Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ler av alle dere som klager på "feige" spille måter. Så lenge det er noe DERE kan gjøre noe med, så forstår jeg ikke vitsen med å klage.

Forskjellen ligger i kollektiv camping vs bare én eller to. Solo-campere er gratis kills, men er det 6 stk som dekker hver eneste rute på én side av en bane blir det noe annet. Det kan ikke sammenlignes engang. Som regel spiller campere i party, og dermed er det veldig enten eller. Enten er spillet helt infisert av dem, eller det er ingen.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spilt sikkert 20døgn med cod ifra cod 4, spilte cod 4 på høyt nivå..

dette her tok livet av min int for denne serien, seigt, kjipt, kjipt ha snipere på team og mot seg, virker som eneste måten man dør er skudd i ryggen eller at man føler man skyter en spiller 10ganger enda dør man..

 

andre som er enig at mappene er kjipe? alt for mye farger, kontraster etc ? selve våpen klassene synes jeg er blitt over kompliserte også..

 

1/10..

Lenke til kommentar

Jeg synes mappene har blitt ganske bra etter jeg har blitt kjent med dem, er ikke så mange steder å campe uten at man må dekke flere siktelinjer.

 

pick 10 systemet er jeg faktisk blitt fan av, systemet gjør at det blir mye mer variert hva folk bruker.

Man slipper at alle har en klasser som er 95% like, selv om det er ting som går igjen som f.eks. laser sight og grip.

Lenke til kommentar

Multiplayer for meg er ødelagt, havner på 3-bar uansett om jeg søker på best eller normal, men men, det er min connection. Uansett, har hatt det SINNSYKT gøy med zombies i det siste! TranZit er utrolig gøy, blir ikke så ensformig som f.eks. kino der toten ble. Anbefaler alle som er frustrerte over multiplayeren og spille zombies!

Lenke til kommentar

Multiplayer for meg er ødelagt, havner på 3-bar uansett om jeg søker på best eller normal, men men, det er min connection. Uansett, har hatt det SINNSYKT gøy med zombies i det siste! TranZit er utrolig gøy, blir ikke så ensformig som f.eks. kino der toten ble. Anbefaler alle som er frustrerte over multiplayeren og spille zombies!

Helt enig!

De to siste dagene har vert forferdelig. I alle close gunfights beveger fienden seg så sykt hurtig fra side til side at det er umulig å treffe. Ser på killcams og jeg beveger meg i normalt tempo og det er lett å treffe meg. Dør også ofte før jeg får muligheten til å fyre av et skudd. Det skjer når noen kommer rundt hjørnet og dreper meg med et skudd. Min kd og wl har gått ned 0,5 på 2 dager og jeg nekter for å tro at det kun er min feil. Er helt umulig å få over 20 kills per runde nå. Bruker silencer og må tømme nesten hele ammoet for å få en kill, mens alle jeg møter uten silencer dreper på 2 skudd. Gidder ikke spille et spill der det er umulig å vinne gunfights på grunn av at motstanderen beveger seg hurtigere enn usain bolt på steroider.

 

Lagt ut spillet for salg på qxl for 300 kr, hvis noen er interessert. Det er mange problemer med mw3, men der er det ihvertfall noen lunde rettferdige gunfights og alle beveger seg i likt tempo, ja jeg bruker lightweigth og de greiene der...

Lenke til kommentar

Noen her inne som spiller med NAT Type Strict?

Skal kjøpe meg spillet og har Strict annenhver uke, open andre. Bor mor/far annenhver uke...

Hadde egentlig strict til begge men fikk fiksa det til mamma. Hos pappa kommer jeg meg ikke inn på rutern, men var ikke helt forferdelig med strict på mw3 så lenge nettet er bra, som det er..

 

Så, noen som vet om hvordan det er på BO2? Linja her er ikke noe å si på...

Lenke til kommentar

Han i videoen der bør jo ikke ha noen problemer med det så ofte han kaster seg i bakken. Selv vanlig ping gjør at man normalt sett ikke ser at folk legger seg ned og dermed ikke får sikta riktig før det er for seint, og det bør gi han nok tid med mindre det er ekstrem lag ute og går. Jeg ser definitivt problemet om man holder seg stående dog. Med det sagt er det veldig tydelig at det der er PS3 så treigt som fiendene reagerer. I 4/5 situasjoner der ville han nok vært død på PC, som er mye kjappere. Ganske hektisk bane dog, så det er vel nesten en fordel med konsoll vil jeg tro. De mest hektiske banene i MW3 også ble jo litt vel voldsomme på PC (Dome, Mission).

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Han i videoen der bør jo ikke ha noen problemer med det så ofte han kaster seg i bakken. Selv vanlig ping gjør at man normalt sett ikke ser at folk legger seg ned og dermed ikke får sikta riktig før det er for seint, og det bør gi han nok tid med mindre det er ekstrem lag ute og går. Jeg ser definitivt problemet om man holder seg stående dog. Med det sagt er det veldig tydelig at det der er PS3 så treigt som fiendene reagerer. I 4/5 situasjoner der ville han nok vært død på PC, som er mye kjappere. Ganske hektisk bane dog, så det er vel nesten en fordel med konsoll vil jeg tro. De mest hektiske banene i MW3 også ble jo litt vel voldsomme på PC.

Har sett preston og minonor på pc, virker ikke som folk er så veldig mye bedre der enn på konsoll for å si det sånn...:p

Lenke til kommentar

Bedre er de/vi kanskje heller ikke (selv om jeg tror at det er flere casual gamers på konsoll ettersom en spill-PC fort kan betraktes som en investering snarere enn et kjøp), men det går jo så mye fortere. Egentlig litt mer kos å se på konsoll-videoer da ting ikke går litt roligere for seg pga. kontrollene. Blir gal av å se på MOAB-runder o.l. fra vaulten i MW3 da det er så sinnsykt stressende. Det er vel ikke uten grunn at jeg fortsatt mener Afghan og Wasteland er de beste banene i COD til nå som PC-spiller, ettersom det er litt pusterom der. Tror kanskje de tighte banene i MW3 og BO2 gjør seg bedre på konsoll.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Er jo klart at der finnes flere casuals spillere på konsoll enn på pc.

 

I går kveld var der 844 000 pålogget via xbox. Nå aner jeg ikke antall på pc, men det er vel ikke like høyt?

 

Synes spillet er artig jeg. Mye frustrasjon, men uten å kunne sammenligne med andre slike spill så vet jeg ikke om det er jeg som fortsatt er elendig eller om det er problemer med spillet.

 

Jeg går fra det helt håpløse til ok. Ligger stort sett rundt 0.8-1.2 i ratio nå, mot 0,3-0,6 helt i starten. Dårligste jeg har hatt er faktisk 0.2 der det endte opp med 2-10, mens beste jeg har hatt er 28 der jeg endte opp med 28-1 :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forskjellen ligger i kollektiv camping vs bare én eller to. Solo-campere er gratis kills, men er det 6 stk som dekker hver eneste rute på én side av en bane blir det noe annet. Det kan ikke sammenlignes engang. Som regel spiller campere i party, og dermed er det veldig enten eller. Enten er spillet helt infisert av dem, eller det er ingen.

Kast en flash, kok en nade, drep en av dem? Plutselig har du en åpen rute.

Spiller du noe annet en tdm, så kan du bare la være å dra dit.

Alle andre gamemodes enn Search & Destroy er jo lagd av bullshit, og kan ikke tas seriøst uansett. Å løpe rundt å drepe har aldri vært noe problem. Problemet kommer når de ikke klarer noe annet for alt i verden.

Har lite til overs for folk som ikke skylder på seg selv, men andre. :)

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Å sette search pref. til Best reddet spillet for min del hvertfall. Gikk da fra runder på under 0.5 i k/d til 1.5-3 med en gang. Det eneste som må passes på er å følge litt med, for når hosten drar og det blir en annen får man ingen indikasjon på om neste host også er "best" så første runde kan gå bra, mens neste blir helt tragisk igjen.

 

Og takke seg til Demolition hvor man vet hvor fienden kommer fra. Spawn systemet i TDM osv. er så mongo at det er jo helt håpløst å få til noe.

Lenke til kommentar

I starten likte jeg best Target Finder, men den blir rett og slett for treg i bruk på kart der en møter folk rundt neste hjørne. Passet bra på kart der det blir mer avstandsskyting synes jeg.

 

Liker også å droppe våpen nummer to til fordel for å ha kniven raskere tilgjengelig. På to av kartene så har folk en tendens til å gjemme seg i et enkelt rom. Kommer en seg til døren så får en drept alle som er der md kniv bare en er rask nok eller får en til å skyte mot rommet i fra motsatt kant:-)

 

Når jeg spiller med kompiser og boots så er der mange kart og velge mellom. Synes det er veldig få på public.

Lenke til kommentar

Hahaha, var en fyr på youtube som commenta at han synes Shock Charge var cheap å bruke, så svarer youtube fyren (Tejbz) at det var som å si at concussion er cheap.

Begge to er helt utrolig fattige.:')

Er en grunn til at det var bannet i mw2 på cb, og at det var fjernet i CoD4 promod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...