dysfunctional Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 .. og jeg som er bortreist den helgen. Gikk glipp av forrige Double-XP Weekend også siden jeg kun fikk "Connection Interrupted" når jeg prøvde å spille. Sucks. Fortsatt lvl 42.... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Level 47, 3. prestige jeg. Satse på å få med meg fredag og søndag kveld på gaming. Lørdag er det fylla, og fotballkamp på søndag. Noen timer skal man nå få med seg i alle fall Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Etter at jeg kom inn hit for å klage så skjedde dette: FAL + select fire + red dot + stock = Helt OK Endret 13. desember 2012 av Zeromac 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Skyter jo mye raskere og mer stabilt med single fire, selv kjører jeg kun quickdraw handler, og hvis jeg skal ha scope tar jeg like gjerne MMS, større en RDS og det ekstra med å se campere Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Litt lyst å begynne å bruke MMS, men jeg føler det blir for snevert. Mister mye av sidesynet da. Bare brukt reflex sight jeg, og bruker det fortsatt. Det + fast mag + evt long barrel, avhengig av våpentype. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ellers har man vel også lag-comp cheaten i BO2? Som er? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg tror det hjalp å klage litt. I dag fikk jeg to 50+ kills i Domination (riktignok Hijacked) men fortsatt gøy! Endelig begynner black ops 2 å bli litt gøy, synd det tok en måned.... 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det er vel mer praktisk det en at det kun var gøy i en måned da. 1 Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg tror det hjalp å klage litt. I dag fikk jeg to 50+ kills i Domination (riktignok Hijacked) men fortsatt gøy! Endelig begynner black ops 2 å bli litt gøy, synd det tok en måned.... Bra du begynner å få det til da Men ang. de tipsene mine, det er så enkelt, men folk glemmer det hele tiden. Jeg glemmer det ofte selv. Har ikke Black Ops på PC selv, men spilte et par games hos en venn. Han hadde helt merkelig setup og likte ikke musa hans, Razer Naga. Kom hele tiden borti de der sideknappene og hev plutselig stuns midt i en gunfight Men gikk positivt hvert eneste game og greide å heve kden hans fra 0.99 til 1.20 og det på et par games (vi spilte annen hver). Ut i fra det jeg spilte, så vil jeg si at spillet er veldig bra. Man må faktisk spille objective om man vil få killstreakene uten alt for mye strev. Våpnene er mer balanserte, men føler dog at smgs er mye brukt og er best. Men det tror jeg er mye på grunn av hvordan banene er, små og mye CCB. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Som er? Fungerer vel slik at man lager "kunstig lagg" under matchmaking ved å maxe ut linja med downloads el.. Dermed tror spillet at du har dårlig linje og prøver å kompensere for dette, som dermed gir deg en stor fordel. Fienden ser deg og skyter mens du egentlig ikke er i den posisjonen de skyter mot. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Testet video-opplastingen her om dagen. Funket smertefritt, da jeg har linket BO2 mot youtube-kontoen. En litt heldig granat fra min side. Deilig de gangene de treffer. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Slike granatkast har en ca 1 av ti ganger i spillet. Er bare å kaste over hus ol der det ofte står eller beveger seg folk. Beste kastet jeg hadde var en granat over toget som tok ut en gruppe på tre + en guardian:-D Jeg har prvd å få til noen slike øksekast, men enda ikke truffet noen med øks. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ja, er ofte man kaster og håper på det beste. Ekstra morro når det er flaggfyren som blir tatt! Eller dreper han som planter bomba feks. Øks har jeg enda ikke fått noen gode kills på i BO2, men hadde denne her i BO1 som jeg var fornøyd med. Så ikke fienden, men som du hører på klippet fikk vi akkurat Spy Plane, så da ble det en liten "hail mary" og bare kastet i blinde. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Aldri sett sjarmen i semtex. Mye kjekkere med vanlig frags. Semtexer sprenger alt for fort. Får du en semtex som lander i nærheten av deg er du som regel død i og med at den sprenger i løpet av et 1/4 sekund. tl;dr: Semtex er lettere å bruke enn frags. Endret 14. desember 2012 av Exxia Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Brukt frags hele karrieren på første black ops, og starten på black ops 2. Men her merker jeg at spillet går såpass kjapt at man må nesten bruke semtex. Selv ser jeg ofte at hvis det kommer en frag grenade, så rekker jeg å springe bak noe, eller bak et hjørne, slik at jeg overlever. Man har heller ikke tid til å "koke" granatene. Noen som vet nårtid double xp starter norsk tid? Jeg er så elendig med tidssoner. Amerikansk/Engelsk tid står på bildet nederst forrige side. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ny dag hos steam er alltid 19:00 om de går etter samme tid. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Det stemmer ja. Sjekket PST tid nå, og klokken er 08.05 am og det sku starte 10.00 am. Er prestige 4 nå, skal prøve å nå prestige 5 i løpet av helgen. Spørs hvor ubrukelig man er på søndagen. Endret 14. desember 2012 av uTukt Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Men husk på at selv om det er dobbel xp så viser det ikke at man får dobbelt så mye per kill. Dette er fordi tallet som kommer opp på skjermen er scorestreak poeng, og de kan ikke dobles slil at man får killstreaks fortere. Sikkert en del som vet det, men slenger det ut alikevel. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hei! Vi i clanen min meldte oss på clan operation KC i morgen. Inne på elite står det at det starter kl 2pm. Er det Amerikansk tidssone, for når jeg går inne på den står det at den begynner om en dag og 32 min elns... Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hei! Vi i clanen min meldte oss på clan operation KC i morgen. Inne på elite står det at det starter kl 2pm. Er det Amerikansk tidssone, for når jeg går inne på den står det at den begynner om en dag og 32 min elns... Er vi fremdeles i samme clan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå