Gå til innhold

Anbefalte innlegg

At jeg spiller på en utrolig rar måte skal du ikke se bortifra :p

Det er fortsatt kombinasjonen av lite spread og recoil + høy RoF som gjør SMG bra på lang avstand, kontra AN-94 der man må singleshotte eller burste. 3-4 skudd i brystet med AN-94, og det samme med SMG på samme avstand blir litt for teit. Synes det er lame når folk kan utfordre en med assault på lang avstand når de selv har smg. Er bare at den er så treffsikker på lang avstand kontra assaultrifles som gjør det op imo.

Du var jo selv enig i at en liten nerf på recoil og spread hadde vært greit? :)

Sa at jeg ikke hadde klagd noe særlig på det. Bruker så mye cover for å komme meg nærmere at en liten nerf tror jeg ikke hadde påvirket meg noe særlig. Om jeg er enig at det trengs er en helt annen sak :p Og så kommer det jo ann på hva du mener er lang avstand i forhold til oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier noe der :p

Men det er liksom det jeg mener litt da, det med cover. Det er så lite recoil og spread på SMG'er at det er mye lettere å treffe en hals og hode som stikker opp, enn det er med assault.

På steder som ikke er like lukket, som f.eks en side på Hijacked vil jo assault være best.

Ta derimot Raid, og B-spottet (tror jeg) ved bassenget der.

Avstand så tenker jeg fra den ene siden til den andre. Basketball-området til utstikkern.

Smg'en skyter jo i en rett linje, mens assaulten hopper rundt. Ser det jo gang på gang i killcams også :p

Sure, man må skyte mer kontrollert med assaulten, men pga. flinchen av smg'en som konstant treffer deg så er det vanskelig. Kan jo ta på Toughness, men å bli avhengig av å bruke en perk blir litt for dumt imo.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Du sier noe der :p

Men det er liksom det jeg mener litt da, det med cover. Det er så lite recoil og spread på SMG'er at det er mye lettere å treffe en hals og hode som stikker opp, enn det er med assault.

På steder som ikke er like lukket, som f.eks en side på Hijacked vil jo assault være best.

Ta derimot Raid, og B-spottet (tror jeg) ved bassenget der.

Avstand så tenker jeg fra den ene siden til den andre. Basketball-området til utstikkern.

Smg'en skyter jo i en rett linje, mens assaulten hopper rundt. Ser det jo gang på gang i killcams også :p

Sure, man må skyte mer kontrollert med assaulten, men pga. flinchen av smg'en som konstant treffer deg så er det vanskelig. Kan jo ta på Toughness, men å bli avhengig av å bruke en perk blir litt for dumt imo.

Kan ikke si at jeg synes assault hopper og spretter rundt mer enn en SMG. Men hvis motstander søker cover og så skyter deg så er det vel et hint om at du også må søke dekning oftere. Fra den avstanden du nevnte så synes jeg at AR har overtaket over SMG.

Lenke til kommentar

Er alltid i cover, omtrentlig ;o

Blir jeg tatt ute i det åpne har jeg ingen andre å skylde på enn megselv. :p

Assault hopper og spretter vel så mye mer, men det er jo ikke sånn som STG i WaW.

Men synes ikke du det er litt rart at de fleste meg smg har en KD på 1++ med SMG, og 0,xx med andre våpen da? Finner hvertfall en 4-5 sånne i hvert eneste game jeg tar.

Dette er folk som har mange hundre kills med assault også.

Lenke til kommentar

Er alltid i cover, omtrentlig ;o

Blir jeg tatt ute i det åpne har jeg ingen andre å skylde på enn megselv. :p

Assault hopper og spretter vel så mye mer, men det er jo ikke sånn som STG i WaW.

Men synes ikke du det er litt rart at de fleste meg smg har en KD på 1++ med SMG, og 0,xx med andre våpen da? Finner hvertfall en 4-5 sånne i hvert eneste game jeg tar.

Dette er folk som har mange hundre kills med assault også.

Finner det ikke så veldig rart. COD er jo et rush spill og det mest effektive våpenet til det er jo en SMG. Tviler på at det er så veldig mange som switcher om spillestilene sine pga bytte av våpen. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Finner det ikke så veldig rart. COD er jo et rush spill og det mest effektive våpenet til det er jo en SMG. Tviler på at det er så veldig mange som switcher om spillestilene sine pga bytte av våpen. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Ja, ser den. Er jo kanskje positivt og negativt det. Jeg klarer både sniper, smg, shotty og assault like bra.

Men det skulle vel kanskje bare mangle etter så mye spilling. :p

Håper bare det kommer en smg nerf, så blir jeg happy, hvis ikke så skal jeg klare meg. Vinner jo like mye uansett, hadde bare sluppet en del ufortjente deaths imo.

Da hadde kanskje folk merket det bedre også, så hadde man blitt kvitt en del av den drittsekk-attituden. :)

 

Har fortsatt lyst til å spille med/mot folk herfra. Begynner å bli ganske lei av pubstomping delen. Mye kjekkere å spille mot noen som faktisk er litt gode.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Kjipt at matchmaking gjør at du kun møter folk med lik stats :p Er nesten umulig å få til en god runde med tanke på kd og det er vanskelig å vinne hvis du spiller solo. Hadde en grei runde i dag (39-4), men ellers har det vert dårlig... Møter på mange som skal "beskytte" kd`en sin, så det kryr av folk som camper i bygninger og headglitcher, noe som gjør til at jeg ikke har det gøy når jeg spiller :p Bruker samme taktikken som på mw3, rushe i spawnen og prøve å få flest mulig kills, samtidig som å vinne. Det er nærmest umulig, da det er lagt opp til camping/defensivt spill på bo 2 :)

Lenke til kommentar

Kjipt at matchmaking gjør at du kun møter folk med lik stats :p Er nesten umulig å få til en god runde med tanke på kd og det er vanskelig å vinne hvis du spiller solo. Hadde en grei runde i dag (39-4), men ellers har det vert dårlig... Møter på mange som skal "beskytte" kd`en sin, så det kryr av folk som camper i bygninger og headglitcher, noe som gjør til at jeg ikke har det gøy når jeg spiller :p Bruker samme taktikken som på mw3, rushe i spawnen og prøve å få flest mulig kills, samtidig som å vinne. Det er nærmest umulig, da det er lagt opp til camping/defensivt spill på bo 2 :)

headglitcher?

Lenke til kommentar

En SMG skyter vel nøyaktig opp til 300 meter i virkeligheten, mulig lengre også? Mens en AR går vel godt over det dobbelte. Selvsagt avhengig av modell osv.

De sier at en AK-47 er ubrukelig på avstander over 300meter ( IRL ), så jeg tviler på at en SMG er like nøyaktig, i og med at en AK er mye kraftigere enn en gjennomsnittlig SMG

 

Btw, la ut en video av en runde jeg spilte

( Hardpoint 73-12 ) hadde vært fint med noen tilbakemeldinger :) Om noen har lyst til å spille, så add blackkick10 på steam
Lenke til kommentar

Er ikke Elite tjenesten oppe å går enda eller? Prøver å legge til mitt gamertag til tjenesten men ikke noe skjer. Om jeg går på Elite i selve spillet får jeg bare mulighet til å lage en konto men jeg har jo en allerede..

 

Tjenesten har vært oppe tidligere. Men, har vært nede store deler av dagen i dag av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Ja, ser den. Er jo kanskje positivt og negativt det. Jeg klarer både sniper, smg, shotty og assault like bra.

Men det skulle vel kanskje bare mangle etter så mye spilling. :p

Håper bare det kommer en smg nerf, så blir jeg happy, hvis ikke så skal jeg klare meg. Vinner jo like mye uansett, hadde bare sluppet en del ufortjente deaths imo.

Da hadde kanskje folk merket det bedre også, så hadde man blitt kvitt en del av den drittsekk-attituden. :)

 

Har fortsatt lyst til å spille med/mot folk herfra. Begynner å bli ganske lei av pubstomping delen. Mye kjekkere å spille mot noen som faktisk er litt gode.

Du må huske på at det DU mener er en ufortjent death er det mange mener en fortjent death (inkludert meg selv). Og at drittsekk-attituden er høyst subjektivt. For meg er drittsekk-attituden at "man må nerfe det og det våpenet fordi jeg dør for øfte av det". Nå mener jeg ikke at du er en drittsekk, men du skjønner tegninga :p Søk cover og ikke bom så vinner du. Er du for nærme så taper du mot en SMG. Sånn er det bare :) Vi har alle vært forbannet over det :p

Lenke til kommentar

Kjipt at matchmaking gjør at du kun møter folk med lik stats :p Er nesten umulig å få til en god runde med tanke på kd og det er vanskelig å vinne hvis du spiller solo. Hadde en grei runde i dag (39-4), men ellers har det vert dårlig... Møter på mange som skal "beskytte" kd`en sin, så det kryr av folk som camper i bygninger og headglitcher, noe som gjør til at jeg ikke har det gøy når jeg spiller :p Bruker samme taktikken som på mw3, rushe i spawnen og prøve å få flest mulig kills, samtidig som å vinne. Det er nærmest umulig, da det er lagt opp til camping/defensivt spill på bo 2 :)

Hvordan er det lagt opp til camping i BO2? Fordi du blir drept når du ikke sjekker hjørnene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...