ConsiliumB Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 fikk endelig spille med en kompis og et greit team, gjorde stor forskjell dette er et spill man MÅ ha gode spillere på teamet.. Unngå snipere på teamet eller ha snipere huntere på teamet, så få de til å rage quite så er man godt i gang Prøvd som sniper for 2 gang idag tok opp en ifra en død dude, og fikk 4kills siste min på domination, latterlig enkelt med sniping så håper de dreper snipingen asap.. Vil bare si at med denne posten, hvor du sier du må ha bra team, og den forrige posten om at du bare blir drept i ryggen/siden, vil jeg si du ikke har spilt nok alene. Jeg har alltid spilt alene, og har lite problemer med å bli drept i ryggen nå - du må bare spille annerledes hvis du spiller alene. Alltid ha et øye på map, holde uav oppe, og holde deg i bevegelse. Rett og slett ha kontroll på hvor du er og hvor alle fiendene er. En ting til - sniper er imo bare OP hvis du camper og spawnsa ikke endrer seg. Domination er nok et av de modusene hvor dette er veldig enkelt, siden spawns skjer i forhold til hvilke flags som er cappa, men i andre gamemodes synes jeg veldig sjeldent snipere er et problem - finnes såvidt folk som sniper, synes jeg. Uansett, jeg camper aldri, beveger meg mye, og fikk 250 top 3 når jeg hadde spilt 280 matches - alltid som solo. Foretrekker solo faktisk, pleier å gå bedre da. Sikkert fordi oppmerksomheten min er all over the place, noe man må hvis man spiller solo, men ikke med team - med premade kan man som oftest stole på at de andre tar seg av/dekker visse steder, og hvis noe går galt snakker man jo på voice. Sikkert digg å spille med team, men jeg synes det er feigt. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det er jo ikke feigt å spille med lag, det er jo tross alt et "lag" spill selv om man spiller med randoms. Jeg skjønner at du mener det blir for "lett" om man spiller med venner og har voice chat og da spesielt om man spiller mot en gruppe randoms i stede for mot et lag, men det er jo uansett ikke feigt. Spilte forøvrig noen runder KC i går kveld med sniper for første gang(i noe som helst FPS spill) og det gikk overaskende bra. Prøvde å bevege meg rundt så mye som mulig, men det er lett og bli stående og campe på en plass for lenge, spesielt når man ikke har denne quick scope teknikken inne, eller har et andrevåpen med lite ammo som bruker mange kuler for å drepe. Kommer nok til å fortsette litt med det i dag for å se om det bare var et par runder med flaks elelr om det er så enklt som det virket som Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Vil bare si at med denne posten, hvor du sier du må ha bra team, og den forrige posten om at du bare blir drept i ryggen/siden, vil jeg si du ikke har spilt nok alene. Jeg har alltid spilt alene, og har lite problemer med å bli drept i ryggen nå - du må bare spille annerledes hvis du spiller alene. Alltid ha et øye på map, holde uav oppe, og holde deg i bevegelse. Rett og slett ha kontroll på hvor du er og hvor alle fiendene er. En ting til - sniper er imo bare OP hvis du camper og spawnsa ikke endrer seg. Domination er nok et av de modusene hvor dette er veldig enkelt, siden spawns skjer i forhold til hvilke flags som er cappa, men i andre gamemodes synes jeg veldig sjeldent snipere er et problem - finnes såvidt folk som sniper, synes jeg. Uansett, jeg camper aldri, beveger meg mye, og fikk 250 top 3 når jeg hadde spilt 280 matches - alltid som solo. Foretrekker solo faktisk, pleier å gå bedre da. Sikkert fordi oppmerksomheten min er all over the place, noe man må hvis man spiller solo, men ikke med team - med premade kan man som oftest stole på at de andre tar seg av/dekker visse steder, og hvis noe går galt snakker man jo på voice. Sikkert digg å spille med team, men jeg synes det er feigt. Feigt med lag, hallo jeg spiller TEAM orientert game mods som domination,demolition etc. Kan fint spille FFA å gå 20-5, tingen er at i starten på dette spillet var det mye rare spawns er vel det fortsatt men ikke så ille når man lærer seg mapsene sikkelig. Uansett jeg liker best spille med kompiser, da blir det moro samt sosialt det er jo noe av moro med utviklingen av tv spill siste 10årene er jo at man kan spille sammen med folk man kjenner.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det er jo ikke feigt å spille på lag, det er tross alt et lagspill. Og igrunn så burde alle spille med mic, og samarbeidet. Klart, det går som oftest bedre når vi er en norsk gjeng som spiller ilag, og kommuniserer, men har også spilt sammenhengende i en lobby med 2-4 andre fra andre land og samarbeidet som lag da også. Og av og til er det bare jeg som prater, i håp om at andre i det minste lytter, når man spiller objektive-modes. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Noen som vet når det kommer Clan Operations på BO2? Eller har det kommet? Jeg og clanen min finner ikke noen? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 @ATVIAssist Clan Ops should be back up sometime in December. Lenke til kommentar
joxan Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Er jo bare feil i Black Ops 2(PC). Connection Interrupted, lag spikes, servere som ikke fyller seg opp og lange freezes. Har prøvd å re-installere og kjøre feilsøk. Fortsatt problemer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Samme her joxan. Misfornøyd PC-spiller reporting in Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg valgte å prestige, men tror jeg klarte å trykke noe feil. Hadde et håp om å få beholde tillegg til våpen samt unlocke ene smg jeg bruker permanent. Men ingen av disse tingene var mulig, og eneste jeg oppnådde var at absolutt alt ble tilbakestilt slik det var helt i begynnelsen. Ikke står det noe om prestige på profilen min heller. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Når du velger å prestige, så kan du velge mellom 3 forskjellige Prestige Awards. En ny klasse, få alle tokens tilbake eller resette alt av stats. Det det ikke står klart nok, er at om du velger å resette stats, så mister du alt, absolutt alt. Det blir som om du nettopp satt i spillet og fyrte det opp første gangen. Ikke gjort det selv, men så noen andre som klaget over det. Så du er ganske buttfucked nå. Må starte fra scratch. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Er jo bare feil i Black Ops 2(PC). Connection Interrupted, lag spikes, servere som ikke fyller seg opp og lange freezes. Har prøvd å re-installere og kjøre feilsøk. Fortsatt problemer. Har ikke hatt problemer med dette, men vet ikke om flere har sett dette men ofte når man sikter inn til iron sight eller annet siktet går automatisk FPS ned til 30. Skjønner virkelig ikke vits med dette. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Når du velger å prestige, så kan du velge mellom 3 forskjellige Prestige Awards. En ny klasse, få alle tokens tilbake eller resette alt av stats. Det det ikke står klart nok, er at om du velger å resette stats, så mister du alt, absolutt alt. Det blir som om du nettopp satt i spillet og fyrte det opp første gangen. Ikke gjort det selv, men så noen andre som klaget over det. Så du er ganske buttfucked nå. Må starte fra scratch. Jeg tror det står greit forklart om jeg bare hadde giddet å lese skikkelig. Gjøre det 2.30 på natten er kanskje ikke det beste trikset. Jaja, ikke noen stor krise. Vil tro statsene ser litt bedre ut nå enn hva de gjorde, så sånn sett var det greit nok. Eneste som er litt dumt er at jeg kommer aldri til å variere så mye med forskjellige våpen nå som jeg gjorde første gang jeg spilte, så får jo ikke makset ut mer enn to våpen nå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg tror det står greit forklart om jeg bare hadde giddet å lese skikkelig. Gjøre det 2.30 på natten er kanskje ikke det beste trikset. Jaja, ikke noen stor krise. Vil tro statsene ser litt bedre ut nå enn hva de gjorde, så sånn sett var det greit nok. Eneste som er litt dumt er at jeg kommer aldri til å variere så mye med forskjellige våpen nå som jeg gjorde første gang jeg spilte, så får jo ikke makset ut mer enn to våpen nå. Om du skal prestige videre (Husk å ikke resette stats da, hehe), så blir du fort å makse våpen. Har allerede Type 25 på max level (med gullcamo), og samme med B23R-pistolen (snart gullcamo). Er på level 25, prestige 2. Regner med jeg fortsetter å prestige så lenge jeg spiller (litt lettere, nå som man får beholde såpass mye etterhvert). Er straks på prestige 1 med Scorpion EVO, bytter våpen når jeg får max level og prestige på den også. Så som du ser, spiller man litt så får man maxet ut flere våpen etterhvert. Merker at jeg blir lei våpenet når jeg har fådd max level og gullcamo, selv om jeg kanskje drar det fram en gang i blant. Motivasjon ved å unlocke ting er det som driver meg videre, så sånn sett har de lykkes ganske greit. En kompis har gullcamo på kniv, assault shield og B23R, den klassen han bruker mest. Regner med jeg blir å satse på det samme etterhvert! Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 jeg greier ikke unngå oppleve at noen kan skyte med en submachine gun med sliencer med 2skudd og jeg skyter dem med 5-6 så dør jeg, satt best på connection etc.. Frustrerende når jeg vet jeg er bedre en 90% av de jeg spiller mot :/ Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) jeg greier ikke unngå oppleve at noen kan skyte med en submachine gun med sliencer med 2skudd og jeg skyter dem med 5-6 så dør jeg, satt best på connection etc.. Frustrerende når jeg vet jeg er bedre en 90% av de jeg spiller mot :/ Kjenner den. Blir kvalm hver gang jeg ser noen løpe rundt med smg eller knife. Greit at de gjør det, men de skal ikke tro de er noe, for med en gang de må bruke noe annet er de shit. Er så lei av alle som løper rundt med smg og tror de er gode. Er forsåvidt nesten alt som gjør meg kvalm når jeg spiller public, betty's og sånn. Kan heldigvis trøste meg med at jeg klarer å toppe det meste uten. Vi skulle ikke tatt en kveld også samlet en del av oss og spilt med hverandre da? Endret 24. november 2012 av Exxia Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Kjenner den. Blir kvalm hver gang jeg ser noen løpe rundt med smg eller knife. Greit at de gjør det, men de skal ikke tro de er noe, for med en gang de må bruke noe annet er de shit. Er så lei av alle som løper rundt med smg og tror de er gode. Jupp, skal ikke skryte men jeg spilte rett som det var med hutch & en del andre kjentfjes etc på cod4. Jeg er ikke noe noob, var faktisk ekstremt god i både cod4 og mw2. Så er frustrerende oppleve dette i BO2, er jo totalt umulig noen ganger, jeg dør jo før jeg får dratt opp våpnet i mange situasjoner der jeg ser karen først :/ Selv om jeg bytter til smg med alt av hurtig attachement så går det forsatt like dårlig i de fleste games, har god ping samt god hastighet på nett. Når jeg har et greit team går jeg gjerne 28-4 etc for da har jeg ofte backup bak slik at jeg kan konse på objektive samt flanke lettere.. Og en annen ting er jo INGEN som prater lenger , er stille i nesten all lobbyer.. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Skru av "sync every frame" hvis du spiller på pc. Fikser den sinnsyke muselaggen. Skal vel nevnes at hutch og de andre ikke er "sykt" gode da, da de som regel spiller public og stomper folk som er dårlige Men ser hva du mener. Slutta å bruke smg'er selv. Er ikke noe gøy. Må la folk få bli drept av noe annet enn MSMC, PDW og Vector. Morsomt at de eneste viable assaultriflene er stock AN94 og Type25 imo. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Klarer ikke la være å dø i dette spillet. Spilte nesten ikke MW2 da eg var superskuffet etter MW, men har spilt BLack ops og MW3 endel. Ser ikke hvordan det skal være mulig å holde seg i live på disse mapsa. Blir kvalm hver gang jeg ser noen løpe rundt med smg eller knife. Greit at de gjør det, men de skal ikke tro de er noe, for med en gang de må bruke noe annet er de shit. Meh. Lykkes selv bedre med assault rifle. Mest pga. laggen er så uforutsigbar at i en closequarters firefight er det hipp som happ hvem som dør. På avstand er det mer avhengig av aimen (ikke at jeg er noe monster der heller etter å ha byttet til xbox kontroll. Uvant!) Endret 24. november 2012 av M@R7!N Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Elite siden nede? (elite.callofduty.com). Kommer bare opp events. :S Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Klarer ikke la være å dø i dette spillet. Spilte nesten ikke MW2 da eg var superskuffet etter MW, men har spilt BLack ops og MW3 endel. Ser ikke hvordan det skal være mulig å holde seg i live på disse mapsa. Spill S&D. Da slipper du mye ekkelt. Ellers, så er det flackjacket, engineer og tactical mask som gjelder. Funker også å campe, hvis det gjøres riktig. Bare å ignorere alle de som klager hvis du gjør det. De er bare mæd fordi de er elendige. Merkelig nok samme folk som utfordrer til "1v1 qs noob" også. Wonder why. :') Endret 24. november 2012 av Exxia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå