Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Må si at jeg virkelig liker dette spillet her, føler det er blitt mye forandring siden de forrige titlene. Selvom det muligens ikke ser slik ut for utenforstående, så var det en ny Cod feeling for meg hvertfall.

 

Også må jeg legge til at den nye League Play featuren er rimelig artig, på tide at noe slikt kom inn i spillet.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man gjør slikt så blir det jo i praksis juks. Med mindre du vet nøyaktig hvor mye du må laste ned for å endre lag compensation til 0 for din del, for det tviler jeg på at folk gjør.

Er vel igrunn mye av det samme lag switch går ut på.

Synes de kan drite og dra med det forbanna lagcomp helvetet sitt. Fjern hele dritten da det bare er piss hele opplegget. Alle spill blir bare ødelagt av dette tøyset. Om man sitter på elendige linjer idag så burde man holde seg unna MP, ellers får man lære seg å kjøre lagcomp på "gamlemåten". :realmad:
Lenke til kommentar

Haha, kjenner den. Har alle codspillene, men de fire siste har jeg kjøpt fordi jeg ikke klarer å la være, selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å like dem så bra :p

Men Black Ops 2 har overrasket veldig.

 

Blei ganske overrasket eg også, BO2 var eit av dei cod spilla eg faktisk hadde trua på, men eit bra spill var vell for mye å forlange. Er ingen Cod spill som har gitt meg samme opplevelse som Cod 4 beta.

Lenke til kommentar

Det jeg hater med COD serien nå er prestige. Er så latterlig når man kommer til det punktet hvor man må bestemme seg for å prestige eller ikke.

Fordeler, man får et mål å spille.

 

Ulempe, man kan glemme å spille LAN eller med kompiser de neste månedene pga den jævla ubalansen prestige gir.

 

Burde vært slik at man kunne velge å spille med høyeste level før prestige OG vanlig levling, slik at når man først drar igang et lan har man det man har unlocket...

 

Hvordan fungerer dette på konkurranser? Sørger de for å aldri gå prestige?

Endret av discostu
Lenke til kommentar

fikk endelig spille med en kompis og et greit team, gjorde stor forskjell dette er et spill man MÅ ha gode spillere på teamet..

 

Unngå snipere på teamet eller ha snipere huntere på teamet, så få de til å rage quite så er man godt i gang :D

 

Prøvd som sniper for 2 gang idag tok opp en ifra en død dude, og fikk 4kills siste min på domination, latterlig enkelt med sniping så håper de dreper snipingen asap..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...