Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kun konsollfolk som er dårlig nok til at de trenger aim-assist.

Virker som flesteparten her er verdensmestere :p Aim assist er på for alle, hvis du ikke skrur det av. Kan med 100 % sikkerhet si at du gjør det mye bedre med aim assist. De som sier at de gjør det sykt bra uten aim assist lyver. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg er ganske sikker på at de fleste gode konsoll spillerne rundt om i verden bruker aim assist...

Så det betyr at de er dårlige i forhold til folk på pc? Det blir jo ikke slik når alle på konsoll bruker det, og ingen på pc har det. Det blir jo akkurat det samme. Jeg hadde skjønt at folk kommer med barnslige kommentarer om at konsollfolk er dårlige som bruker aim assist om det var slik at konsoll folk og pc folk møtte hverandre online, men slik er det ikke!

Lenke til kommentar

Wuhu. Endelig en som er enig med meg. +1 på det innlegget der.

Ja, Raul, det er helt latterlig.

Du har null fortjeneste ved å bruke noe annet enn SMG slik det er nå.

Alle som mener noe annet kan ta seg en bolle.

Allikevel bruker eg noe annet :) Eg er sånn at eg bruker det eg synes er moro, SMG er ikke moro på dette spillet. Hip Fire er helt vilt, man dør før man kommer rundt hjørne om man møter en SMG pluss Hip Fire

Lenke til kommentar

Bra det finnes flere av oss. Fjernet smg fra alt av classer selv. Kjekt med litt utfordringer. Plukket opp en Vector når jeg loka rundt med en ballista i KC. Tror jeg hadde typ 48 kills når gamet var ferdig.

14 av dem var med ballista, resten med Vectoren. Æsj. Krever _null_ skill å bruke dem.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, virker som SMG er enormt kraftige i forhold til for eksempel våpenet eg bruker som er M27 for tiden. Er vel noe nytt også at folk ikke sikter inn når de skal skyte? Ser folk dreper folk fra MANGE meter uten å sikte inn, virker litt for enkelt.

Det blir uballanse når en SMG dreper fortere enn en LMG uansett distanse

Lenke til kommentar

Det blir uballanse når en SMG dreper fortere enn en LMG uansett distanse

Ja det er jo akkurat det eg skriver, Men hip fire fra 30-50 meter blir fort dumt. Eg lagt til flere ting i BO2 som er utrolig frustrerende, allikevel liker eg dette spillet best så langt i CoD serien. Dette er MIN mening så ikke folk skal gå amok over den meningen.

Lenke til kommentar

Jeg trodde MW3 kom til å stå som det spillet jeg la bort etter kortest tid, men dette her gir jeg bare rett og slett opp før jeg engang har kommet til lvl 55. Må si jeg misunner de som spiller dette uten å bli hemmet av nettkodinga, for meg er det fullstendig håpløst. Blir instakilled, dør ti meter bak en vegg, rekker aldri å trekke våpen engang i 1v1 før jeg er død osv. Det startet med Black Ops 1, etter det har det bare gått rett i dass for min del.

It was fun while it lasted It was not fun while it lasted :)

Lenke til kommentar

Jeg trodde MW3 kom til å stå som det spillet jeg la bort etter kortest tid, men dette her gir jeg bare rett og slett opp før jeg engang har kommet til lvl 55. Må si jeg misunner de som spiller dette uten å bli hemmet av nettkodinga, for meg er det fullstendig håpløst. Blir instakilled, dør ti meter bak en vegg, rekker aldri å trekke våpen engang i 1v1 før jeg er død osv. Det startet med Black Ops 1, etter det har det bare gått rett i dass for min del.

Vet ikke hvordan det er på konsoll, eg spiller på PC og synes nettkoden er helt grei. Den er ikke noe dårligere enn andre skytespill. Man ser jo ofte på BF3 også at man dør bak en vegg. Er ingen spill som har perfekt connection.

Lenke til kommentar

Noen andre som spiller på pc som har spilt med Fraps tidligere, er nok en stor bug i FPSen i spillet. Med en gang man sikter inn med sikte faller FPS ned til 30. Dette er 50/50 når man starter spillet om dette skjer. Og det er ikke pga dårlig maskin det skjer. Det vet eg... Er ikke tilfeldig at den er på 60 hele veien helt til man sikter inn, da er det rett ned til 30.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt det problemet ;o

Merkelig.

Har heller ikke lagt merke til dette. Har kanskje vært en eller to ganger der det har vært merkbart. Ellers, så funker det knall for min del. At noen kan ha _så_ store problemer med et er rart.

Sikker på at det ikke er et lite l2p issue da? :p

No offence intended, men det kan jo ha noe med det å gjøre, særlig når du skriver at du ikke rekker å dra frem våpenet.

Lenke til kommentar

En mellomting mellom CoD og BF mtp. kniferange hadde vært best. I BF er den litt fort kort og hitboxen litt for liten, mens i CoD er den motsatt. I tillegg kunne de lært av BF og gjort det slik at knifer du forfra må du knife to ganger, samme som i CS, mens bakfra er backstab og rett ned.

Lenke til kommentar

Som forventet mye camping i TDM / H-TDM (Mest i hardcore) . Folk som sitter i hjørner og venter i spenning på noen løper forbi, så kan de bygge seg opp kule killsstreak og eie kartet.

Når man så presterer å lure de trill rundt, sender de privatmessage "no life????! cunt! "

Gøøøøøøøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...