Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik skaffer en seg Lodestar, i løpet av 2 minutter i TDM.

Oppsett = M27 med Red Dot sight.

https://www.youtube.com/watch?v=EJX-S_j847k

Har hatt 161 Lodestars, så langt, med 1281 kills.

94 VTOL Warship's, med 882 kills.

25 K9 units (Dogs), med 194 kills.

15 Swarms, med 194 kills.

Alt fra TDM (Spiller i hovedsak bare det).

Her kan du forøvrig se hvor herlig Lodestaren er:

https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=uk_Q8To8_sM

Fikk ikke brukt VTOL warshipet mitt engang.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Skillnivået på de der var jo bare flaut dårlig, de kan jo ikke sikte og følger ikke med på minimappet i det hele tatt

Jepp. Eneste de gjorde, var å campe med Target finders i det huset. Nå er det gameplayet gamelt. Kom over et par slike, rett etter jul, også. Men i det store og det hele, er de folkene der en sjelden vare, dog underholdene å komme over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Har mine tvil på dette skillbased matchmaking greiene. Føler det er like random som det alltid har vært, noen andre som merker det samme eller?

Lenke til kommentar

Har mine tvil på dette skillbased matchmaking greiene. Føler det er like random som det alltid har vært, noen andre som merker det samme eller?

For min del, er det veldig ugjevnt. Virker som den prioriterer folk med over 2 i K/D, fremfor en god connection. Sliter ofte med en ekstrem lag, i BO2, som jeg ikke har opplevd i noe annet COD spill.

Aldri hatt så mye frustrasjon i et COD spill, som ved BO2. Akkurat der savner jeg MW2, som hadde en relativ opptimal connection (MW2 funket ofte bedre med 2 gule, for min del, mot amerikanere, enn BO2 gjør, med 4 grønne)

Svært ofte er jeg opp til 0.5 sekunder ut av synk. Jeg har til og med hatt en VSAT i luften, hvor jeg har posisjonert meg taktisk, bak et hinder, hvor jeg head glitcher. Jeg har alle fordelene på min side, og det skal ikke være fysisk mulig for meg å tape den duellen. Jeg vet nøyaktig når han kommer og hvor han ser. Jeg pre-firer, i det jeg ser han entrer, for så å bare dø, momentant.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Tviler ikke på at du er god, men akkurat det klippet der var jo average gameplay mot folk som rett og slett var møkk dårlige.

Tenkte det samme, ser ikke noe bra i det. Eneste er at folk på spiller er rett og slett ræva, men det betyr ikke at du er dårlig. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

For min del, er det veldig ugjevnt. Virker som den prioriterer folk med over 2 i K/D, fremfor en god connection. Sliter ofte med en ekstrem lag, i BO2, som jeg ikke har opplevd i noe annet COD spill.

Aldri hatt så mye frustrasjon i et COD spill, som ved BO2. Akkurat der savner jeg MW2, som hadde en relativ opptimal connection (MW2 funket ofte bedre med 2 gule, for min del, mot amerikanere, enn BO2 gjør, med 4 grønne)

Svært ofte er jeg opp til 0.5 sekunder ut av synk. Jeg har til og med hatt en VSAT i luften, hvor jeg har posisjonert meg taktisk, bak et hinder, hvor jeg head glitcher. Jeg har alle fordelene på min side, og det skal ikke være fysisk mulig for meg å tape den duellen. Jeg vet nøyaktig når han kommer og hvor han ser. Jeg pre-firer, i det jeg ser han entrer, for så å bare dø, momentant.

Etter hva jeg har skjønt er det samme nettkodingen som fra cod 4. Gamle Infinity Ward skal visst ha vunnet rettighetene over den i mw2 og tatt det videre til Respawn Entertainment. Om det er så vil vi nok aldri få noe optimal online opplevelse, utenom norsk host da vel og merke.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har skjønt er det samme nettkodingen som fra cod 4. Gamle Infinity Ward skal visst ha vunnet rettighetene over den i mw2 og tatt det videre til Respawn Entertainment. Om det er så vil vi nok aldri få noe optimal online opplevelse, utenom norsk host da vel og merke.

Treyarch brukte en modifisert IW 3.0 engine, for WaW, som de gjentok for Black Ops 1. For Black Ops 2, bruker de fremdeles sin modifiserte IW 3.0 engine, med Havok's physics engine.

IW valgte derimot å introdusere IW 4.0 for MW2, som per dags dato har vært den beste, rent teknisk.

MW3 bruker en ny engine (Kalt MW3 engine, bassert delvis på IW 4.0 engine).

Treyarch har alltid vært dårligere på nettkoding enn IW (Sett bort i fra MW3, som også hadde en dårlig nettkoding.)

COD4 hadde en bedre nettkoding enn både WaW, BO1 og BO2 (Treyarch har aldri vært flink til å opptimalisere nettkodingen).

Forøvrig, om "Skill based matchmaking"

https://support.acti...n-Public-Match/

Fra Activison's egne support sider.

Skill-based matchmaking, har prioritet nr. 2, i søket (For å forhinde tilfeller av ekstremt gode spillere møter ekstremt dårlige spillere)

Forøvrig er denne videon grei, vedrørende "skillbased matchmaking"

http://www.youtube.com/watch?v=Axl-TF6pTcU

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Jeg har møtt EliteNorsk noen ganger når jeg spiller, og han er ikke noe gøy å spille mot. Er over alt, og kan i grunn bare grave min egen grav så snart jeg ser ham, og det er også grunnen til at jeg husker igjen navnet i fra BO2

Har vi spilt sammen? ;P

Hva er gamertaget ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...