple UI issues. Players can no longer earn credit towards a Prestige Equipment challenge through “friendly” flashbangs, concussions, and shock charges. Fixed Select Fire weapons reverting back to their default fire method when using certain Scorestreaks and not calling them in. Addressed an exploit where the game allowed access to the Custom Games Settings while believing the game was Public Matchmaking, allowing XP. Fixed UI errors when linking Live Stream. Score and points are no longer awarded if a player destroys their own turret in Hardcore FFA. Improved image alignment when Stereoscopic 3D is enabled. Addressed an issue where players were able to plant numerous Assault Shields. Addressed an issue where the Stealth Helicopter was able to drop below the map in Drone. Players are no longer able to get infinite Black Hats by immediately using another Black Hat. Addressed an issue where it was possible for a player to equip two Assault Shields at the same time. Players Spectating a One in the Chamber game no longer earn Survivor Bonus Points. A player can no longer earn Medals for multi-kills if they continue to kill quickly after dying and re-spawning. Various minor map fixes were made across multiple maps. Gameplay Balancing Scorestreaks: Death Machine: 3 hit kill range increased. Dragonfire: health increased, gun spread reduced. AGR: ground speed increased, reduced machine gun close range damage. Warthog: reduced missile delay. Lodestar: reduced missile speed and AOE radius. Swarm: drone re-spawn delay increased. Perks: Hard Wired: Players with hard wired are now completely unaffected by EMP grenades. Equipment: Trophy System: increased range. SMGs: All + Silencers: reduced range. Assault Rifles: All: reduced idle sway. M27: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, increased 4-hit kill range. Type25: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, slightly reduced maximum hip fire spread. SCAR: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, slightly reduced maximum hip fire spread. SIG556: penetration increased from medium to large, increased maximum number of bullets to kill at long distance and reduced burst delay. MTAR: increased 3-hit kill range. SMR: slight increase to damage so that 2 hit kills can still happen with minor penetration, headshot multiplier increased at long distance. FAL OSW + Select Fire: increased recoil. FAL OSW: increased hip spread. LMGs: All: ADS in and out time reduced. Shotguns: SRM1216: slightly increased short range damage. Pistols: Executioner: increased medium range damage. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg lurer på om jeg har litt for høy lattency da jeg bruker wifi. Havner alt for ofte i situasjoner hvor jeg har kommet rundt hjørner og jeg blir skutt ifra umulige vinkler. At jeg møter på en spiller og skyter flere ganger men han rekker å dra våpenet opp og drepe meg. Er så en vil rive av seg håret til tider. Bruker som nevnt wifi og om vi ser bort ifra faktoren at jeg til tider suger...kan det være at jeg burde dra en kabel isteden for å minste forsinkelse? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Bruker som nevnt wifi og om vi ser bort ifra faktoren at jeg til tider suger...kan det være at jeg burde dra en kabel isteden for å minste forsinkelse? Selv med ganske ny router, og prøvd å åpne porter, så merker jeg forskjell med kabel. Det første er at jeg får tilkoblet mange flere kamper, når jeg kobler direkte til modemet. Routeren og brannmuren der hindrer en del tror jeg. Bruker jeg bare trådløst får jeg ikke koblet til alle på vennelisten, men funker fint med kabel. ___ Rakk ikke spille noe igår, så får prøve litt idag. Er på level 45-isj, prestige 10. Hadde håpet å klare de 10 siste på dobbel xp nå før de nye mapsene kommer. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Noen som vet når de nye kartene kommer i morgen? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Sikkert rundt 7-tiden på kvelden eller noe! Ble Master Prestige idag. Yay. Now what? Jobbe med våpen videre. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Noen som vet når de nye kartene kommer i morgen? Om 12 timer skal vi tro folk på Twitter og folk på callofduty.com. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Nå har jeg sett det også! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hva synes folk her om nye mapsene og nye våpenet? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Nye map? Nytt våpen? Wtf? Hvor og når? Jeg har ikke sett noe enda.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) På Xbox 360 er det kommet, ikke PS3 og PC enda. 4 nye multiplayer-maps, 1 nytt våpen, 1 ny zombiebane og en ny zombiemodus (du er zombien). http://www.youtube.com/watch?v=Ruv2xMLuaoA Jeg er i alle fall fornøyd! Litt lite damage på nyvåpenet, men den funker veldig bra. Banene virker bra hittils! Endret 29. januar 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har ikke prøvd nye Zombies, nei. Har forsåvidt bare spilt en eller to runder Zombies på BO2 i det hele og det store. Får noia av så mange zombier som springer for å ta meg. Dør alltid ganske tidlig. De nye banene er jeg veldig fornøyd med. Samtlige synes jeg er bedre enn Yemen, Carrier, Aftermath ( ) og flere andre av de originale. Grind er vel en klar favoritt, med Mirage rett etterpå. Snø-banen er vel den jeg er minst fornøyd med hittil, men det er nok fordi jeg ikke har "løst" hvordan jeg skal spille på den. En ting jeg er irritert over er at de ikke har flere hardcore-modes, og ingen Revolution hardcore playlist. Orker ikke å drive å vote fram de nye banene blant de gamle, så jeg spiller Core Domination nå. Litt morro, men forferdelig uvant når jeg spiller 99% hardcore. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ikke helt blitt venn med de nye kartene enda, så får mye juling der. Driver å leker med Lsat for tiden, ganske artig våpen i grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå