Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 kan noen fortelle meg om red dot sight virkelig gjør at våpenet blir mer treffisikkert? vet at det står det går opp på det stats greiene. men i de andre codene gjorde den ikke en drit. spør fordi jeg egentlig hater å bruke det, men gjør det pågrunn av de statsene. samme med silencer, gjør det virkelig våpenet svakere eller er det bare over distance sånn som på de forrige cod'ene? De stasene er bare tull, alltid vært det i cod serien Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hvilke attachments er det egentlig folk går for her? Kjører lasersight og red dot på subs. Og FMV for mer dmg, men hvis det ikke stemmer at den får mer dmg kan jeg jo like godt kjøre noe annet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Den får vel ikke mer damage, men den penetrerer objekter enklere, og gir mer damage mot scorestreaks. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Her går det hovedsaklig i fast mag/laser/silencer/fore grip på SMG's. Ikke alt på en gang så klart Veit ikke om alle her har prøvd fore grip, men jeg ble sykt overrasket over hvor stor forskjell det utgjorde når det kom til recoil under "spraying" mens du ser ned i siktet. Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Fore grip og silencer mer eller mindre hele tiden. Folk undervurderer hvor viktig minimap er og hvor mye det hjelper å ikke være på det når man skyter, i tillegg hjelper silencer litt på recoil på ett eller annet vis Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Om en kjøper season pass i dag, får en nuketown multiplayer kartet da? Eller er dette bare enda en zombie modus? Er det fakta at attachment til våpenet ikke har noen betydning? Vil en ikke få lengre rekkevidde med long barrel? Endret 11. januar 2013 av svortevik Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Fore grip gjør ikke en dritt, det er bevist i flere videoer. I noen tilfeller (SMG) gjør det at kulespredningen faktisk blir større, ikke mindre. Det blir kun en placebo-effekt. 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Nå hadde det vært hyggelig å fått noen å spille domination med på PC. Hjelper ikke at jeg spiller som en halvgud når resten av laget ikke er helt med :S Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Fore grip gjør ikke en dritt, det er bevist i flere videoer. I noen tilfeller (SMG) gjør det at kulespredningen faktisk blir større, ikke mindre. Det blir kun en placebo-effekt. Jepp. Placebo-effekten slår til igjen Glemmer aldri weapon buffen som skulle komme ut på MW3. Alle begynte å snakke om hvor mye bedre de våpnene var og så viste deg seg at patchen ikke hadde blitt sluppet ut enda grunnet en feil eller noe slikt. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Nå hadde det vært hyggelig å fått noen å spille domination med på PC. Hjelper ikke at jeg spiller som en halvgud når resten av laget ikke er helt med :S Skulle gjerne spilt med deg, men har alt fra 30-60 fps og det er ikke spillbart :/ Merkelig at jeg i det hele tatt har 2.5 kd Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det er jo ikke så ille da. Har helt ok alt, men kun 1.3 i K/D Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Blir så fortvilet av dette spillet. Hadde i går en 30-6 runde, så med nesten identiske lag ender jeg opp med 11-11 på neste runden på TDM Helt sprøtt hvor stor forskjell det kan være fra runde til runde. En kompis av meg hadde forresten 17 kills med betty på en runde, det er helt sykt mye. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Har det vært noen oppdateringer i det siste? Mins jeg så en video på youtube om at smg har blitt nerfet, men får aldri med meg sånt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Assault har blitt buffet litt. SMG, Pistol, lightning strike og Bouncing Betty har blitt nerfet litt (De to sistnevnte har lengre delay-tid). Det er fortsatt SMG som er kongen på de mindre banene, men har faktisk brukt assault litt igjen etter updaten. Drone/Turbine og større maps krever assault, mens slums og highjacked må du ha SMG/Pistol/shotgun. Er flere endringer også, men jeg orker ikke finne fram linken . 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Foretrekker assault rifler over smg, mye bedre å spille med imo. Snart ferdig med M27, og da blir det diamant på assault riflene 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Liker assault rifles også, men problemet er at det er litt for tregt for min smak. For at jeg skal være fornøyd må jeg ha stock (for å gå kjappere mens man sikter) og fast mag (Ladetidene er horrible på AR). Legger man til et sikte (MMS) må man ha Primary Gunfighter (wildcard) for å få 3 attachments, og da forsvinner noe annet utstyr. Eneste banen jeg bruker AR på nå er stort sett Turbine og Drone, av og til Carrier. Yemen kanskje, spørs hvordan det andre laget spiller. Camping og headglitching i vinduer = trenger presisjon på avstand og der knuser AR's SMG's. Forøvrig level 36 ca, prestige 8! Gleder meg til å nå Prestige Master, så får man se hvor man tar det derfra. Blir bra med ny map-pack snart. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hvor mange våpen har folk i gull her inne? Selv har jeg kun MP7, har ikke jobbet så mye med saken, heller. Er vell i Prestige 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Alle SMG's (diamant nå), alle 3 launchers (diamant der også), B23R-pistolen og Type 25 assault rifle. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hva liker folk av tactical her inne ? Jeg synes EMP er grei på domination,shock på FFA/TDM, flash/stun bruker jeg sjeldent. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Har gull på MSMC, DSR, Ballista, Type 25, AN-94, MTAR, Remington, SWAT, FAL, SMR og Scar-H. Spiller aldri med SMG så og si. Bruker kun concussion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå