Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Må si at jeg virkelig liker dette spillet her, føler det er blitt mye forandring siden de forrige titlene. Selvom det muligens ikke ser slik ut for utenforstående, så var det en ny Cod feeling for meg hvertfall. Også må jeg legge til at den nye League Play featuren er rimelig artig, på tide at noe slikt kom inn i spillet. Endret 20. november 2012 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Det eneste som er trist med league play er at det aldri er noen der. Konstant 300-500 som spiller og da blir det en del venting Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Om man gjør slikt så blir det jo i praksis juks. Med mindre du vet nøyaktig hvor mye du må laste ned for å endre lag compensation til 0 for din del, for det tviler jeg på at folk gjør. Er vel igrunn mye av det samme lag switch går ut på. Synes de kan drite og dra med det forbanna lagcomp helvetet sitt. Fjern hele dritten da det bare er piss hele opplegget. Alle spill blir bare ødelagt av dette tøyset. Om man sitter på elendige linjer idag så burde man holde seg unna MP, ellers får man lære seg å kjøre lagcomp på "gamlemåten". Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Sier bare dedikerte servere. Er så fint det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Dedikerte servere er best på de fleste måter, men der også blir man utsatt for latterlige "lagfix" som man bare blir sint og irritert av. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Der kan man hvertfall gjøre noe med det selv da? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Huff. Da ble fritimen på skolen brukt til å stikke på byen å kjøpe dette spillet. Klarte ikke å holde meg unna lengre....Alle kompisene har det, til og med de som normalt ikke spiller CoD...Så måtte kjøpe det Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Haha, kjenner den. Har alle codspillene, men de fire siste har jeg kjøpt fordi jeg ikke klarer å la være, selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å like dem så bra Men Black Ops 2 har overrasket veldig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Der kan man hvertfall gjøre noe med det selv da? Ja hvis du kan spille på din egen dedikerte server og så sette en caplimit på pingen til alle som får lov til å connecte så hjelper det jo. Men finnes det dedikerte servere det hele tatt på cod lenger nå? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Haha, kjenner den. Har alle codspillene, men de fire siste har jeg kjøpt fordi jeg ikke klarer å la være, selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å like dem så bra Men Black Ops 2 har overrasket veldig. Blei ganske overrasket eg også, BO2 var eit av dei cod spilla eg faktisk hadde trua på, men eit bra spill var vell for mye å forlange. Er ingen Cod spill som har gitt meg samme opplevelse som Cod 4 beta. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 I helgen lå jeg på rundt 3500 xp per seier i td. Nå er dette kraftig nedjustert. Noen som vet hvorfor? Det skjedde samtidig som jeg byttet til et annet våpen, men regner med det bare er en tilfeldighet. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 I helgen lå jeg på rundt 3500 xp per seier i td. Nå er dette kraftig nedjustert. Noen som vet hvorfor? Det skjedde samtidig som jeg byttet til et annet våpen, men regner med det bare er en tilfeldighet. Det var dobbelXP i helgen Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Trodde det kun gjaldt de som forhåndsbestilte. Jaja, kan ikke klage på å ha hatt 3500-5000 per seier i helgen, hjulpet godt på lvl det. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ja hvis du kan spille på din egen dedikerte server og så sette en caplimit på pingen til alle som får lov til å connecte så hjelper det jo. Men finnes det dedikerte servere det hele tatt på cod lenger nå? CoD4 har i hvertfall hauger? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Da hjelper det deg lite å skrive cod, i og med at det finnes 9 ;o Men nei, Bo2 har ikke dedikerte servere . Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Derfor jeg skrev i cod lenger. At det har eksistert i tidligere versjoner visste jeg jo. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Da de tidligere cod spillene fortsatt eksisterer, så er det kanskje ikke så rart jeg misforsto? Dårlig formulerte spørsmål får dårlige svar. qq. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Det jeg hater med COD serien nå er prestige. Er så latterlig når man kommer til det punktet hvor man må bestemme seg for å prestige eller ikke. Fordeler, man får et mål å spille. Ulempe, man kan glemme å spille LAN eller med kompiser de neste månedene pga den jævla ubalansen prestige gir. Burde vært slik at man kunne velge å spille med høyeste level før prestige OG vanlig levling, slik at når man først drar igang et lan har man det man har unlocket... Hvordan fungerer dette på konkurranser? Sørger de for å aldri gå prestige? Endret 20. november 2012 av discostu Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) fikk endelig spille med en kompis og et greit team, gjorde stor forskjell dette er et spill man MÅ ha gode spillere på teamet.. Unngå snipere på teamet eller ha snipere huntere på teamet, så få de til å rage quite så er man godt i gang Prøvd som sniper for 2 gang idag tok opp en ifra en død dude, og fikk 4kills siste min på domination, latterlig enkelt med sniping så håper de dreper snipingen asap.. Endret 20. november 2012 av DaniNichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå