Vice Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Du kan ikke bare velge ut hvilke maps du skal spille. Det vil ødelegge matchmakingen totalt. Jøss. Men det var jo samme elendige MP opplegget i Black Ops 1 og der kunne jeg jo velge å spille feks."Nuketown 24/7" dersom jeg ville det. Det kan da vel ikke være så ille at man MÅ spille gjennom alle maps hele tiden? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det ikke slik at man levler hvert enkelt våpen som i de tidligere spillene? Feks, før måtte man ha så så mange kills med div attachment. Her ser det ut til å gå kun på kills uavhengig av attachement, stemmer det? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 I dag må jeg også gi etter å kjøpe meg BO2 til konsoll da stasjonæren har pensjonert seg Er det noe XP bonus på gang nå i en periode eller er det kun for de med collectors edition? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 I dag må jeg også gi etter å kjøpe meg BO2 til konsoll da stasjonæren har pensjonert seg Er det noe XP bonus på gang nå i en periode eller er det kun for de med collectors edition? Det var dobbel XP for de som hadde forhåndsbestilt spillet i den helgen som var. Ganke mange som levelet ganske så fort. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Vil der komme flere kart? Hvordan var det på BO1, kom der flere kart underveis da? Hva er nuketown? Lenke til kommentar
antex Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Kommer DLC pakker med nye kart spredt ut over et år frem i tid. Nuketown er et lite kart, med mye trafikk og "kaos" Det mest spillet kartet fra BO1 Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Er det ikke slik at man levler hvert enkelt våpen som i de tidligere spillene? Feks, før måtte man ha så så mange kills med div attachment. Her ser det ut til å gå kun på kills uavhengig av attachement, stemmer det? Det stemmer. Er det ingen som kan å filtrere på mapnavn her?? Må være den verste gamebrowseren jeg har sett på 10+ år. Har sett flere ganger nå men finner ikke filterfunksjoner. Har vel vært sånn siden Mw2? Du kan ikke bare velge ut hvilke maps du skal spille. Det vil ødelegge matchmakingen totalt. Vil vel ikke si det ville ødelagt den, men har ingenting i mot slik den er nå. Greit å bil tvunget til å lære alle mapsa, selv om man ikke alltid vil. Endret 21. november 2012 av Exxia 1 Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det ingen som kan å filtrere på mapnavn her?? Må være den verste gamebrowseren jeg har sett på 10+ år. Har sett flere ganger nå men finner ikke filterfunksjoner. Har vel vært sånn siden Mw2? Du kan ikke bare velge ut hvilke maps du skal spille. Det vil ødelegge matchmakingen totalt. Vil vel ikke si det ville ødelagt den, men har ingenting i mot slik den er nå. Greit å bil tvunget til å lære alle mapsa, selv om man ikke alltid vil. Lenke til kommentar
supercalle_InnleggNO Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Du kan ikke bare velge ut hvilke maps du skal spille. Det vil ødelegge matchmakingen totalt. Hmm, det fungerer i Starcraft 2 riktignok er det gjort slik at du kun huke av 3 maps som du ikke ønsker å spille. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det splitscreen muligheter på PC versjonen? Lenke til kommentar
antex Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det splitscreen muligheter på PC versjonen? Nei, ikke på PC. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Nuketown 2025 er fjerna fra playlistene, selv bare for en dag? Nå håper jeg også konsollspillerene innser hvor idiotisk det er å ikke ha brukerkontrollerte dedikerte server...Utgivere bør ikke ha så mye kontroll på hvordan folk spiller. Forøvrig så var det idiotisk å bruke ett populært MP map som preorder bonus... Endret 21. november 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Nuketown2025 er tilbake der nå, på en måte, men milde moses for et fullstendig tilbakestående drittsystem når man skal "velge" online matcher. Simpel elementær funksjonalitet som å kunne velge spesifikke maps er ikke engang der. Bra jobba! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hva er greia med Zombie mode? Tar det noengang slutt? Eller er det evigvarende race? Prøvde den banen med bussen som kommer og tuter hele tiden. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Såvidt jeg husker fra BO, tok det aldri slutt, ble bare vanskeligere og vanskeligere til du måtte dø til slutt. Er nok samme greia her også. Folk har sikkert greid å komme på level 50+ men da må du være skikkelig god og ha riktig våpen hele tiden. Har fortsatt ikke hatt anledning til å åpne spillet, så begynner skikkelig å henge etter. Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Forøvrig så var det idiotisk å bruke ett populært MP map som preorder bonus... Hvorfor var det idiotisk? Tipper det var mange som ble ekstra fristet til å forhåndsbestille spillet pga det. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Hvorfor var det idiotisk? Tipper det var mange som ble ekstra fristet til å forhåndsbestille spillet pga det. Ganske kjipt gjort var det i allefall. Er kanskje litt idiotisk også, i og med at folk kanskje ikke gidder neste gang. Forresten, er det noen måte å søke opp folk på leaderbordet? Og hvis det er det, hva heter folk her inne? edit; er snakk om pc. Endret 21. november 2012 av Exxia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 http://flerspiller.no/ nytt gamingforum om noen skulle lete etter det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Hvorfor var det idiotisk? Tipper det var mange som ble ekstra fristet til å forhåndsbestille spillet pga det. Fordi de fra dag en splitter multiplayerspillermiljøet mellom dem som har tilgang og dem som ikke har tilgang. Slike tiltak har "drept" multiplayermiljøet i flere enn ett spill tidligere. Man bør ikke skille spillerbasen sin fordi det bidrar til at antallet tilgjengelige spillere/game synker for dem uten tilgang. Samme med map packs eller expansions som fører til at noen ikke kan delta uten. Når de i tillegg, så vidt jeg vet, ikke har det tilgjengelig som DLC fra dag 1, er det ekstra dumt, for da gir de dem ikke muligheten til å delta engang.. Men men, tanken deres er vel at er man så stor som CODBLOPS er så gjør det vel ikke noe. Endret 22. november 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Finner aldri nokk "luker" til både diner og bussen. Du må velge, jeg velger alltid diner fordi jeg har ikke bruk for noen takluke i bussen. Fikk forøvrig permanent Quick revive! Sparer 1500 hver game med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå