Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått diamantcamo på SMG's! Gikk kjappere enn jeg hadde trodd. Har bare å få Vector på max level nå, så har jeg mastery på alle smg's også. Faens vector er største drittvåpenet jeg har brukt. Definitivt våpenet jeg brukte lengst tid med. Nå jobber jeg med å få diamant på launchers.

Level 45 nå, prestige 6. Går fort i svingene.

Kjedelig at etter man har fått 10 klasser er det virkelig ingen grunn til å prestige, annet enn nye emblems.

Lenke til kommentar

noen ganger får jeg runde på 35-5 så går det rett til f, med 10-15 etc, virker alltid som i de dårlige rundene at folkene jeg spiller mot kan sikte langt raskere og jeg dør gjerne mye raskere selv med class som er ment som rush class..Mulig nette mitt er shit..

hva spiller folk med på sensitivity her inne ?

6/11 i windows og 0.16 ingame.

Lenke til kommentar

Vedder på at sikkert 60-70% av mine headshots kommer fra hip fire rundt hjørner. Alt for ofte at jeg møter på noen og så planter ei kule i hodet på dem i ren reaksjon.

En ting jeg sliter med nå, double kills med SMAW. Eneste jeg mangler på den, og det går faen ikke :(

Spill hardpoint eller headquarters, evt ground war på ett av de små mappene

Lenke til kommentar

6/11 i windows og 0.16 ingame.

0.16 in-game??? Det hørtes helt utrolig lavt ut! Spilte litt hos en venn i går og for igår og spilte spilte med 6/11 på win (kan ha vært 5, litt usikker), 2.15 in-game og 2000 dpi. Og har forresten mouse acceleration av.

Jeg har Roccat Kone, der jeg stiller på sensitivitet + DPI i eget program. Så kommer windows-innstillingene + ingame-innstillingene... Jesus. Lurer på hvor mange timer jeg har sittet og finjustert på de innstillingene. Lurer på om programmet fra Kone overstyrer det i Windows. Tror kanskje det gjør det.

Tviler på at Kone overstyrer. Blir vel litt merkelig hvis så? Altså Windows er jo base sensitivitien og Kone har dpi-en.

Lenke til kommentar

0.16 in-game??? Det hørtes helt utrolig lavt ut! Spilte litt hos en venn i går og for igår og spilte spilte med 6/11 på win (kan ha vært 5, litt usikker), 2.15 in-game og 2000 dpi. Og har forresten mouse acceleration av.

one overstyrer. Blir vel litt merkelig hvis så? Altså Windows er jo base sensitivitien og Kone har dpi-en.

Hadde faktisk 1.5. Var i Bordelands 2 jeg hadde 0.16.

Lenke til kommentar

Og du har prøvd å trykke på "neste" for å få opp eldre filmer?

Hvis du har spilt mye etterpå, kan det hende det er borte. Recent Games inneholder bare så og så mange filmer. Husker ikke antallet, men kan hende det er skrevet over. Skjedde med meg en gang.

Trikset er å gå trykke "save" istedet for bookmark, for å være sikker på at den blir lagret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...