Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fått 50-103 kills på alle kc og domi rundene jeg har spilt i dag... Kun 1 100 +, sykt frustrerende å dø 1 fra vsat 2 ganger i løpet av en game.

I den siste runda før jeg ragequitta, så blei jeg drept mens jeg var i lodestaren min, 1 kill fra swarm. Hadde 25-0 etter 3 min uten swarmen. Så får jeg en ganske rask vsat, så får de counter uav i en carepackage. Vsaten blir ubrukelig og en camper dreper meg. Latterlig å ha så sykt uflaks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg spiller Black Ops 2 ganske ofte, og er lei av å spille alene siden ingen i området spiller på PC.

Får for det meste Lose på lagspill og win på free for all:)

Er i prestige 2 og har spilt alle cod spillene på Konsoll før så jeg vet hva jeg gjør.

Noen som gode gamere her som vil bli med å spille sammen i blant og eie litt på KC eller f.eks Domination?

Send pm med navnet ditt på steam og jeg legger til dere så kan vi spille sammen og eie litt! :))

Setter stor pris hvis dere hjelper meg, og har BTW ratio på 1.16, kan lett få det opp ved å spille med et godt lag, siden jeg spiller stort sett med noen noobs.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg spiller Black Ops 2 ganske ofte, og er lei av å spille alene siden ingen i området spiller på PC.

Får for det meste Lose på lagspill og win på free for all:)

Er i prestige 2 og har spilt alle cod spillene på Konsoll før så jeg vet hva jeg gjør.

Noen som gode gamere her som vil bli med å spille sammen i blant og eie litt på KC eller f.eks Domination?

Send pm med navnet ditt på steam og jeg legger til dere så kan vi spille sammen og eie litt! :))

Setter stor pris hvis dere hjelper meg, og har BTW ratio på 1.16, kan lett få det opp ved å spille med et godt lag, siden jeg spiller stort sett med noen noobs.

Så du mener ratioen din er lav fordi du har noobs på laget ditt?

Lenke til kommentar

Så du mener ratioen din er lav fordi du har noobs på laget ditt?

Nettopp.

Edit; ikke direkte noobs, men på f.eks KC, folk spiller for seg selv, null og niks teamwork, folk plukker ikke opp Dog Tags når de dreper, 0 samarbeid, osv.

Endret av Marijuana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...