Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer an på hvordan du spiller, 2,68 kan vere imponerende hvis du rusher, spiller du defensivt så er det ikke veldig imponerende :) Samme med gamemodes, tmd møter du flest noobs, så lett å få høy kd på det :)

Uenig i det. Snittet ligger vel på 1.5 i k/d ratio mostand, noe som er brukbart. Grunnen til at jeg foretrekker TDM, er at jeg alene kan trekke laget mitt til seier, noe som ikke er like lett i Domination, siden jeg alltid får campende noobs på laget, som driter i objectivene.

I tillegg, så er det som regel 3 typer folk med høy K/D.

1. De med høy K/D ratio, og en EKSTREMT lav SPM (100-150), som er fornøyd med å sitte i hjørnet sitt, og gå 4 kills og 1 death, pr. Runde.

2. De med høy K/D ratio, og en EKSTREMT lav W/L ratio (Folk som rage quited ALLE kamper de møter litt motstand på. Xjaws er et utrolig bra eksempel på dette, med sin 2.38 i K/D og patetisk lave 0.16 i W/L)

3. De med høy K/D, høy W/L og høy SPM. (Dog, mange av disse igjen, kan være folk som bare spiller i party, med fult lag, som pub stumper alle de kommer over. Disse pleier vanligvis å ha en W/L ratio på 3-4-5.0)

I tillegg er jeg en Assault rifle person, med SMR som mitt mest brukte våpen. Likevel holder jeg en SPM på 327 i TDM, med en W/L på 2.32 og en K/D på 2.74.

En SMG'person (Spess. PDW og MSMC) vil alltid ha en høyere SPM, siden våpene eier på de fleste baner, grunnet elendig map design.

Strafe speeden og løps farten til SMG sprintere, er så stor, at jeg måtte skru opp sensitiviteten, bare for å ha en muligheten til å følge dem med siktet (SMR suger til hip firing).

Vedlagt følger et lite klipp fra BO1 og MW3, hvor jeg brukte påfølgende AKS-74u og PP-90

https://www.youtube.com/watch?v=a23jfWpCnGE

https://www.youtube.com/watch?v=ZnR1L1De9Bc

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Så på en fyr som het Midniteboss ellernoe i går, 107-2 ved halftime på domi :O

Han spilte aleine og hadde 6.7 KD trur jeg, ganske sykt.

Forresten, kan man få unlock tokens etter man har kommet i lvl 55? Får man nok til å unlocke alle våpen/perks/streaks?

Har bare prestiget rett etter jeg har makset lvl 55 de to gangene jeg har kommet så høyt på PC. Snart lvl 55 på Xbox, gidder ikke prestige den.

Endret av Trollface
Lenke til kommentar

Spiller folk flest her HC eller vanlig core? Etter å ha spilt HC over en ganske god stund, syns jeg det er helt latterlig å spille core, må jo nesten tømme et helt magasin for å få ned en fiende. Pluss, digger Kill Condifrmed. Bekjemper litt av problemet med campere. :)

Lenke til kommentar

Har et merkelig problem med BO2.

Når jeg spiller på "spillrommet" på et 28" TV ligger jeg i snitt på 1.5 i KD Ratio. Men så snart jeg flytter xbox inn i stuen på 50" så går det så ekstremt mye dårligere og ligger under 1.

Så enten er det forskjell på forbindelsen på nettverket her hjemme som spiller inn, eller så er det enklere å spille på et lite TV. Merkelig er det uansett og ekstremt irriterende.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det slik egentlig? Er det fordi at på en liten monitor får du presset all informasjon framfor deg uten å måtte flytte synet så mye? På den andre siden ser du ting bedre på avstand når du spiller på større skjerm.

Jeg sitter ca 2m unna en 46" LCD, og synes det passer ganske bra. Kan variere avstanden litt etter hvor langt bak eller fram jeg sitter i stolen. Lurer på hva det "perfekte" er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Mindre å se på raskere og reagere er vel hovedårsaken. Når du spiller på en stor tv beveger du synet mye mer og går glipp av mye samtidig.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Kjent problem at nyere tv'er kan ha input lag. Sjekk om du f.eks kan ha en egen mode som heter "gaming" e.l du kan stille tv'n på, dette stopper enkelte ting i bildebehandling (f.eks noise reduction o.l) som slike tv'er gjerne bedriver og skaper input lag for deg.

Lenke til kommentar

kan noen fortelle meg om red dot sight virkelig gjør at våpenet blir mer treffisikkert?

vet at det står det går opp på det stats greiene. men i de andre codene gjorde den ikke en drit.

spør fordi jeg egentlig hater å bruke det, men gjør det pågrunn av de statsene.

samme med silencer, gjør det virkelig våpenet svakere eller er det bare over distance sånn som på de forrige cod'ene?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjent problem at nyere tv'er kan ha input lag. Sjekk om du f.eks kan ha en egen mode som heter "gaming" e.l du kan stille tv'n på, dette stopper enkelte ting i bildebehandling (f.eks noise reduction o.l) som slike tv'er gjerne bedriver og skaper input lag for deg.

Det har ikke jeg tenkt på faktisk. Tviler på at det er problemet hos meg, da jeg sitter på dårlig og ustabil linje, men det kan jo være en hjelpende årsak til at jeg henger etter til tider.

Ellers, må jeg si at Black Ops spillingen min har roet seg kraftig de to siste ukene. Vært lite spilling siden julaften. Liker spillet, men det blir litt nedprioritert. Blir nok litt ny interesse når DLC kommer. Glad jeg har Xbox nå, og slipper å vente! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...