TheKims Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hvorfor ikke bare bruke hagle selv visst den er så OP. Noen våpen er bedre på kloss hold enn andre å sånn skal det være. Visst alle våpnene hadde vært like gode så hadde spillet fort blitt kjedelig. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hadde alle våpen vært like gode, så hadde fort mange merket at de er mye dårligere enn de tror Hadde alle vært like så hadde den som var best ligget på toppen ;o Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg bruker ikke hagle selv for jeg synes ikke det er så gøy. Ja jeg bruker SMG'ene som folk synes er OP, jeg brukte MP7 på MW3 jeg. Jeg tåler å få høre at jeg er feig som bruker OP våpen(uten å begynne å diskutere at de ikke er det, for det skjønner jeg, derfor føler jeg at jeg kan uttrykke meg over min frustrasjon over haglene....Ja, de skal være gode på kloss hold, men jeg synes den ene er litt for god når avstanden blir litt lengre enn det JEG synes burde vært passe Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Synes Shotguns er altfor svak i dette spillet! Får alltid hitmarkers istedenfor 1 hit kill. MP7 var jo det mest brukte våpenet på MW3 vil jeg tro, som UMP var på MW2. Noen våpen vil alltid være bedre. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 MSMC i dette, tror jeg. Dro det frem bare for å teste. 37-3, første gamet der jeg har brukt smg i løpet av de siste to(?) ukene. Nerf plz. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Shotguns har altfor lang range synes jeg. Et skudd og instant kill når en er på Drone og skyter fra ene rommet over på de som er i andre rommet. Samme gjelder når en er på Hijacked, folk står på terrassene og skyter alt og alle på lang avstand. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Var vist ikke bare meg, takk! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvilken SMG er å anbefale? Bruker selv vector nå Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Scorpion EVO, MSMC og MP7 er vel de beste tror jeg. De gangene jeg bruker SMG er det scorpion det går i, dødelig våpen. Anbefales med fast mag, da den brenner skudd kjapt. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Scorpion EVO, MSMC og MP7 er vel de beste tror jeg. De gangene jeg bruker SMG er det scorpion det går i, dødelig våpen. Anbefales med fast mag, da den brenner skudd kjapt. Har selv nylig testet denne. Den er grei nok, men har helt vill FR som sagt. Så tror extended + fast mag nesten er et must på den her hvis man vil leve litt etter at man har drept en fyr. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har selv nylig testet denne. Den er grei nok, men har helt vill FR som sagt. Så tror extended + fast mag nesten er et must på den her hvis man vil leve litt etter at man har drept en fyr. Spiller bare nesten hardcore jeg da, så da går det ikke like mange skudd. Bruker Reflex sight + Grip på den, av og til fast mag istedet for reflex sight. Med grip er den stabil som fy og ganske grei å bruke. Litt dårlig på avstand i forhold til Assault Rifle, men slikt unngår man bevisst om du først bruker SMG. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Testa MSMC litt i dag. Det er _kvalmt_ hvor mye den hjelper. Det er helt latterlig i forhold til alt annet. Nå begynner det å bli en del shitkids som skriker cheat med engang man tar de også. Æsj. Eneste jeg har møtt på er en aimbotter for en uke siden. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ingen som bruker chikom? Etter min mening det beste våpenet i spillet Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg driver å tester R870 MCS nå, synes den er ganske artig å bruke:-) MSMC har jeg ikke testet enda, men får vel gjøre det også:-) Skal Hellstorm Missile detoneres i luften, eller skal en bare styre den rett ned på den en vi treffe. Føler jeg aldri får kill med den når jeg får den i Care Package. Når en hacker for eksempel Sentry Gun, vil den da bytte lag eller eller blir den bare ødelagt? Endret 4. desember 2012 av svortevik Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ved å hacke en Sentry Gun vil den endre lag. Spørsmålet ditt om Hellstorm missile kan jeg dessverre ikke svare på. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hellstorm skal du detonere i lufta slik at det kommer flere små raketter. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 SMG og shotgun er ikke noe å klage over, men jeg HATER quicksniper noe innmari! DET ER SÅ TEIT! 2 Lenke til kommentar
Kureno Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ville bare nevne noe morsomt.. Treyarch har skreddersydd dette spillet for konkurranse, så med det i tankene er det jo litt vittig at det er så til de grader connection avhengig. Jeg må nesten inntil videre legge dette spillet på hyllet bare pga shitmarkers og instadeaths. Kommer selvfølgelig i noen gode lobbyer av og til, connection-vis, og da går det greit, men det er sjelden.. Til nå har dette spillet nesten bare vært frustrerende, siden jeg har spilt cod 4, modern warfare 2, 3 og black ops uten problemer hverken på pc eller xbox. Jeg tror dette må være det cod spillet med mest "headglitching spots", mest sannsynlig med tanke på kompetativt spill. Så når man bruker disse headglitch spottene og vet at det du skjuler deg bak ikke kan skytes gjennom, og du "prefirer" på en eller annen fiende du ser komme mot deg, og han likevel dreper deg gang på gang, omgang etter omgang, da sier jeg takk for meg. Ble litt mye klaging og jeg vet at spillet er i sin spede barndom, men jeg er så til de grader frustrert. Hvis noen vet om det går an å gjøre noe med connection setter jeg pris på råd. Jeg spiller nå på pc, enn så lenge, nat er open og pinger vg med 30-35. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Skal Hellstorm Missile detoneres i luften, eller skal en bare styre den rett ned på den en vi treffe. Føler jeg aldri får kill med den når jeg får den i Care Package. Når du styrer den så vil den låse seg på fiender som er i siktet ditt (du ser det ved at de får en blå firkant rundt seg), så vil rakettene du fyrer av med R2/RT (eller tilsvarende på PC) følge motstanderne du har låst den på. Det du bør gjøre er å få låst rakettene på flest mulig før du fyrer av. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ved å hacke en Sentry Gun vil den endre lag. Jeg mener du bare ødelegger sentry gun ved å hacke den, om du kan ta over den hvordan gjør man det? Samme med guardian, blir bare ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå