Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja kanskje jeg skal teste det noen runder og se hvordan det går.

Problemet når jeg skal skyte noen som beveger seg er jo at jeg tømmer hele magasinet uten å treffe de nok til at de dør, og når de har tatt litt skade så vet de jo at jeg er der, og vips jeg er død selv før jeg har fått reloadet.

Skal prøve å justere sensitiviteten og se om det gjør noen forskjell.

Våpen med burst ender som oftest med at jeg ikke får fyrt av de to rundene som trengs for å drepe de, og så blir jeg skutt selv istedet. Kun testet burst på ene smg som er der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende du sliter mye med lag compensation, slik som mange andre. Det er noe herk, men man får vel ikke fjernet det med mindre alle får fikset linja si, som er usannsynlig. Tviler på at de gidder å skrive ny nettkode til neste spill.

Jeg spiller bare hardcore, og da er det som oftest (ikke alltid) den som skyter og treffer først som vinner. Tåler i beste fall 2-3 skudd. Synes det funker fint, da går det litt taktisk og det går mye på reaksjoner. Klart, går litt opp og ned med tanke på lag, men selv de gangene der det hakker mest klarer jeg som oftest å holde 1 i K/D-ratio.

Lenke til kommentar

Hardcore spiller jo ikke på i nærheten like så mye reaksjoner som core. :p

Hardcore er greit det, men føler det går så sakte og at som du sier, den som ser en person først vinner.

Mye kjekkere når spillet gir den andre en sjanse til å ta seg opp etter å ha blitt sett :D

Lenke til kommentar

Hardcore spiller jo ikke på i nærheten like så mye reaksjoner som core. :p

Ikke reaksjoner på når du blir truffet, men ellers så må du være kjapp! Du har ikke tid å gjemme deg eller legge deg ned når du blir truffet da.

Spillet generelt går bittelitt tregere iblant, mye fordi man ikke vil vente 0-15 sekunder på å spawne igjen. Det fører til at man tenker litt mer taktisk føler jeg.

Kunne sikkert spilt core, og gjør det iblant, men er så vant til å ikke fyre hele magasin i folk. Så ender opp med at jeg treffer med 3-4 skudd og så stopper jeg å skyte, undrer på hvorfor ikke fyren er død, og ytrer en liten d'oh.

Lenke til kommentar

Noen på pc som er keen på å være med i en 3v3 SnD ladder/cup på ESL?

Til de som sier shotgun er op, så tror jeg det har mer med hastighet å gjøre.

Det er latterlig mye mer cover på maps enn det har vært i tidligere cod, + at jeg føler folk løper jævla fort med kniv, smg og shotgun.

Er vel også mest grunnet lightweight og extreme conditioning.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Siste setning der er jo mye av problemet på MW3. Mapsene er jo større i BO2, og her er det SMG som er problemet, ikke shotguns.

Men klart, hver sin erfaring.

Ja, sant, selv syntes jeg ikke mapsa i BO2 er større, men uansett, blir veldig mange som vil ha små maps på FFA da, og blir vanskelig. Var jo spawnproblemer i MW3 og, men selv syntes jeg det er forverra her, men det blir vel patching osv etterhvert :)

Lenke til kommentar

Jeg sleit med å få kontakt i dag tidlig. (ps3)

Noen som har noen "PERK tips/anbefalinger" til meg? Aner ikke hvilke jeg skal velge

Det kommer veldig an på hvilket Primary Weapon du bruker.

Edit: og hvilken level du er selvfølgelig..

Endret av Razorlight
Lenke til kommentar

Valg av perk kommer også litt an på hvilken spillestil man har. Jeg får inntrykk av at du ikke er så forferdelig erfaren med CoD?

Prøv Flak Jacket, Toughness og Tactical Mask! :)

Flak Jacket: Take less explosive damage

Toughness: Flinch less when shot

Tactical Mask: Reduces the effects of flash, concussion and shock charges

Lenke til kommentar

Valg av perk kommer også litt an på hvilken spillestil man har. Jeg får inntrykk av at du ikke er så forferdelig erfaren med CoD?

Prøv Flak Jacket, Toughness og Tactical Mask! :)

Flak Jacket: Take less explosive damage

Toughness: Flinch less when shot

Tactical Mask: Reduces the effects of flash, concussion and shock charges

Ok. tusen takk!

Har ikke spilt CoD før BO2, men har spilt veldig mye Counter Strike da:P

Vil tro jeg har en litt utspekulert, men offensiv spillestil. Dør mye og dreper noen få fler. Tenkte lage en egen class til demoliton også.

Lenke til kommentar

Av mine perks, så kjører jeg

Ghost: Blir ikke sett på UAV, så lenge du er i bevegelse

Hardline: Får scorestreaks kjappere / Blind Eye: Blir ikke tatt av computer controlled air support. (Bytter mellom disse utifra om de har air support oppe eller ei)

Scavenger: Ta opp ammo fra bakken / Cold blooded: Vises ikke på fiendens sikter eller brukerstyrt air support.

Funger fjell, og anbefaler å teste det. Flak jacket kan funke også om du ikke har ghost, men kjørte Blind eye og hardline før jeg fikk ghost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...