DementedAlbino Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Blir kvalm hver gang jeg ser noen løpe rundt med smg eller knife. Greit at de gjør det, men de skal ikke tro de er noe, for med en gang de må bruke noe annet er de shit. Hva er problemet med at folk bruker kniv eller smg? På enkelte av banene så gjemmer jo minst 3-4 stk seg i samme rom hvor en sitter å sniper mens tre passer på at ingen tar ut sniper. Der sitter de uansett hva. Kommer en seg til inngangen da så tar jeg ofte frem kniv og går bananas på de som holder rommet. Eneste måten å få tatt ut alle raskt nok på uten at de faktisk skjønner hva som har skjedd. SMG har den fordel at den er rask i bruk og skyter raskt. Synes det er greit at folk velger dette våpen så lenge alle andre står fritt frem å velge det. Andre våpen har igjen andre fordeler, så alt er jo ut i fra hva en selv ønsker. Jeg varierer våpen ut i fra hvilket kart jeg er på da jeg synes dette virker best. Noe som irriterer meg i spillet er snipere som bare sitter på samme sted konstant. Blir de tatt ut så er det rett tilbake til samme sted igjen. Men så lenge våpen og tillegg er tilgjengelig til bruk så nytter det ikke å irritere seg. Noen er god med sniper, noen med smg osv. Endret 24. november 2012 av svortevik Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Enig. At Treyarch har lagd maps tilpasset SMG er noe skikkelig dritt, men man bruker det man føler passer best. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Problemet er ikke at de bruker det, men at de tror de er gode. Det er jo så utrolig lett å bruke. Synes det er ganske latterlig at det er mulig å leke Usain Bolt med kniv i et skytespill, og fortsatt gjøre det bra uten vansker. Det er samme folkene som har den shitty attituden og kaller folk "noobs" og skriver "easy" når de vinner. Enig. At Treyarch har lagd maps tilpasset SMG er noe skikkelig dritt, men man bruker det man føler passer best. Ja, skjønner jo at en del gjør det. Men det forandrer jo ikke det fakta at det er en lett måte å gjøre det bra på uten å være god? ;p Endret 24. november 2012 av Exxia Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hadde de ikke gjort det slik så hadde de heller ikke fått nye spillere til å gidde å prøve. Jeg har aldri spilt slike type spill online før BO2, og minimalt i singel player. I starten gikk det helt forferdelig med ratio på alt i fra 0.2 og sjeldent over 1. Nå ligger jeg stort sett alltid på minst 0.8 og opp til 3. Jeg er stort sett over alt på kartet, og stiller meg aldri på ett sted for å vente på motstander. Eneste gangen jeg holder meg i ro er om noen venter på en carepackage så jeg kan hjelpe de om noen kommer. Men jeg er veldig glad for at folk bruker forskjellige våpen og har sin egen måte å spille på. Om der var en fasit på hvordan en burde spille BO2 så hadde det ikke vært så kjekt. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Greia for min del er vel at ingen bruker forskjellige våpen, for alle løper rundt med Vector/MSMC/PDW/MP7. En sjelden gang blir jeg drept av type25, og der stopper det. Er litt ekkelt å se folk med 1,6 i kd med smg'ene og 0,5 med andre våpen. Da blir det ganske obvious hva som hjelper dem i mine øyne. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg dominerer med M27 når jeg er på et allright team, så smg har ikke noe spess overtak sånn sett. Er bare at ofte kan et lag vinne kun utifra host, som eks en spiller har dårlig nett de andre på det lage for lag compensetion virker det som, er hvertfall noe virkelig galt med spillet når jeg dør og jeg ser karen først å har første skudd på karen så sier det bare brrr brrr ifra smg'en å jeg dør med assult rifle ifra god avstand.. Jaja, er ikke noe KD die hard uansett var på 1,5, men igår kveld med kun shitty teams og snipere som skulle ta trick shot gikk den ned til 0,99 på 7games..Samt 7 tap på demolition/ domination. Hadde 6plants på et game,nærmeste andre hadde 1 :/ Xbox360. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 "Dominerer" med M8A1 og AN-94 selv, men de få gangene jeg dør så er det enten av SMG, Betty eller en lame Shock Charge. Greit at smg'ene er bra up-close, men når jeg blir tatt av en Vector over halve mappet, og det ikke er tegn til recoil så dør en liten del av meg. Add litt recoil og spread på smg'er, og litt damage eller firerate på assaulter så hadde problemet vært mye mindre. Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 "Dominerer" med M8A1 og AN-94 selv, men de få gangene jeg dør så er det enten av SMG, Betty eller en lame Shock Charge. Greit at smg'ene er bra up-close, men når jeg blir tatt av en Vector over halve mappet, og det ikke er tegn til recoil så dør en liten del av meg. Add litt recoil og spread på smg'er, og litt damage eller firerate på assaulter så hadde problemet vært mye mindre. Litt mer recoil og spread på SMG'er hadde jeg ikke klagd noe særlig på, men mer damage/firerate på assault? Nei, takk. Fin balanse på våpene som det er. Den beste balansen siden COD2 IMO. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 "Dominerer" med M8A1 og AN-94 selv, men de få gangene jeg dør så er det enten av SMG, Betty eller en lame Shock Charge. Greit at smg'ene er bra up-close, men når jeg blir tatt av en Vector over halve mappet, og det ikke er tegn til recoil så dør en liten del av meg. Add litt recoil og spread på smg'er, og litt damage eller firerate på assaulter så hadde problemet vært mye mindre. Betty kan lett unngås med div perks, er man rask så flyr man forbi de,hehe. Men enig er smg jeg blir drept av 80% av tiden. Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Betty kan lett unngås med div perks, er man rask så flyr man forbi de,hehe. Men enig er smg jeg blir drept av 80% av tiden. Nå er vel COD laget for rushere, i bunn og grunn, så det er vel ikke noe overraskelse. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Litt mer recoil og spread på SMG'er hadde jeg ikke klagd noe særlig på, men mer damage/firerate på assault? Nei, takk. Fin balanse på våpene som det er. Den beste balansen siden COD2 IMO. Og du er stein eller? Hvis du synes dette er fint, så er det på tide å få opp øynene. Det er ikke langt ifra, men synes fortsatt smg'er bør gjøres noe med. Sniper, shotty og lmg er fint atm. Smg'er er op i forhold til assault, og assault er up i forhold til smg. Det holder å gjøre noe med en av delene. Hvis smg blir nerfet, trengs ikke assault buffen, men hvis smg ikke blir nerfet bør assault buffes. Det sier seg jo selv at det er noe galt når 9/10 løper rundt med smg, og ikke noe annet. Det er fordi det er best, noe ingenting bør være. Endret 24. november 2012 av Exxia Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Og du er stein eller? Hvis du synes dette er fint, så er det på tide å få opp øynene. Det er ikke langt ifra, men synes fortsatt smg'er bør gjøres noe med. Sniper, shotty og lmg er fint atm. Smg'er er op i forhold til assault, og assault er up i forhold til smg. Det holder å gjøre noe med en av delene. Hvis smg blir nerfet, trengs ikke assault buffen, men hvis smg ikke blir nerfet bør assault buffes. Det sier seg jo selv at det er noe galt når 9/10 løper rundt med smg, og ikke noe annet. Eh, hvis du springer rundt med assault og bruker den som en SMG så er oddsen ikke i din favør når du møter en fyr med SMG 10 meter unna. Det sier jo seg selv. Finnes da mange fine triks som hjelper deg i den situasjonen også, Pre-aiming, perks, attachments. Ser virkelig ikke problemet. Kan jo også bare holde litt mer avstand og være mere oppmerksom. Problem solved. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 En bra smg får en tidlg, dermed starter mange å bruke den tidlig også. Det er da normalt at mange fortsetter å bruke denne da de har fått diverse tillegg til den. Jeg bytter mellom SMG og AR. Shotgun har altfor dårlig rekkevidde til at jeg vil bruke den, samt at Light Machinegun gjør at en beveger seg som en snegel i tillegg til evig lang reload tid. Sniper er jeg ikke god nok til. Bruker altfor lang tid til å få vedkommende i sikte, og da ender jeg med å dø selv først. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Problemet oppstår vel at man med smg har alle fordelene som assault har over lengre avstand. Smg har fordelene på close og ranged avstand atm. Ingenting som bør være bedre enn noe annet på alle mulige måter. Gidder ikke diskutere det her med deg engang, for du er like sta og blind som meg sikkert Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) En bra smg får en tidlg, dermed starter mange å bruke den tidlig også. Det er da normalt at mange fortsetter å bruke denne da de har fått diverse tillegg til den. Jeg bytter mellom SMG og AR. Shotgun har altfor dårlig rekkevidde til at jeg vil bruke den, samt at Light Machinegun gjør at en beveger seg som en snegel i tillegg til evig lang reload tid. Sniper er jeg ikke god nok til. Bruker altfor lang tid til å få vedkommende i sikte, og da ender jeg med å dø selv først. Det er jo også et poeng. Bytter selv mellom SMG, AR og sniper. Blir en fin variasjon av det og mikser opp spillet litt. Endret 24. november 2012 av TheOnlyArf Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Nå er vel COD laget for rushere, i bunn og grunn, så det er vel ikke noe overraskelse. det veit jeg jo da Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Har folk møtt mange cheatere eller? Hørt at folk klager, men har bare møtt på en sjæl. Kult med aimbot Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Jeg opplever ikke at SMG har samme rekkevidde som AR på noen som helst måte. Testet dette med en kompis. Han stod plassert i ene enden av kartet og jeg i motsatt. Han stod helt åpenlyst uten noen hindringer i mellom oss. To magasiner tømte jeg med bruk av smg hvor jeg hadde ham midt i siktet. Ingen ting skjedde, kulene kom rett og slett ikke frem. Han hadde da AR, og han tok meg lett på samme avstand. I tillegg opplever jeg AR som mye mer treffsikker på litt avstand enn hva SMG er. Som alt nevnt her så må en tilpasse sin måte å spille på etter hvilket våpen en velger å bruke. Ville vært helt idiotisk om AR skulle være bedre og raskere i bruk når to møtes rundt et hjørne enn hva SMG er. Da ville jo AR vært totalt overlegen på alle områder og alle ville brukt den. Eksempelvis, på Carrier er SMG håpløs i mine øyne. AR er et mye bedre valg her. Blir ofte en del avstands skyting og sjeldent en møter folk rett rundt neste hjørne. Synes faktisk Light Machinegun er et bra valg her også synes jeg. På Hijacked er det helt motsatt synes jeg. Her møter en folk over alt, og når det er avstand så er den veldig begrenset grunnet hordan kartet er lagt opp. Endret 24. november 2012 av svortevik Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Problemet oppstår vel at man med smg har alle fordelene som assault har over lengre avstand. Smg har fordelene på close og ranged avstand atm. Ingenting som bør være bedre enn noe annet på alle mulige måter. Gidder ikke diskutere det her med deg engang, for du er like sta og blind som meg sikkert Du må spille på en utrolig rar måte tenker jeg. Når jeg er spiller med assault så er SMG's et gratis kill. Når jeg faktisk dør på avstand så er det fordi jeg har vært så cocky at jeg bommer og da er jo man kjørt. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 At jeg spiller på en utrolig rar måte skal du ikke se bortifra Det er fortsatt kombinasjonen av lite spread og recoil + høy RoF som gjør SMG bra på lang avstand, kontra AN-94 der man må singleshotte eller burste. 3-4 skudd i brystet med AN-94, og det samme med SMG på samme avstand blir litt for teit. Synes det er lame når folk kan utfordre en med assault på lang avstand når de selv har smg. Er bare at den er så treffsikker på lang avstand kontra assaultrifles som gjør det op imo. Du var jo selv enig i at en liten nerf på recoil og spread hadde vært greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå