Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er cheats noe særlig utbredt i bo2 ?hva må man se etter ?

Selv, så er det mest obviouse aimbot.

Reporter _omtrent_ aldri folk ellers. Det skal veldig mye til for at jeg reporter noen for wallhack/nosmoke etc.Føler at folk har lett på å skylde på andre, i stedefor seg selv.

Hadde 8 S&D games på rad i går, der jeg fikk rundt 10-0, 13-2 o.l.

Hva skjer? WALLHACKER. CHEATER. REPORTED.

Sorry, kan ikke noe for at jeg veit hvor jeg skal wallbange idioter.

Lenke til kommentar

Ingen cheating på 360 såvidt jeg ser i alle fall. Det nærmeste blir vel de som bruker lag switch eller andre former for å utnytte lag compensation. Det er jo ganske fucka i utgangspunktet, så jeg drar vel sikkert også nytte av den en gang i blant. Går litt opp og ned vil jeg tro. Enkelte runder må jeg fylle et magasin i fienden, på hardcore.

Spiller spillet fortsatt da, er ikke like ille som første black ops mtp connection etter min erfaring, faktisk. Og der klokket jeg inn 200 timer ca.

Lenke til kommentar

Fikk dogs og swarm forrige runde, de fikk til sammen rundt 15 kills :( Fikk en ny vsat i samme liv og tenker at det lett blir swarm og dogs, men så får jeg 2 bar, lagger og dør. Endte opp med å ragequitte.. Fikk endelig en tidlig swarm, så ødelegger connection hele runda

Lenke til kommentar

Jada, fikk 3 vsat neste game, lag gjorde at jeg døde hver gang, så fikk ikke en eneste dog eller swarm

4 vsat nåå, 2 swarms. Burde hatt 4

2 raske swarms, på vei til den 3 så fryser ps3en. Konge

Fikk dogs og swarm tidlig, kaller inn dogs så leaver hele lobbyen (gw)!.... Fikk ikke en gang brukt swarm...

Endret av korehoret
Lenke til kommentar

min connection skal være bra men i BO2 er det ofte rett ut umulig spille, jeg blir drept imens jeg løper rundt hjørnet, greier ikke ta opp våpnet engang før noen har skutt hva som virker som 2skudd så død.

ikke minst føltes det alltid ut som motsatt team alltid skal ha en kar i backup som enten kommer rett bak en annen imens jeg ladder eller løpende bak meg 1-2kills ifra streak..

team er et super plus i BO2 og ha 1-2 gode spillere på teamet som har diverse oppgaver som eks kjøre opp UAV streaks følge deg som beskytter etc er så fordell at det er sykt, tror ikke noe COD spill tidligere har vært så plus å spille på team..

Lenke til kommentar

Med nye scorestreaks er jo teamwork blitt forherliget ganske bra. Man ser at folk samarbeider mye bedre enn før synes jeg. Mangler litt mikrofon-bruk bare så er man nesten i mål.

Det å gå etter flagg er jo blitt en gullgruve, med tanke på hvor mye poeng man får for å drepe noen mens man har flagget. Fort gjort å komme seg oppover på scorestreaks-lista.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Herregud, så mange tafatte spillere som spiller på konsoll.

Tror nivået ligger _litt_ høyere på pc, i den forstand at det er færre som spiller det.

Jeg vil også spille mot dovendyr :(

Merker egentlig ingen forskjell,, og jeg spiller på alle tre. Eneste jeg merker en rimelig heftig forskjell på er at folk på PS3 som oftest er litt verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...