Exxia Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Det jeg hater med COD serien nå er prestige. Er så latterlig når man kommer til det punktet hvor man må bestemme seg for å prestige eller ikke. Fordeler, man får et mål å spille. Ulempe, man kan glemme å spille LAN eller med kompiser de neste månedene pga den jævla ubalansen prestige gir. Burde vært slik at man kunne velge å spille med høyeste level før prestige OG vanlig levling, slik at når man først drar igang et lan har man det man har unlocket... Hvordan fungerer dette på konkurranser? Sørger de for å aldri gå prestige? Vet ikke hvor mange konkuranser det har vært i Mw2, mw3 osv. Men tviler på at det har vært særlig mange. Har som regel vært mods i CoD4 og WaW som fjerner mye, og gjør at alle har tilgang til det samme. I mw2 husker jeg bare at man måtte være top rank selv, og tilpasse seg en mengde regler. Edit; Det med sniping kommer helt an på. Synes det er greit sånn det er. Mye bedre enn det var i mw2, der var det jo helt på trynet. Her _sliter_ man faktisk hvis man møter noen som kan spille Endret 20. november 2012 av Exxia Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hvorfor gir prestige ubalanse? Lenke til kommentar
nepz Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Noen som har hørt noe om det skal komme fler hardcore mods? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Det jeg hater med COD serien nå er prestige. Er så latterlig når man kommer til det punktet hvor man må bestemme seg for å prestige eller ikke. Fordeler, man får et mål å spille. Ulempe, man kan glemme å spille LAN eller med kompiser de neste månedene pga den jævla ubalansen prestige gir. Burde vært slik at man kunne velge å spille med høyeste level før prestige OG vanlig levling, slik at når man først drar igang et lan har man det man har unlocket... Hvordan fungerer dette på konkurranser? Sørger de for å aldri gå prestige? Når man spiller custom games (som jeg antar man gjør på lan) så har man vel unlocket alt uansett, så da spiller det vel ingen rolle hvilken prestige man er? 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ulempe, man kan glemme å spille LAN eller med kompiser de neste månedene pga den jævla ubalansen prestige gir. Hvilken ubalanse da om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hvilken ubalanse da om jeg tør spørre? Eh, at en på lvl 1 ikke har unlocket enn dritt forhold til en på lvl 55? Men hvis man har alt unlocket på custom game løste jo det problemet Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Mulig jeg er komplett blind her, men hvordan i all verden får man satt filter på type map(mapnavn) når jeg søker i public match?? Endret 20. november 2012 av Vice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Vet ikke hvor mange konkuranser det har vært i Mw2, mw3 osv. Men tviler på at det har vært særlig mange. Har som regel vært mods i CoD4 og WaW som fjerner mye, og gjør at alle har tilgang til det samme. I mw2 husker jeg bare at man måtte være top rank selv, og tilpasse seg en mengde regler. Edit; Det med sniping kommer helt an på. Synes det er greit sånn det er. Mye bedre enn det var i mw2, der var det jo helt på trynet. Her _sliter_ man faktisk hvis man møter noen som kan spille Er ganske mye på konsoll hvertfall. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Det er nok mulig. Tror det er mye større miljø der. Skulle vel bare mangle. Har ikke fulgt med på det. Synes det er mye kjekkere å se på pcgames, er på en måte et helt annet nivå. Endret 20. november 2012 av Exxia Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 TranZit blir bare bedre og bedre. - Lagre våpen(unntatt RAYGUN) i kjøleskapet! Som du kan hente i en senere game session. - Lagre penger i banken, som du kan hente i en senere game session. - Bygge ting som Turbine,Zombie Shield, Power switch og Pack a punch. - Glavaknuckles som man finner på taket ved Diner. - EMP granater som stopper bussen og deaktiverer Perks. - Permanent perks. Zombies er utvilsomt mye mer underholdende i dette spillet enn det var i BO1 og WaW! 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Eh, at en på lvl 1 ikke har unlocket enn dritt forhold til en på lvl 55? Du sa vitterlig PRESTIGE. Lvl 55 er ikke prestige. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Var så heldig og kom inn i en lobby med firebar, fikk 2 40+ games med knife only, og fikk nesten dobbel warthog når jeg prøvde smg. Når spillet funker, er det utrolig gøy! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Bare prøvd to runder jeg da, men likte det jeg fikk prøve. Ble såå stolt når jeg klarte å lage turbine, og fikk kjøpt quick revive! Eneste er at jeg syntes våpnene i starten var litt dårlig, og vi som spilte sammen døde ganske kjapt. Noen tips? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 dra videre til dineren med en gang, random-craten tror jeg er der hver gang. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Det er vel vanskelig å gi andre tips enn "sikt og skyt" Man får MP7 tidlig og det berger deg langt Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Tror han mente TranZit og ikke multiplayer. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 TranZit blir bare bedre og bedre. - Lagre våpen(unntatt RAYGUN) i kjøleskapet! Som du kan hente i en senere game session. - Lagre penger i banken, som du kan hente i en senere game session. - Bygge ting som Turbine,Zombie Shield, Power switch og Pack a punch. - Glavaknuckles som man finner på taket ved Diner. - EMP granater som stopper bussen og deaktiverer Perks. - Permanent perks. Zombies er utvilsomt mye mer underholdende i dette spillet enn det var i BO1 og WaW! Finner aldri nokk "luker" til både diner og bussen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Prøvde 2 zombie maps jeg, møkk liten og kjedelig. Spilte ikke Tranzit så får vel prøve den og før jeg kommer med min mening om zombies Endret 20. november 2012 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Mulig jeg er komplett blind her, men hvordan i all verden får man satt filter på type map(mapnavn) når jeg søker i public match?? Er det ingen som kan å filtrere på mapnavn her?? Må være den verste gamebrowseren jeg har sett på 10+ år. Har sett flere ganger nå men finner ikke filterfunksjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det ingen som kan å filtrere på mapnavn her?? Må være den verste gamebrowseren jeg har sett på 10+ år. Har sett flere ganger nå men finner ikke filterfunksjoner. Du kan ikke bare velge ut hvilke maps du skal spille. Det vil ødelegge matchmakingen totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå