Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ingen info som er kommet om Nuketown 2025?

Det er den banen jeg liker desidert minst på BO, så forhåpentligvis slipper jeg å spille den så mye. Den er alt for liten, og det er bare kaos. Spiller stort sett HC CTF, og det passer best på litt større baner.

Og ser at det nevnes flere plasser Nuketown Zombies. Det kan jeg nok like, selv om zombie-modusen skremmer meg hver gang (blir stresset). Forhåpentligvis holder nuketown seg bare til zombies.

En ting jeg virkelig skulle ønske de fikset, var litt filter på kampene man søker på. Kjedelig å komme inn i en kamp det der er 2 minutter, eller 10 sekunder igjen.

Og så håper jeg de ikke har tatt for mye fra MW3, og holdt det ganske likt BLO. Tempoet og størrelsen på kartene var mye mer behagelig i BLO.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Klanspilling dør vel med BO2 da kanskje? Siden man ikke kan leie servere osv?

Hyggelig at de prioriterer PC så høyt.

Klanspilling døde denne generasjonen når Solo shooters som COD og resten ble fokusert på, og taktikk baserte shootere ble spytta på.

En enkel formel for å gjøre det litt bedre, er å følge formelen til CS og Socom (ps2), med skreddersydde oppsett, og hvor Brukerene kan selv skreddersy sine egne rom fra A til Å, som blant annet vil føre til at du får kontakt med de menneskene (fks nordmenn) som du vil komme i kontakt med. Noe som betyr mye for de som driver med klan spesielt (rekruttering m.m) og vil bli kjent/spille med flere mennesker enn bare irl vennene man har på vennelista.

Hele Ps3 vennelista mi er fylt opp med nordmenn fra Socom Con, siden det hadde denne muligheten og man hver dag kunne joine norge rom og møte folk uten å måtte stresse med å ha de på lista, alle har mic og "må" (lønner seg) å kommunisere m.m Kort fortalt.

Men spill som COD har jo en stor ulempe uansett hva man gjør, det er respawn solo fokusert shooter, ikke en taktikk,lag, rundebasert shooter som pusher folk til å kommunisere og samarbeide fra runde til runde, uansett om det er random rom eller noe mer spesifikt.

Men når det er den mest selgende shooteren på markedet per idag, så burde man kunne forvente mye mer enn hva de leverer innenfor denne sjangeren. Det skal ikke være slik at utviklingen går bakover.

Men dette er jo hva som selger mest som bestemmer, det finnes flere av dem som bare vil slappe av med litt hjernedød skyting etter jobb, enn av de som vil ha noe mer ut av det.

Litt synd.. Men imellomtida får man vel bare være dum (meg selv) og støtte COD videre og kose seg med å løpe solo 10000 ganger i runddans for å knerte folk, mens man fortsatt har disse gnagende tankene lurende bak i hodet hele tida om shooter sjangeren.

Lenke til kommentar

Enig i at CoD ikke oppfordrer så mye til samarbeid (Selv om BO2 endrer litt, da man får score-streak, og ikke bare killstreak. Det hjelper å støtte andre mao).

Derimot, når man spiller litt mer profft er det mye samarbeid. Jeg har aldri spilt i noen form for klan (uansett plattform), men har i den siste mnd spilt mye med/blitt med i en klan. Da ser man hvor mye samarbeid har å si. Vi prater hele tiden, og nøkkelen til suksess er kommunikasjon og samarbeid.

Nå spiller jeg/vi stort sett Hardcore Capture the Flag. (Å spille noe annet enn HC er ubrukelig i mine øyne). Av og til Search & Destroy og andre moduser (Gun Game, Zombier), men hovedsaklig HC CTF. Det er i mine øyne det definitivt beste med CoD-spillene.

Har også alltid vært en fan av Treyarch. CoD: 3 og Black Ops er de jeg har spilt desidert mest. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Håper virkelig at folket boikotter PC-versjonen. Bare for gøy har jeg prøvd litt MW3 idag (ikke spilt noe særlig siden mars), og jeg vil anslå at rundt 60% av alle matchene har juksepaver. Da snakker vi obvious wallhack, autoaim og god mode. Kom igjen, hold dere unna og la russerungene og andre EU-borgere sitte og jukse i BO2 for seg selv. Så mye som Activision tjener på disse spillene også har de ingenting som effektivt motvirker juksing? De kunne brukt 20 millioner på det uten å merke det på lommeboka engang. Tviler på at det hadde kosta spesielt mye å få inn noen løsninger som sørger for at spillet oppfatter juks automatisk.

Lenke til kommentar

Heyo, vet dere når på døgnet spillet slippes? Er jo 13. November, men blir det midnattlansering? Og blir det da mandag natt til tirsdag, eller tirsdag natt? Begge blir jo på en måte den 13.nov...

Der det er midnattlansering er det natt til tirsdag.

gamestop har sikkert midnattlansering, men eg veit ikkje.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Fant plutselig ut at det er vanskelig å sjonglere de fleste spill med samboer, skole, jobb og en 3 måneder gammal krabat!

Så blei fort veldig gira på det nye cod spillet, det passer vell mer eller mindre perfekt inn i en tidvis hektisk hverdag.

Endret av Ajesto
Lenke til kommentar

Hvilke butikker sender vanligvis ut tidlig? Det står at Gamezone får spillet inn på fredag den 9ende, de må jo da eventuelt sende det ut på fredagen? Velger de å sende det ut på mandagen er det ikke sikkert alle vil ha det på release?

Butikker som CDON, elkjøp og lefdal sender vell fra sverige?

Hvor har dere bestilt ifra? kommer helt garantert til å bestille fra 3-4 forskjellige steder og benytte meg av 14 dagers angrerett for å muligens få spillet i postkassen lørdag den 10ende.

Endret av Ajesto
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-GlDE6z

Klanspilling døde denne generasjonen når Solo shooters som COD og resten ble fokusert på, og taktikk baserte shootere ble spytta på.

En enkel formel for å gjøre det litt bedre, er å følge formelen til CS og Socom (ps2), med skreddersydde oppsett, og hvor Brukerene kan selv skreddersy sine egne rom fra A til Å, som blant annet vil føre til at du får kontakt med de menneskene (fks nordmenn) som du vil komme i kontakt med. Noe som betyr mye for de som driver med klan spesielt (rekruttering m.m) og vil bli kjent/spille med flere mennesker enn bare irl vennene man har på vennelista.

Hele Ps3 vennelista mi er fylt opp med nordmenn fra Socom Con, siden det hadde denne muligheten og man hver dag kunne joine norge rom og møte folk uten å måtte stresse med å ha de på lista, alle har mic og "må" (lønner seg) å kommunisere m.m Kort fortalt.

Men spill som COD har jo en stor ulempe uansett hva man gjør, det er respawn solo fokusert shooter, ikke en taktikk,lag, rundebasert shooter som pusher folk til å kommunisere og samarbeide fra runde til runde, uansett om det er random rom eller noe mer spesifikt.

Men når det er den mest selgende shooteren på markedet per idag, så burde man kunne forvente mye mer enn hva de leverer innenfor denne sjangeren. Det skal ikke være slik at utviklingen går bakover.

Men dette er jo hva som selger mest som bestemmer, det finnes flere av dem som bare vil slappe av med litt hjernedød skyting etter jobb, enn av de som vil ha noe mer ut av det.

Litt synd.. Men imellomtida får man vel bare være dum (meg selv) og støtte COD videre og kose seg med å løpe solo 10000 ganger i runddans for å knerte folk, mens man fortsatt har disse gnagende tankene lurende bak i hodet hele tida om shooter sjangeren.

Er så møkk lei av å høre det der. Tro det eller ei det er faktisk en del teamplay som kreves av et godt lag i COD og. Spill riktig ruleset og se hvor langt du kommer mot noen decent. Om du spiller på PC derimot så forstår jeg egentlig ikke hva som feiler deg, cod 4 var det siste cod spillet på pc som var verdt å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...