Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har oppe vsat og warthog, trenger 1 assist/kill eller kill confirmed for å få dogs. Hva skjer? Jo, 2 stykk spawner bak meg med shotgun (de kommer altså ikke opp på kartet), får hitmarks på begge, en av de får 1 treff og jeg dør.... Har også opplevd å spawne på en bouncing betty. Liker bo2 mer og mer, men de har virkelig en jobb å gjøre når det gjelder spawns og lag compensation.

Endret av korehoret
Lenke til kommentar

Helt riktig. Så lenge de jobber med den samme grunnpakka fra spill til spill kommer ikke slike problemer til å forsvinne. De må starte fra bånn igjen før spawns og lag blir levelig, og derfor kjøpte jeg med MW3 mitt siste COD-spill inntil de lager et nytt fra bånn. Jeg gidder ikke kjøpe noe man på forhånd veit ikke kommer til å fungere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Helt riktig. Så lenge de jobber med den samme grunnpakka fra spill til spill kommer ikke slike problemer til å forsvinne. De må starte fra bånn igjen før spawns og lag blir levelig, og derfor kjøpte jeg med MW3 mitt siste COD-spill inntil de lager et nytt fra bånn. Jeg gidder ikke kjøpe noe man på forhånd veit ikke kommer til å fungere.

Det skjer vel når neste generasjons konsoll kommer ut

Lenke til kommentar

Lag comp kan endres ved patch. Det har de endret på samtlige CoD spill jeg har spilt iværtfall (på konsoll).

Problemet er at dette har blitt verre ved hver utgivelse siden MW2, som i mine øyne er det siste CoD spillet med bra lag comp. Så langt har det vært helt forferdelig for meg i BO2. Jeg varierer noe forferdelig fra runde til runde, fra helt untouchable til en vandrende killstreak provider.

Men ja, jeg tror nok en skikkelig rework av spillmotoren kan hjelpe veldig. De burde strengt tatt ta et års pause og bare fokusere på ny motor/nettverkskoding.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Jeg har nesten ikke klaget på dette spillet. Men fy så lei jeg er disse haglene. De er grunn nok til å knekke plata. Herremin på OP...

Helt enig, 90 % av gangene jeg har vsat oppe og dør, så er det på grunn av shotguns. Jeg begynner å skyte før de går rundt hjørnet, de får inn et treff og jeg er dø (ofte fra lang avstand). Blitt sykt frustrert av det. Mista mange swarms/dogs

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan dere kan klage på at shotgun er OP og plagsomme fordi de dreper dere først på kloss hold, det er poenget med våpenet. Er sniper galt om de dreper deg fra så langt unna at du ikke ser de?

Hvis du ser de på VSAT, så vet du vel bedre en å løpe rett inn i de, eller stå klar og begynne å skyte FØR de er rundt hjørnet. Da sier du jo bare ifra om at du er der. Selv bruker jeg bare assault våpen og har stort aldri problemer med shotguns..

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noe problemer med shotguns jeg heller! Skal ikke si at det ikke er et problem, for plutselig sitter jeg her med skjegget i postkassa og hagleskudd i brystkassa.

Apropos ting å klage på, bare jeg som ikke liker Carrier? Definitivt den banen jeg liker minst. Alt for mange campingplasser, og alt for åpent for snipere, som gjør at man såvidt klarer å springe fra skjul til skjul uten å bli snipet. Er som å konstant springe på den "hovedveien" i midten på Drone. Alltid en sniper som ligger oppi jungelen.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan dere kan klage på at shotgun er OP og plagsomme fordi de dreper dere først på kloss hold, det er poenget med våpenet. Er sniper galt om de dreper deg fra så langt unna at du ikke ser de?

Hvis du ser de på VSAT, så vet du vel bedre en å løpe rett inn i de, eller stå klar og begynne å skyte FØR de er rundt hjørnet. Da sier du jo bare ifra om at du er der. Selv bruker jeg bare assault våpen og har stort aldri problemer med shotguns..

Når jeg bruker silencer (de kan ikke høre det eller se det på radaren) og skyter i det motstanderen kommer rundt hjørnet, så får du et "forsprang" på 2-3 kuler i gunfighten. Det er vel common knowledge:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ehm....Den ene hagla dreper meg på mye lengre hold en det den bør, ja, One Shot.......Føler til tider at den ha sniper skudd...

KSG?

Lenke til kommentar

Kom endelig i en noob lobby, så tok på vsat, dogs og swarm som streak. Var 1 kill eller cap ifra vsat etter 15 poeng på domi, så døde jeg :p Kunne blitt en syk runde. Var 2 ifra vsat på 54 poeng, så døde jeg igjen:P Spolerte den største 100 + muligheten på lenge :(

Artig. Først var det SMG som var altfor god i dette spillet, mens nå er det hagle folk klager på.

Skjønner ikke hvorfor folk klager på smg... Mange assault rifles som er like gode

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...