Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne løsningen funket for meg for å fikse lag comp.

http://forums.digita...atch-102-again/

Tungvint, men funker hvertfall som en midlertidig løsning

Om man gjør slikt så blir det jo i praksis juks. Med mindre du vet nøyaktig hvor mye du må laste ned for å endre lag compensation til 0 for din del, for det tviler jeg på at folk gjør.

Er vel igrunn mye av det samme lag switch går ut på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.blackopsi...assault-rifles/

hvilken ville dere valgt, og med hvilke "attachment" (og hvorfor?) Sliter med å bestemme meg. Kan man få en 3dje attachment?

Det er veldig individuelt. Selv foretrekker jeg MTAR, mens andre foretrekker M27 eller Scar-H.

Ja, det er mulig å få tre attachments.

Edit: Ville brukt FMJ, rett og slett for at samtlige Assault Rifles er svake. Fast Mag for å reloade fort. Et tredje attachment ville jeg på ingen måte hatt bruk for, da et vanlig sikte er det som trengs for meg.

Endret av Razorlight
Lenke til kommentar

http://www.blackopsi...assault-rifles/

hvilken ville dere valgt, og med hvilke "attachment" (og hvorfor?) Sliter med å bestemme meg. Kan man få en 3dje attachment?

Startet med Type 25 jeg! Full prestige, og gullcamo. Kjempevåpen. Brukte Reflex, best til all-round bruk. 2. attachment brukte jeg enten FMJ (hardere skudd) eller suppressor (for å ikke bli sett/hørt).

Brukte også M27 en del, kanonbra våpen det også, litt i samme stil, med lavere skuddhastighet men litt mer skade. Funker fint på hardcore.

Om du kan vurdere SMG, så er Scorpion EVO kanonbra. Fungerer nesten like bra som Assault Rifle, men går kjapt tom for skudd igrunn. Heldigvis kjører jeg scavenger.

Du kan bruke et wildcard, for å få 3. attachment på våpenet (primary, secondary kan bare få 2 med wildcard), men jeg fant ut at den ekstra plassen passer bedre til perks! :)

Lenke til kommentar

http://games.on.net/...nowledge-bombs/

Får se hvordan det funker da. har mine tvil. Tror ikke de lærer alt av å se på bare dataen for å si det sånn. Er en del balancechanges som bør gjøres. Concussion, Betty og Shock Charge virker alt for kraftige. Det som stunner varer i allefall litt for lenge, synes jeg. At en fyr skal klare å spurte ned en hel gate før effekten er borte blir litt for ille synes jeg.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Er det flere som legger merke til at Supressor rett og slett "dreper" våpenet? Det tar vekk så mye Damage at jeg gir opp hele attachmenten. Det er noe helt voldsomt hvor stor forskjell det er i forhold til tidligere spill, henholdsvis MW2 og Black Ops I.

Rett og rimelig IMO. Så stor fordel det kan være med lyddemper mtp. at folk har vanskeligere for å lokalisere deg er det helt på sin plass. Man kan ikke få i både pose og sekk. Selv har jeg alltid klart med helt fint uten lyddemper i samtlige COD-spill bortsett fra enkelte ganger på secondaries for å ta campere. Works.

Lenke til kommentar

Shock charge og Betty på samme sted er problematisk. For det første er Betty vanskelig å stikke av fra før av, men når det er en shock charge på samme sted. Da er det GG.

Springer så og si aldri ifra Bouncing Betty jeg. Bare å legge seg ned, så sprenger den over deg! :)

Og Nuketown gjør det meg iingenting om de fjerner. Forhåndsbestilte bare pga dobbel XP.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar
Om man gjør slikt så blir det jo i praksis juks. Med mindre du vet nøyaktig hvor mye du må laste ned for å endre lag compensation til 0 for din del, for det tviler jeg på at folk gjør.

Er vel igrunn mye av det samme lag switch går ut på.

0

:)

Satt faktisk å lurte på å gjøre det samme her om dagen jeg og. Altså lure spillet til å tro jeg har dårligere linje. Jævla smart faktisk. Og juks? Ha-ha-ha. Dette spiller er for meg uspillbart nå. Lagcompensation gjør det ULIDELIG.

Lenke til kommentar

Finner det sikkert ut når jeg kommer hjem, men hvordan bruker jeg wildcardet a? er blitt fryktelig glad i lasersiktet, siden jeg ofte havner i "close combat" så tror ikke jeg klarer slutte bruke den. :p

Klarer ikke bestemme meg for perks heller jeg. tar gjerne i mot tips der også. Har enda ikke kjøpt noen, så har ca 13-14 tokiens på bok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...