claes Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Har diamant på alt utenom pistolene Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Har diamant på alt utenom pistolene Haha, bra jobbet! Pistolene er stort sett noe dritt. Anbefaler dog å spille hardcore om du først bruker pistoler, da de er dødelige på få treff! Blir muligens å jobbe mot diamant på pistoler selv. Hvilken level er du? Regner med du er Master Prestige om du har prestiget så fort du når level 55. Ellers angående spørsmålet nede på forrige side, så bruker jeg EMP hele tiden. Ødelegger alt av utstyr med en gang de setter det opp. Guardians, Sentry Gun, A.G.R, Bouncing Bettys, Shock grenades osv. Får mye ekstrapoeng av dette, og det hjelper lagkameratene. Skyter også ned alt av luftassistanse med engang. Alt fra UAVs til Lodestar. Blind Eye-perken og min diamantfargede FHJ-18 Anti-air launcher er fin kombo . Har faktisk ødelagt flere hunter killer drones (eller papirfly som jeg kaller de) med litt tilfeldige EMPs. Det er morro. Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Ble prestige master når det var double xp sist, rundt jul ellernoe. Bruker kun pistol på hardcore, men slit å få 100 hs uansett, spesielt med executioner -_- Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Headshots er noe dritt med pistol, uten tvil. De kunne fint ha satt de til 50 istedet for 100. Har faktisk gått så langt som å tenkt tanken på å jukse. Å få en kompis til å spille på andre laget og bruke tactical insertion. Så kan du stå der og bare plukke headshots. Men igjen, det er juks, og skulle du bli tatt i det så er det kjedelig om du blir sperret ute med Prestige Master, og diamant i nesten alt . Vet du om du får noe spesielt når du er PM og diamant på alle våpen. Egen playercard? For da har du jo fullført alt, foruten om noen challenges. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Bah. klarer ikke å få bloodthirst med DSR 50. Kan man kun ha det equipped eller må man kun bruke det fr å oppnå bloodthirsty? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Du må bruke det aktuelle våpenet. Og la oss si du dreper 3 med våpenet, en med granat, og så den siste med våpenet igjen, så telles det ikke. I alle fall slik jeg har erfart. Så de gangene jeg tar den passer jeg på å ikke bruke claymore/betty, i tilfelle de plutselig ødelegger bloodthirstyen min. Kast heller ikke ut scorestreaks (foruten om UAVs og slikt) før du har fått bloodthirsty. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg har klart 2 mener jeg selv uten noe annet, men det virker ikke som om de teller :/ Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 jepp men ikke så mye lengre. må kvelde om litt Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen som har sett denne med kong camping? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hahah, fyfaen. Kongen av campingplassen det der. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Mangler bare marshmallows og pølser Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Fyfaen! Testet å ha Lodestar som scorestreak. UAV + Vsat + Lodestar. Fikk 3 lodestar, 2 i ett liv blant annet. Hadde sikkert fått 3. også utenom, men drepte meg selv. 59 - 8 ble det da. edit: Skal sies at jeg gikk fra 16-5, til 59-8! edit2: Etter å ha sett på klippet må jeg ha fått 3 Lodestar i et liv, selv om jeg døde før jeg fikk brukt den siste. Endret 22. januar 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen som blir med på noen runder domination (PC) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen som blir med på noen runder domination (PC) Du kan joine meg og en kamerat hvis du vil Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Etter jeg la ut camping klippet her så dukket det opp en norsk spiller som prøvde på det samme på Standoff. Har var dog elendig, og så snar folk var klar over hvor han stod så døde han hele tiden, tross for hagle, skjold og hele oppstillingen. En ting som irriterer meg er når folk på død og liv skal inn i et rom der det sitter en eller flere og camper. La de sitte der og gå andre steder på kartet. Til slutt må de trekke ut skal de være med i spillet, og da er de stort sett alltid elendig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Så en som prøvde akkurat det samme på Highjacked! Han har sikkert sett videoen. Uheldigvis for han så ødela jeg utstyret med EMP i naborommet, og skjøt han gjennom veggen. Idiot. Var dog generelt mye camping i den lobbyen, så jeg byttet kjapt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Kom over en som skulle prøve det samme på highjacked jeg også, men han klarte ikke å sette fra seg skjoldet, så det så mer ut som han prøvde fugledansen. Har aldri testet skjold selv, men vurderer å ha en klasse med skjold og kniv/pil og bue. Noen tips når det gjelder skjold? Kan det brukes til å slå med? Hindrer det at en dør like lett når en har skjold på ryggen? Hvordan setter folk det fra seg osv? Og ikke minst, er det noe artig å gå rundt med? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Skjold funker ganske bra om man er flink. 1. Det letteste er jo å vente i et hjørne og campe, men det blir kjedelig. Anbefaler å være i små omgivelser, der han ikke kan springe rundt og skyte deg. 2. Husk å crouche, hvis ikke skyter de deg i føttene! 3. Øks er fint å ha sammen, knallbra i kombinasjon med fast hands. Da kan du økse de mens de lader eller noe. Anbefaler også flak jacket, for å ikke bli sprengt så fort. 4. Trykk inn høyre analog for å slå de ihjel med skjoldet, på hadcore så tar du de med ett slag, på core tror jeg du må ha 2 eller mer. 5. Skjoldet gir litt ekstra beskyttelse på ryggen tror jeg, men det er isåfall liite. Har du den framme tror jeg ikke det går å skyte igjennom. Kanskje med sniper. 6. For å sette ned skjoldet trykker du skyteknappen, og så kan du ta den opp igjen med å holde inne X/firkant. Ellers får du bare prøve deg fram, lære deg litt. I starten blir du garantert å få dårlige stats, da det tar tid. Når du får teken på det er det ganske morsomt. Forøvrig, så har jeg akkurat nådd prestige 9, så det går fort i svingene. Regner med jeg når prestige master i løpet av helgen, i alle fall nå som det blir Double XP Weekend (Fredag til mandag samme tid som sist. Er vel rundt 5 eller 6 på ettermiddagen det starter). Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har merket en utrolig irriterende ting. Når jeg selv er host for et spill så skal det så sykt mye til før de jeg skyter på dør. Må gjerne tømme hele magasiner i de, og to tre hagleskudd rett på om jeg bruker hagle. Hva som gjør at det er slik? Er jo en kjempe ulempe med å være host da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå