Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt hvor folk klager over at assaultrifles er så dårlig i dette spillet. Jeg har en 2.51 k/d ratio med FAL, kunne vært mye høyere om jeg ikke spilte så hinsides idiotisk noen ganger. Det handler bare om hvordan du spiller spillet. Du kan ikke gå CQC med ei rifle mot et automatisk gevær med mye høyere "fire-rate" og klage på "Faen SMG med laser er så syykt OP!".

Jeg pubstomper når jeg spiller på et kart jeg har kunnskap med, og hvis du vet hvor du skal stå for å minimalisere skaden fienden kan gjøre mot deg mens du har overtaket. På samme måte som jeg taper 10/10 ganger hvis jeg er dum nok til å komme nærme innpå en person med hagle eller SMG.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Noen som veit hvordan sensor grenades fungerer på hardcore? Prøvde å bruke de litt i går, men det skjedde egentlig ingenting, var mer som å kaste avgårde en blindgjenger :) Trodde kanskje minimap skulle komme opp i noen sekunder og scanne det som var innenfor rekkevidde, men det skjedde i hvertfall ikke.

Lenke til kommentar

Eneste måten den funker på i hardcore er at når du kaster den så lager den små røde laserlinjer mot target hvis det er noen i nærheten (sett de ikke har den perken som fjerner det). Så den er ikke like nyttig, men kan fortsatt brukes, dog andre ting funker nok bedre.

Lenke til kommentar

Ok, interessant. Disse laserlinjene peker de ut fra sensoren mot målet, ergo man må faktisk se granaten for at det skal funke? (altså egentlig ubrukelig for da kan man jo sannsynligvis se bedre med bare øynene enn å være avhengig av en sensor).

Lenke til kommentar

Ja, stemmer. Er ikke veldig brukbart, men er jo flere steder den kan kastes hvor de f.eks gjemmer seg bak en vegg eller kasse så vil du se hvor de er. Eller du kan kaste de inn i et rom og se hvilken side de er på, du avslører forsåvidt at du selv kommer men. Ville nok heller bare brukt en flash

Lenke til kommentar

Det er akkurat det jeg snakker om, når folk lar være å plukke de opp løper de en annen retning hvor Dog Tagsa er, så da er det bare meg igjen, som får såvidt plukket opp 1 før jeg blir skytet ned.

Kan ikke bare klage på teammatsene dine. Og å springe ut etter en dog tag for så å dø er idioti og gjenspeiler kanskje hvorfor du har 1.16 i kd? Springer man ut etter en dog tag midt i banene fordi ingen andre gjør det så er det ikke rart man dør. Ville kalt teammatsene dine smarte for ikke å ta den. Dør de forran den kan motstanderen evt. plukke opp to tags i steden for den ene de hadde fått.

Lenke til kommentar

KC skal man kun ta dog tags hvis det er klar bane, blir man skutt når man rusher etter en tag så ligger det plutselig 1 kill denied og 2 confirm for andre laget..

Akkurat det jeg prøver å komme frem til.

Men det er fortsatt folk som springer forbi tags hele tiden selv om de er trygge å ta! Det er de man undrer seg over. Hva tenker de med når de kunne flyttet seg 2 meter til siden og tatt en tag og så sprunget videre, uten noen risiko, men velger å bare springe rett fram.

Har ikke spilt mye Black Ops 2, men føler ofte at det er tvert om. Folk tar alle tagsene mine. I og med at tags gir utrolig mye poeng mot din neste scorestreak, plukker folk opp flere. Tviler STERKT på at det er folk som ikke plukker opp tags som er rett ved siden av dem. Hvis så, er det enten fordi de ikker ser den, de er gode spillere som vil dra ut gamet fordi de er på en streak og sannsynlgvis har en god ledelse.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt mye Black Ops 2, men føler ofte at det er tvert om. Folk tar alle tagsene mine. I og med at tags gir utrolig mye poeng mot din neste scorestreak, plukker folk opp flere. Tviler STERKT på at det er folk som ikke plukker opp tags som er rett ved siden av dem. Hvis så, er det enten fordi de ikker ser den, de er gode spillere som vil dra ut gamet fordi de er på en streak og sannsynlgvis har en god ledelse.

Nei jeg er ikke en av de som mener at alle gjør det, for som oftest stjeler folk mine tags. Er de langt unna blir jeg bare glad, men når de er rett framfor meg blir jeg sur. Ofte jeg setter kula i bakhodet på en teammate etter han plukker 2-3 tags som er mine, rett framfor meg. Når det er tydelig at han bare stjeler.

Men har som sagt møtt på flere som springer forbi tags som er rett ved siden av. Som oftest er det røde/kill denied, men det hender av og til med gule tags også. Mulig de bommer på tagsen og ikke orker å snu seg, men får da være måte på. :p

Lenke til kommentar

Verste som finst er når folk følger etter deg og stjeler tags når du har gode killstreaks oppe og du prøver å få et sett til ved å plukke opp tags og så blir du drept mens han som stjeler tagsa overlever :p

Endret av korehoret
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...