Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare få sagt igjen hvor elendig netkoden til dette spillet er. Det er så connection avhengig at det er latterlig. Åssen kan dette være det mulig? Til og med modern warfare 3 er bedre enn dette for øyeblikket. Og hvorfor kan man ikke slå av theatermode? Husker det hadde stor innvirkning for meg på xboxen i BO. En annen ting som jeg irriterer meg over er matchmaking systemet. Hvorfor skjer det gang på gang at alle de beste i lobbyen blir plassert på det ene laget? Det blir jo helt feil. Hvis Black Ops II oppfordrer til konkurransespill, må vel den beste måten være å fordele de med høyest score fra forrige match slik at det kan bli mer jevnt. Det som skjer nå er at det laget som blir totalt overkjørt, ragequitter, og så ender man opp med tom lobby. Det er trist at et spill som dette ikke blir betatestet. Det kunne vært så mye bedre fra releasen. Vi får bare håpe Vonderhaar gidder å høre på call of duty community'et.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Artig med Nuketown, synes jeg! Kom hjem nå sent i ettermiddag fra utenlandsreise og tok noen runder for å skvise litt ut av Double-XP weekend. EMP x2 på Nuketown Hardpoint var virkelig en slager. :p Endte vel opp med 8220 i score til slutt, og 32k XP etter endt runde.

(U)heldigvis er det ikke bare jeg som har skjønt at EMP er en gullgruve til høy score, og har sett at det er flere og flere som har begynt å bruke det i det siste... Litt kjedelig at Flak Jacket ikke hjelper så mye mot det.

Lenke til kommentar

noen ganger får jeg runde på 35-5 så går det rett til f, med 10-15 etc, virker alltid som i de dårlige rundene at folkene jeg spiller mot kan sikte langt raskere og jeg dør gjerne mye raskere selv med class som er ment som rush class..Mulig nette mitt er shit..

hva spiller folk med på sensitivity her inne ?

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Må bare få sagt igjen hvor elendig netkoden til dette spillet er. Det er så connection avhengig at det er latterlig. Åssen kan dette være det mulig? Til og med modern warfare 3 er bedre enn dette for øyeblikket. Og hvorfor kan man ikke slå av theatermode? Husker det hadde stor innvirkning for meg på xboxen i BO. En annen ting som jeg irriterer meg over er matchmaking systemet. Hvorfor skjer det gang på gang at alle de beste i lobbyen blir plassert på det ene laget? Det blir jo helt feil. Hvis Black Ops II oppfordrer til konkurransespill, må vel den beste måten være å fordele de med høyest score fra forrige match slik at det kan bli mer jevnt. Det som skjer nå er at det laget som blir totalt overkjørt, ragequitter, og så ender man opp med tom lobby. Det er trist at et spill som dette ikke blir betatestet. Det kunne vært så mye bedre fra releasen. Vi får bare håpe Vonderhaar gidder å høre på call of duty community'et.

Jeg spiller ofte mot bedre folk i private match, som oftest engelske. Det er ikke så ille som du hinter det til her, selvom jeg kan være enig i at det ikke er sånn som det skal være. Som oftest får man 4bar public siden det omtrent bare blir norsk host, da kan jeg ikke forstå hvorfor dere/du syntes det er så ille. Har ikke merket noe verre enn mw3 hvertfall.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Ikke for å være en drittsekk eller noe, men lag compensation virker som å være ganske "overrated". Ja, til tider merker man det, men herregud, hvert eneste game? Hver eneste gunfight man taper? Og må nesten bare nevne den fantastiske quoten jeg kom over her en dag: (dog mer rettet mot folk som tror "alle cheater"): "Good players exist, get the f*ck over it."

Og noe av det tåpeligste jeg ser er nok på YouTube. Ser på f. eks IncredibleOrb (veldig god pc spiller) og ser et par som kommenterer noe ala dette: "Wish I had that good connection". Og forsetter med hvordan laggen gjør at KDen synker osv. Og merkelig nok får de top comment og de aller fleste føler seg truffet (merkelig nok).

Theater mode av hjelper på lag? *Host* Placebo effekt *Host*.

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Ikke for å være en drittsekk eller noe, men lag compensation virker som å være ganske "overrated". Ja, til tider merker man det, men herregud, hvert eneste game? Hver eneste gunfight man taper? Og må nesten bare nevne den fantastiske quoten jeg kom over her en dag: (dog mer rettet mot folk som tror "alle cheater"): "Good players exist, get the f*ck over it."

Finnes det lag compensation til PC eller er det bare Xbox? Jeg har overhodet ikke merket noe lag enda (etter at spillet begynte å fungere) og har ikke sett noe til den lag compensation som folk klager over. Virker som det bare er konsoll?
Lenke til kommentar

Er jo lettere å skylde på lag compensation enn å innrømme at man selv ikke er så god som man vil.

Klart, jeg merker det til tider jeg også, i større og mindre grad. Kan variere fra starten til slutten av en kamp, spesielt hvis hosten stikker og man får ny.

Men ofte, selv om det kanskje er noen millisekund i motstanderns favør, så kan man gjøre noe med det. Sikte i ordentlig linje når man runder hjørnene, ha fingern enda mer klar på avtrekkern, bevege seg riktig når man møter på noen, eventuelt legge seg ned, og ikke minst; treff fienden.

Jeg er ikke noen verdensmester, men jeg ligger så og si alltid topp 3 ut av alle i matchen, og har hatt mang en runde med 35-3, 48-7 osv. Men de gangene der det går galt, kan det være så lite som at spillestilene kræsjer. Enkelte spillestiler funker bedre mot andre. Og småting som camping og lag compensation forverrer dette bare. Skal sies, er det noe som jeg hater, så er det spawnkilling. Derfor jeg spiller kill confirmed og ikke objective-games.

Sånn ellers, når jeg Prestige 6 om 4-5 levels! Går fort i svingene.

Lenke til kommentar

Finnes det lag compensation til PC eller er det bare Xbox? Jeg har overhodet ikke merket noe lag enda (etter at spillet begynte å fungere) og har ikke sett noe til den lag compensation som folk klager over. Virker som det bare er konsoll?

Finnes visstnok til PC, men ikke i like stor grad vil jeg tro, ettersom at det er dedikerte servere og ikke folk som hoster. Men det var host og ikke dedi servere på MW3.

Folk klager heller på andre ting enn seg selv fordi det er lettere. Hvorfor skylde på seg selv når man kan skylde på spillet? Ærlig talt, lag compensation er overrated.

Lenke til kommentar

Finnes visstnok til PC, men ikke i like stor grad vil jeg tro, ettersom at det er dedikerte servere og ikke folk som hoster. Men det var host og ikke dedi servere på MW3.

Folk klager heller på andre ting enn seg selv fordi det er lettere. Hvorfor skylde på seg selv når man kan skylde på spillet? Ærlig talt, lag compensation er overrated.

selvsagt men når man vet man er god og møkk skjer helle tiden, hva da ? som eks har en god runde 1 ifra lonestar hva skjer ? joa en kar spawner nesten rett bak meg.

Når dette samt at man som 2 prestige havner 80-90%ganger i lobbyer med 8-10 prestige spillere og nesten kun teams, hva da ? eller at man spiller domination etc å alltid får 2-3idiot snipere på teamet som fucker opp geamet, hva da ?

Jeg vet det er noe lag, jeg ser på min skjerm 2skudd med sil våpen og dør som jeg får bena sparket under meg da er det lag, og når jeg dør etter jeg har løpt rundt en hjørne ? hva da ?

BO2 gjorde cod serien mer anti sosial, gikk ifra pratsomme lobbys til nesten ikke noe chat lenger..

Dagens rant.

Lenke til kommentar

Har prestige noe å si da? Prestige tilsier ikke at man automatisk er god, bare at man har lagt mer tid inn i spillet. Masse dårlige spillere som har høy prestige.

Og det med teammatesene dine. Vær så snill... Slutt. Hva med når du fikk en lodestar? Kanskje en på det andre laget som følte lignende? Noen gang tenkt på det? Dårlige teammates havner ikke alltid på ditt lag.

Og lagg forekommer. Men ikke så forbanna ofte som alle skal ha det til. "Alle" skylder på lag og forteller hvordan dette hindrer dem og at de egentlig er mye bedre. Tåpelig sier jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har prestige noe å si da? Prestige tilsier ikke at man automatisk er god, bare at man har lagt mer tid inn i spillet. Masse dårlige spillere som har høy prestige.

Og det med teammatesene dine. Vær så snill... Slutt. Hva med når du fikk en lodestar? Kanskje en på det andre laget som følte lignende? Noen gang tenkt på det? Dårlige teammates havner ikke alltid på ditt lag.

Og lagg forekommer. Men ikke så forbanna ofte som alle skal ha det til. "Alle" skylder på lag og forteller hvordan dette hindrer dem og at de egentlig er mye bedre. Tåpelig sier jeg.

nå skylder ikke jeg alltid på det, og når jeg har 1-2 på teamet som spiller bra går jeg aldri i negativ KD rart det ? nå skal det sies at jeg spiller objektive og ikke kill horer, BO2 er langt mer et team spill en hva de andre var mye pga hvor små mappene er..

Jeg har god KD så jeg er ikke en dårlig spiller som klager heller en realist som ser problemene med spillet.

Lenke til kommentar

nå skylder ikke jeg alltid på det, og når jeg har 1-2 på teamet som spiller bra går jeg aldri i negativ KD rart det ? nå skal det sies at jeg spiller objektive og ikke kill horer, BO2 er langt mer et team spill en hva de andre var mye pga hvor små mappene er..

Jeg har god KD så jeg er ikke en dårlig spiller som klager heller en realist som ser problemene med spillet.

Hva er rart med at du ikke går negativt? Har jeg sagt du er en dårlig spiller? Har jeg noen gang sett deg spille? Skjønner ikke hvor du vil hen.

Dårlige teammates finnes og det får du bare leve med. Og nei, de havner ikke alltid på lag med deg, det er bare at det er da man merker det. Som jeg nevnte tidligere, tenker du over at de andre laget hadde "dårlige teammates" når du kjører over dem?

Og realist i forhold til hvilke problem? Lag og teammates? Sistnevnte er det ikke noe spillet kan gjøre med. Og lag? Jeg tror jeg har uttrykt meg klart nok på den siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...