Exxia Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Virker som om det er en god del av folk på konsoll som er ignorante til minimap, og har reaksjonstid på linje med sjøstjerner. Kommer en fyr som peiser 5 stykker med shotgun over kort tid, med litt avstand tilbakelagt. De løper rett mot ham, reagerer ikke engang. Sett lignende shit 2359235035135 ganger også. Endret 8. desember 2012 av Exxia Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 NOEN MED XBOX 360 SOM VIL SPILLE ZOMBIES? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Virker som om det er en god del av folk på konsoll som er ignorante til minimap, og har reaksjonstid på linje med sjøstjerner. Kommer en fyr som peiser 5 stykker med shotgun over kort tid, med litt avstand tilbakelagt. De løper rett mot ham, reagerer ikke engang. Sett lignende shit 2359235035135 ganger også. Har sett dette en del ganger jeg også, og opplevd det selv noen ganger. De fleste ganger vil jeg tro det har med lag å gjøre. To av gangene det skjedde med meg, lagget jeg som f, og plutselig var det tre stk bak meg. En annen gang det har skjedd, fikk jeg hoste-"anfall", så vel.. Ja.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg har det vel litt motsatt, stoler for mye på minikartet. I starten var det gull verdt, men etterhvert når folk begynte å unlocket Ghost, så kunne man ikke stole like mye. Ofte jeg tar det for god fisk at området er klart og så kommer en jævel gående. Apropos Ghost. Vises man på kartet når man skyter, selv om man har ghost? Vil det si at for å være helt usynlig må man ha Ghost+Lyddemper+Bevege seg? Litt kjedelig, da jeg helst ikke vil måtte ha lyddemper på våpenet. Fast mag er som oftest mer nyttig. Mulig jeg dropper hele Ghost da, og heller kjører Blind Eye for å ikke bli tatt av stealth chopper o.l. Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ghost hindrer bare å dukke opp på UAV, du vil dukke opp på mappet om du bruker våpen uten silencer eller om du står stille (nytt i dette cod, og det er bra!) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Greit å vite! Nå har de fikset Hardcore Kill Confirmed! Utrolig morro Og så har de fjernet respawn-tiden på hardcore team deathmatch og kill confirmed!! Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Diamond camo på SMGs og Launchers, riot shield next? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Diamond camo på SMGs og Launchers, riot shield next? Bra jobbet! Skal du ha på Assault Shield må du ta Crossbow og Ballistic Knife også, men alle disse er jo morro å bruke. Lenke til kommentar
bas Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ny oppdatering, tenkte jeg skulle logge på og prøve litt for å se om de har gjort tweaket litt på lag compen, og hva faen skjer med dette probation drittet. Treyarch må jo være helt blåst i hodet, jeg hverken dashboardet eller stakk fra ett eneset game, men x-antall host migrations og backing ut av lobby ETTER at matchen er ferdig og alle er lobbyen gir meg tidsstraff. Og slik holdt vi nå på, 6stk. i party som ikke gjorde en dritt "ulovlig", men som blir straffet med tidsstraff. Treyarch bør være flaue og fikse dette ganske lynkjapt. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei er BOII bra er det verdt pengene å kjøpe til PC og jeg lurer på om denne er riktige versjonen av BLACK ops 2 altså fullversjon = putt CD - Install - play Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Arghhh! Hadde min hittils beste runde i BO2. Spilte HC Kill Confirmed, startet med 24-0, så 36-1, 46-3, og så klarte jeg å få 3 team kills og ble kicket fra resten av runden! Må være mer forsiktig med lightning strike, ikke første gangen jeg får et par teamkills av det. Ellers fornøyd med en fantastisk runde. Kjørte opp 2-3 hver av Stealth Chopper, A.G.R og Lightning Strike. Må komme meg opp i level så jeg får inn flere scorestreaks også, Orbital V-sat er jo kjekt å ha. Alt for lenge mellom slike runder. edit: Tjohei, 56-7. 4 A.G.R og stealth chopper. Koslige greier. Kill Confirmed er konge. Endret 12. desember 2012 av uTukt Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 HC SD anyone? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kjørte noen runder MW3 siden jeg kun har hatt fails i Black Ops 2 hittil, og kjører på med en FFA moab (30-1), og en domination på Seatown (35-3) og en TDM med 20-0 før jeg ragequittet. Beste jeg har fått i Black Ops 2 er vel 7 eller 8 killstreak eller noe. Hvorfor er jeg så sinnsykt mye dårligere i Black ops 2? Føler at jeg bare stanger og stanger. Er det bare jeg som bare har møtt veggen i dette spillet? Føler kanskje også at det har noe med å gjøre at det ikke er så mange som spiller MW3 lenger, og de som faktisk er igjen er ganske dårlige... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kjørte noen runder MW3 siden jeg kun har hatt fails i Black Ops 2 hittil, og kjører på med en FFA moab (30-1), og en domination på Seatown (35-3) og en TDM med 20-0 før jeg ragequittet. Beste jeg har fått i Black Ops 2 er vel 7 eller 8 killstreak eller noe. Hvorfor er jeg så sinnsykt mye dårligere i Black ops 2? Føler at jeg bare stanger og stanger. Er det bare jeg som bare har møtt veggen i dette spillet? Føler kanskje også at det har noe med å gjøre at det ikke er så mange som spiller MW3 lenger, og de som faktisk er igjen er ganske dårlige... Mer rekyl på våpnene og synes selv at models ser litt mindre ut enn i MW3. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kjørte noen runder MW3 siden jeg kun har hatt fails i Black Ops 2 hittil, og kjører på med en FFA moab (30-1), og en domination på Seatown (35-3) og en TDM med 20-0 før jeg ragequittet. Beste jeg har fått i Black Ops 2 er vel 7 eller 8 killstreak eller noe. Hvorfor er jeg så sinnsykt mye dårligere i Black ops 2? Føler at jeg bare stanger og stanger. Er det bare jeg som bare har møtt veggen i dette spillet? Føler kanskje også at det har noe med å gjøre at det ikke er så mange som spiller MW3 lenger, og de som faktisk er igjen er ganske dårlige... Evt. at en som egentlig er dårlig dreper deg med smg. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kjørte noen runder MW3 siden jeg kun har hatt fails i Black Ops 2 hittil, og kjører på med en FFA moab (30-1), og en domination på Seatown (35-3) og en TDM med 20-0 før jeg ragequittet. Beste jeg har fått i Black Ops 2 er vel 7 eller 8 killstreak eller noe. Hvorfor er jeg så sinnsykt mye dårligere i Black ops 2? Føler at jeg bare stanger og stanger. Er det bare jeg som bare har møtt veggen i dette spillet? Føler kanskje også at det har noe med å gjøre at det ikke er så mange som spiller MW3 lenger, og de som faktisk er igjen er ganske dårlige... Vanskelig å si uten å ha noe gameplay å sikte til. Men får å si det sånn, Black Ops 2 krever mer skill. Man kan ikke lenger møte på 3 enemies og ta dem ut hver gang. Man må spille smartere og bruke våpnene der de er ment for å brukes. Mine tips: Sprint mindre, spesielt rundt hjørner. ADS når du går rundt hjørner dersom du tror det kan være noen der. Unngå lange lines of sight om du bruker smg. Hold det til kort avstand. Vet at dette er veldig generelle tips, MEN følg dem. Alt for mange som ikke gjør det og blir straffet for det. Spiller du på PC forresten? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ellers har man vel også lag-comp cheaten i BO2? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 I mine øyne er det to våpenklasser som fungerer i dette spillet. Da snakker jeg selvfølgelig om SMG og Sniper. Jeg er ikke mer enn middels god i COD, og brukte sjelden å ligge over 2.5 på KDR. Likevel ender jeg ofte på topp nå, gjerne med en KDR helt oppe på 4.5 - 6.0. Jeg bruker bare SMG med Primary Gunfighter (PDW-57 med fore grip, millimeter scanner og quickdraw), i tillegg til Perk 3 greed (engineer og dexterity). Scorestreaks er UAV, sentry gun og stealth chopper. Funker knallfint for meg, og dette oppsettet har forbedret meg kraftig i COD. Har økt KDRen min fra 2.1 til 4.8 på veldig kort tid. Er i det store og hele knallfornøyd med oppsettet. Kan anbefales! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Spiller du på PC forresten? Spiller på PC, ja. Tipsene du gir er ikke til noe hjelp dessverre - har spilt FPS lenge nok til å kunne basics. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå