Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du må huske på at det DU mener er en ufortjent death er det mange mener en fortjent death (inkludert meg selv). Og at drittsekk-attituden er høyst subjektivt. For meg er drittsekk-attituden at "man må nerfe det og det våpenet fordi jeg dør for øfte av det". Nå mener jeg ikke at du er en drittsekk, men du skjønner tegninga :p Søk cover og ikke bom så vinner du. Er du for nærme så taper du mot en SMG. Sånn er det bare :) Vi har alle vært forbannet over det :p

Hehe, jada. No offence taken :p

Er jo som du sier, subjektivt. Hadde du opplevd det slik jeg gjør det, så hadde du kanskje vært enig. Vi får spille sammen i dag, så skal du få se hva jeg mener :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De sier at en AK-47 er ubrukelig på avstander over 300meter ( IRL ), så jeg tviler på at en SMG er like nøyaktig, i og med at en AK er mye kraftigere enn en gjennomsnittlig SMG

Nå var dette tall jeg fant ved et raskt google søk, der jeg fant ihvertfall to SMG som hadde 250 og lengre på avstand, for eksempel Carl Gustav M/45, mens M16 kan brukes på 500 meters avstand.

Ikke lest noe rundt de så mulig det ikke stemmer. Poenget mitt var uansett at på de fleste baner så har en avstander på mindre enn 150 meter i de fleste situasjoner, dermed er SMG et godt valg.

Lenke til kommentar
"A device used to intentionally slow or completely stop data flow from the modem to the computer/gaming console for a short period of time. In online games, using a lag switch will allow you to become momentarily invincible. Your opponents are very easy to kill if you use a lag switch. Most leagues and ladders prohibit lag switches and consider them as cheating."

Ser det er en del som mener at smg ikke er op, men at mapsene er laget for smgbruk.

Bør ikke spillet balances deretter? Ikke at mapsa ska balance.

Lenke til kommentar

Nå var dette tall jeg fant ved et raskt google søk, der jeg fant ihvertfall to SMG som hadde 250 og lengre på avstand, for eksempel Carl Gustav M/45, mens M16 kan brukes på 500 meters avstand.

Ikke lest noe rundt de så mulig det ikke stemmer. Poenget mitt var uansett at på de fleste baner så har en avstander på mindre enn 150 meter i de fleste situasjoner, dermed er SMG et godt valg.

Det er akkurat derfor jeg mener at black ops 2 failet.. banene er ALT for små. Det er ingen åpne baner slik det var på cod 4 , WaW og mw2

• Liker 1
Lenke til kommentar

Aim-assist må vel være plagsomt å ha på?

Kan aldri tenke meg at det er nais. :o

Har også funnet ut at SMG rekylen er lavere enn på Assault, samtidig som at den går fortere "ned" igjen.

Tror også at RoF burde reduseres litt på dem. kanskje.

Er ikke akkurat tilfeldig at de assaultene som er viable har høy RoF. :p

Mener det at alt dette kombinert med stor magasin-størrelse gjør det litt op for min del.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...