Lovegame Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Begynner å bli lei av grafikken. Nei, grafikk er ikke alt, men føler at jeg har sett alt før. Men blir å kjøpe via Steam uansett, regner jeg med. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Noen som vet om gamestop har noe innbytter tilbud på black ops? Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Gleder meg sånn til det kommer! Har besstilt det på Elkøp.no, men er det noen som vet om jeg får det 1 dag før elns? Endret 7. november 2012 av Feqzz Lenke til kommentar
antex Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Er så typisk at jeg skal jobbe kvelden neste uke, og at jeg har eksamen uken etter BO2 kommer :S Men spillet ligger forhåndskjøpt i Steam, så håper på at jeg hvertfall for satt på nedlastning før jeg drar på jobb. Kommer til å spille ganske mye på PC, så det er bare å adde meg http://steamcommunity.com/id/sandanger/ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kjedelig at dere med disk kan få spillet tidligere enn oss som skal ha det til PC. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Endelig kommer noe her, samtidig som i USA, og du whiner? Poenget ditt er at det er Fredag i USA eller? Poenget mitt er at om spillet hadde kommet på Fredag i Norge hadde det gjort det i USA også. Jeg synes Tirsdag er en kjedelig dag å slippe et slikt spill på mtp. at det vil ta noen timer i starten! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg har tatt meg fri tirsdagen og onsdagen. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Poenget ditt er at det er Fredag i USA eller? Poenget mitt er at om spillet hadde kommet på Fredag i Norge hadde det gjort det i USA også. Jeg synes Tirsdag er en kjedelig dag å slippe et slikt spill på mtp. at det vil ta noen timer i starten! Poenget mitt er at maaange spill kommer ut i USA tirsdag/random ukedag, mens ALT i europa ser ut til å komme ut fredag. Jeg liker ikke å måtte vente, om spillet er ute i USA. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Glad det kommer mange andre spill om dagen, så slipper jeg nok et år med raging pga. lag, juksepaver, klaner som camper på samme sted og OP våpen. I korte trekk Tyskere og Russere. I år blir det single player-spill for alle penga! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Er det sant at vi slipper russere i BO2? Har hørt noe greier om at de ikke får spille med andre land, kun mot andre russere. Er dette sant, er dette VELDIG gode nyheter for alle oss andre! Russere er noe av det jævligste som finnes i online-spill. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Tar russere over franskmenn any day jeg. Spiller på 360, mulig problemet er annerledes på PC hvis dere spiller der. Franske folk kan ikke engelsk, er frekke og skravler høylytt hele tiden. Jeg, som tilogmed er nordlenning, blir lei det. Spiller Black Ops da, mulig det er mye russere i MW3. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hm. PC-samfunnet på MW3 er så hinsides ødelagt at det finnes null høflighet og "fair play" overhodet, så jeg har sluttet å bli overrasket over noenting lenger. Men - det skal sies at det er russere som er den verste folkegruppen jeg har møtt hittil. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Tar russere over franskmenn any day jeg. Spiller på 360, mulig problemet er annerledes på PC hvis dere spiller der. Franske folk kan ikke engelsk, er frekke og skravler høylytt hele tiden. Jeg, som tilogmed er nordlenning, blir lei det. Spiller Black Ops da, mulig det er mye russere i MW3. Ja franskmenn er lame,men husker jeg spilte mot noen fra nordnorge som raget og kjeftet hele tiden i search, holdt på å le meg ihel Endret 8. november 2012 av WhySoSerious? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Hm. PC-samfunnet på MW3 er så hinsides ødelagt at det finnes null høflighet og "fair play" overhodet, så jeg har sluttet å bli overrasket over noenting lenger. Men - det skal sies at det er russere som er den verste folkegruppen jeg har møtt hittil. Russere er verst i MW2 nå, for der er de så mange. Problemet er ikke nødvendigvis at så mange av dem laster ned cheats, men de lagger veldig alle sammen og har en tendens til å generelt velge de feigeste spillemåtene. I MW3 er tyskere desidert verst da de står for ca. 70% av alle juksepaver. Ikke vitenskapelig dokumentert selvsagt, men i snitt er det minst 70% av de jeg møter. Kjøper definitivt ikke BO2 på release 90% pga. at disse to landene ligger for nærme. Viser det seg at utviklerne har tatt ekstreme grep mot juks og lag og banene er like gode som i MW2 skal jeg vurdere det etter alle single player-spill er gjennomført. Det skumle er jo at MW2 og MW3 ikke fikk problemer med mye juks før etter en stund, som betyr at de første rapportene ikke er noe man kan forholde seg til. Endret 8. november 2012 av Dellers Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 http://community.callofduty.com/message/413497280#413497280 Her er tidene der spillet vil bli "unlocked".. Europe / Russia / CIS / Africa Nov 12 4:00pm PST (Midnight 11/13 GMT) Dette vil da si natt til tirsdag for oss? Muligens litt senere siden vi er GMT -1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Fikk glad melding fra mpx i dag! Spillet er sendt! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Prestige blei sendt fra gamezone igår, får det imåra. Gleder meg Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Prestige blei sendt fra gamezone igår, får det imåra. Gleder meg Bestilte du kassen du også? Får håpe jeg får det i morgen selv om det står 13.11 på sporingsnummeret. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Pressfire gir singleplayer biten terning 4. Lover jo bra dette Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Bestilte du kassen du også? Får håpe jeg får det i morgen selv om det står 13.11 på sporingsnummeret. Står 10.11 oss meg, og eg var inne å såg, da var den 1 by fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå