Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk hvertfall noen timer med SP ut av det, selv om jeg synes SP delen var svakere enn i ener'n. Hele det råtne MP systemet med "matchmaking" og manglende filtermuligheter og det å kunne gjøre valg på egen hånd, var en skikkelig stor turn-off. Har forsøkt det i noen timer, men det blir bare mer og mer irriterende. Jeg vil for svarte ikke spille gjennom alle mulige drittmaps når det bare er noen få jeg er interessert i! Og den såkalte "matchmakingen sin kan de stappe opp i ræva. Det er som regel alltid endel på toppen av scorelista som totalt eier resten av serveren og tydeligvis har spilt det mye mer enn resten som de er "matchmaket" med. :(

Lenke til kommentar

Diamond camo på Assault våpna i boks :w00t:

Vurderer å få tatt det på SMG og, men føler meg så skitten når jeg bruker SMG :p

Shit man, det er bra jobba!

Fått gullvåpen på 3 våpen bare, og selv om jeg ikke har spilt noe særlig siste uka så hadde jeg ikke vært nær gull på så mange våpen.

Nådd maks prestige på de også, eller bare kjørt camo?

Lenke til kommentar

HAGLER ER OP.

shit, er jo verre en noen gang, noen som vet om de skal nuke haglene litt ? får ikke trekt opp en smg før man blir skutt, og jeg er rask..

Haha, Shotgun er overpowered? Du får ikke trekt opp SMGen før du blir skutt? Da er du rett og slett dårlig altså. Greit nok, i veldig close combat, så har du tapt, det er poenget med en shotgun. Den er point blank, noe mer en det så er shotgunnen fryktelig dårlig. SMG er veldig kraftig close-mid range og er det eneste jeg ville kalt OP i dette spillet.

Fått gullvåpen på 3 våpen bare, og selv om jeg ikke har spilt noe særlig siste uka så hadde jeg ikke vært nær gull på så mange våpen.

Kun fullført camo-challengene for øyeblikket, og det har jo tatt litt tid så har jo fullført minst 1 prestige på de allerede. Tror jeg skal maxe de neste.

Fokuserte KUN på de challengene en stund, å kun prøve på headshots hele tiden uansett :p

Lenke til kommentar

Har et spørsmål til dere med gull-kamuflasje på våpnene: Etter man har gjort 100 headshots på det våpenet og fått låst opp den kamuflasjen og skal begynne på de andre oppgavene slik som revenge-medaljer, double-kill medaljer osv, må man begynne på "nytt", da? Eller teller de medaljene man allerede har fått?
Lenke til kommentar

Haha, Shotgun er overpowered? Du får ikke trekt opp SMGen før du blir skutt? Da er du rett og slett dårlig altså. Greit nok, i veldig close combat, så har du tapt, det er poenget med en shotgun. Den er point blank, noe mer en det så er shotgunnen fryktelig dårlig. SMG er veldig kraftig close-mid range og er det eneste jeg ville kalt OP i dette spillet.

Kun fullført camo-challengene for øyeblikket, og det har jo tatt litt tid så har jo fullført minst 1 prestige på de allerede. Tror jeg skal maxe de neste.

Fokuserte KUN på de challengene en stund, å kun prøve på headshots hele tiden uansett :p

ikke møtt noen nordmenn ennå som har grusa meg, men mulig jeg var uheldig med de jeg traff på med hagler for de hadde 2+ kd alle sammen og spilte på team.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Spiller du på PC skal du gjerne få lov til å møte meg. :p

COD 4 xbox360 så kan vi ta en match, er konsoll gamer og spiller ikke med samme driv lenger som før så du hadde nok grusa meg hardt på pc og xbox med bo2 one on one.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Ja, merker jeg går for headshots ofte, bare for challenges :p

Har et spørsmål til dere med gull-kamuflasje på våpnene: Etter man har gjort 100 headshots på det våpenet og fått låst opp den kamuflasjen og skal begynne på de andre oppgavene slik som revenge-medaljer, double-kill medaljer osv, må man begynne på "nytt", da? Eller teller de medaljene man allerede har fått?

Har du klart 100 headshots har du klart de, ingenting som kan resette de. Bare å jobbe med resten.

Mangler bare å skyte ned 10 player-controlled-scorestreaks så har jeg gull på rocket launchern!

Lenke til kommentar

Ja, merker jeg går for headshots ofte, bare for challenges :p

Har du klart 100 headshots har du klart de, ingenting som kan resette de. Bare å jobbe med resten.

Mangler bare å skyte ned 10 player-controlled-scorestreaks så har jeg gull på rocket launchern!

Hva er challengene på de i den klassen?

Lenke til kommentar

Hva er challengene på de i den klassen?

Først er det vel å skyte ned 100 ting i lufta. Så er det litt forskjellig. En der du skal skyte en A.G.R (lille roboten som kjører rundt og skyter folk), en der du skal skyte ned 2 ting rett etter hverandre (back2back), og skyte ned 10 spillerkontrollerte kjøretøy. Mener en var der du skal skyte ned et antall scorestreaks innen X antall sekunder fra de dukker opp. Resten husker jeg ikke, men ingen der du skal skyte folk i alle fall (for det går ikke med FHJ-18 AA som jeg bruker).

Lenke til kommentar

Prøv litt forskjellige innstillinger på sensitiviteten, det kan være redningen for mange. Hvis du skyter med mye full-auto-våpen kan du prøve å skyte mer i burst, for å ikke spraye rundt fienden.

Ellers, noe som hjalp meg en del, bruk pistol! Fant ut at jeg skulle få gullcamo og maks level på B23R-pistolen, og du lærer deg virkelig å sikte når du har et slikt våpen. Begrenset lengde, begrenset ammo og vanskelig å sikte med (kontra en rifle). Da blir du mye mer kritisk til siktingen og skytingen.

Og har man bare pistol (med en eller to attachments) får du plass til mange perks og annet utstyr.

Har alltid en pistol-klasse klar til bruk. Har hatt noen av mine beste runder med den også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...