Manken Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Veldig bra på medium range, men kommer det en opp i trynet ditt med en Skorpion Evo er du med andre ord død. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Som regel, så er man hvertfall det. Samme kan sies med de fleste smg'er og shotgunner. Er vel egentlig ganske forventet? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Klikker snart for meg. Kan tømme et magasin i ryggen på en, så bare snur han seg og gir meg ett skudd og jeg dør. Når jeg får se det etterpå så har han ikke tatt noe skade, og dette er i situasjoner det er umulig å bomme, så noe er helt på tryne! Hva tillegg brukere dere på våpen? Noe som er anbefalt, eventuelt noe som en bør droppe da det ikke har noen funksjon? Endret 28. november 2012 av svortevik Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Høres ut som problemer med connection, noe man dessverre ikke får gjort så mye med. Jeg fant tilfeldigvis ut at man kan endre søket etter matcher til å kun velge hoster med great connection, det hjalp meg noe. Dessuten burde du passe på at NAT er open (står spesifisert nede til høyre når du velger hvilke gamemodes du skal joine). Utenom det er det ikke så mye du kan få gjort. Nettkoden er ikke allverden å rope hurra for i dette spillet, og folk er kjent for å lure systemets lag compensation til sin egen fordel. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Blir mer og mer frustrert over at jeg gadd å gi dette spillet en sjanse og blåste bort 380 kroner som jeg kunne brukt på noe annet. Spawnsystemet er helt latterlig mine øyne, kombinert med små og trange baner er det et stort irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Høres ut som problemer med connection, noe man dessverre ikke får gjort så mye med. Jeg fant tilfeldigvis ut at man kan endre søket etter matcher til å kun velge hoster med great connection, det hjalp meg noe. Dessuten burde du passe på at NAT er open (står spesifisert nede til høyre når du velger hvilke gamemodes du skal joine). Utenom det er det ikke så mye du kan få gjort. Nettkoden er ikke allverden å rope hurra for i dette spillet, og folk er kjent for å lure systemets lag compensation til sin egen fordel. Har satt den til best for lenge siden. Synes det er rart at det er så i overkant ofte dette skjer i forhold til normale runder der ting ser ut til å fungere. Det må jo være noe som kan gjøres? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen her som har prøvd league play? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg har prøvd det en gang, men da skjønte jeg ikke helt greia. Spørte her i tråden, men det var ikke mange svar å få. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jepp. Har testet litt league, men føler det er så få som spiller at man blir å vente mere enn man spiller. Tror også det er bedre om man joiner med i allefall 2 som man kan snakke med for å få best mulig resultat. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hey, har lagd en norsk commentary, hvor jeg sier hva jeg syntes om Black Ops 2, kan hende noen syntes den er interresant, så se den gjerne http://www.youtube.com/watch?v=dA9rFNhj03U Skal ikke spamme forumet her ned med videoer, men om noen syntes det så interressant ut, så abonner gjerne, eller dere kan følge denne posten. Så hva syntes dere, er dere enige/uenige i noe? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kjekk video. Subscribet Kanskje litt lav lyd på stemmen din, synes jeg da. Vanskelig å komme med commentaries, i og med at det finnes 1058432905823094823 millioner andre som holder på med det. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Kjekk video. Subscribet Kanskje litt lav lyd på stemmen din, synes jeg da. Vanskelig å komme med commentaries, i og med at det finnes 1058432905823094823 millioner andre som holder på med det. Hehe, nice at du likte den Og ja er sant, mange som holder på med det nå, også blitt mange flere norske. Bra du sier ifra, skal prøve å fikse så lyden på stemmen (eller miccen) er bedre neste gang Endret 28. november 2012 av PrideCake Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Tror de fleste ink meg klager fordi vi ikke har forstått konseptet bak BO2. Matchmaking er helt anderledes å mer fair, så nå møter man sjeldent noobs man kan pawne. Man må lære de nye kartene og hvordan spawns er på de forskjellig games moods. Med andre ord man må legge i minst 10timer før man sier det er dårlig. Jeg liker det nå, fortsatt mye tull som eks folk lanucher mot meg med kniv før jeg kan sikte på dem, og noen smg'er trenger en patch på mag. Map kontroll samt et ok team er must.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kan stemme til en viss grad, det. Jeg likte ikke helt spillet i starten, men etter noen timer har det vokst litt på meg. Begynner å få litt mer dreisen på det, k/d nærmer seg 1.8 og jeg har det generelt mer morro når jeg spiller. Kjedelig at hele klanen min sluttet og/eller gikk over til konsoll, men det finnes da alltid flere man kan spille med. (PC, btw, wink wink) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 legg meg gjerne til på steam. bmund Er ferdig på jobb om 30 min og tenker å ta noen runder i kveld Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Diamond camo på Assault våpna i boks Vurderer å få tatt det på SMG og, men føler meg så skitten når jeg bruker SMG 1 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Eneste jeg hater i Zombies er denizens og chopper zombies. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Nesten så jeg vil tørre påstå at mw3 skremte hauger av folk unna å kjøpe dette Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Noen som er med å spille? (ps3) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hva vil Diamond Camo si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå