Hayabuuza Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Til de som sier connection ikke har noe å si, ta en titt på denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=oRpEYUJR0vI&feature=plcp Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Hei! Kjøpte meg COD BO2 "her forleden dag". Har ikke spilt noen spill i serien før. Jeg lurer på hvordan experience og tokien greia fungerer? Jeg har laget meg en class, og gjort meg fortjent til en ny "gunner". Problemet er at jeg ikke liker den nye halvautomatrifla. Må jeg bruke den gunnern for å få låst opp neste gevær i rekken? Eller er det min "rank" som teller? Endret 18. november 2012 av soaugh Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Våpen låses opp på lvl, så bruk det våpen du liker:-) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Enkelte trekker sniper opp å sikter raskere enn andre klarer å skyte uten å sikte. Hvordan får de våpen så raskt opp? Når jeg skal sikte så tar det en liten evighet på sniper. Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Tusen takk for hjelp, svortevik. ang. sniperspørsmålet veit jeg ikke. Kanskje de har fått en skill som gjør at de trekker og sikter raskere? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Enkelte trekker sniper opp å sikter raskere enn andre klarer å skyte uten å sikte. Hvordan får de våpen så raskt opp? Når jeg skal sikte så tar det en liten evighet på sniper. Samme som noen har 0,1% recoil på; Mp7, Vector, Scorpio Evo. Mens andre(meg..) har 10%... kan ligge stille på bakken, med de beste tingene for bedre accuracy. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Der sa jeg meg ferdig med MP! Orker ikke mer av den feige campingen. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Enkelte trekker sniper opp å sikter raskere enn andre klarer å skyte uten å sikte. Hvordan får de våpen så raskt opp? Når jeg skal sikte så tar det en liten evighet på sniper. Det er ett perk som gjør at man aimer noe helt forbanna sinnsykt fort etter sprint. Mener å huske det er Extreme Conditioning. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det er ett perk som gjør at man aimer noe helt forbanna sinnsykt fort etter sprint. Mener å huske det er Extreme Conditioning. Dexterity* Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Der sa jeg meg ferdig med MP! Orker ikke mer av den feige campingen. Sånn går det når foreldre lag 12-åringen kjøpe COD...De eier ikke testosteron, og vil dertil velge de feigeste spillemåtene. Det er latterlig hvor mange unge spillere som finnes i COD, og det merkes. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Nei, bare å komme seg til 55, så legger jeg vekk MP for godt.. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Sånn går det når foreldre lag 12-åringen kjøpe COD...De eier ikke testosteron, og vil dertil velge de feigeste spillemåtene. Det er latterlig hvor mange unge spillere som finnes i COD, og det merkes. Er helt klart mange unge. Hører det på micene også. Men, så er vel også målgruppen "egentlig" 15-25 år eller noe sånt, selv om det er 18 års grense. Er ikke så veldig mange fedre (f.eks.) som har tid til å spille i de lange timer for å unlocke noe man ønsker seg. Nei, bare å komme seg til 55, så legger jeg vekk MP for godt.. Tror kanskje det vil bedre seg litt etterhvert som de "unge" går litt mer lei av spillet. Og i tillegg så pleier det å roe seg litt ned når det nærmer seg juletider (tentamener osv.) men i romjula derimot, regner jeg med at det kommer til å bli komplett kaos. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Er helt klart mange unge. Hører det på micene også. Men, så er vel også målgruppen "egentlig" 15-25 år eller noe sånt, selv om det er 18 års grense. Er ikke så veldig mange fedre (f.eks.) som har tid til å spille i de lange timer for å unlocke noe man ønsker seg. Tror kanskje det vil bedre seg litt etterhvert som de "unge" går litt mer lei av spillet. Og i tillegg så pleier det å roe seg litt ned når det nærmer seg juletider (tentamener osv.) men i romjula derimot, regner jeg med at det kommer til å bli komplett kaos. Veldig skeptisk. Men nå blir det dagers pauser ihvertfall. Møkk lei av; Komme på lag med inkompitente idioter(Klarer ikke se på kartet en gang iblant, løper i døden), Nesten uansett dør av personer som har sett meg i 10sekunder føre jeg ser de(og ja søker etter "Best" games). Og såklar, KC = TDM... hver jekla gang. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ler av alle dere som klager på "feige" spille måter. Så lenge det er noe DERE kan gjøre noe med, så forstår jeg ikke vitsen med å klage. Hadde det nå ennå vært noe der dere ikke kunne gjort noe, f.eks en stuck semtex, så hadde jeg skjønt det. Men å klage på camping er tåpelig. Eneste det tyder på er store l2p issues. Okei, det er en fyr som camper, finn en måte å ta personen på da, Tror dere Mazarini, Paradox og Luboshmir satt å klaget på campere mens de spilte seg til verdenstoppen? Nei, de ble bedre. 2 Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Flere som har problemer med å spille online? Fikk spilt på torsdag, men siden da får jeg bare "server unavalible" Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Tror kanskje det vil bedre seg litt etterhvert som de "unge" går litt mer lei av spillet. Og i tillegg så pleier det å roe seg litt ned når det nærmer seg juletider (tentamener osv.) men i romjula derimot, regner jeg med at det kommer til å bli komplett kaos. Det beste er når det roer seg! Så bare på Black Ops, etter at MW3 kom ut. Kjente igjen 40% av de som spilte sikkert, etterhvert. Ble litt mer morro da, og det var som oftest litt mer modne folk. Ler av alle dere som klager på "feige" spille måter. Så lenge det er noe DERE kan gjøre noe med, så forstår jeg ikke vitsen med å klage. Hadde det nå ennå vært noe der dere ikke kunne gjort noe, f.eks en stuck semtex, så hadde jeg skjønt det. Men å klage på camping er tåpelig. Eneste det tyder på er store l2p issues. Okei, det er en fyr som camper, finn en måte å ta personen på da, Tror dere Mazarini, Paradox og Luboshmir satt å klaget på campere mens de spilte seg til verdenstoppen? Nei, de ble bedre. +1 på innlegget. Klart, jeg blir irritert når jeg blir tatt av campere, men så lenge det ikke er spawnkilling så er det noe jeg kan gjøre noe med! Hvis jeg går etter en camper, og blir tatt selv, så blir jeg vel egentlig irritert på meg selv at jeg går i fella igjen. Av og til møter man lag som stort sett bare sitter i hjørner, men da kan du gjøre 1 av 2 ting. Gå etter hjørnene, sikte i mørke hjørner hvor det er populært å sitte. Eller du kan campe selv. Etterhvert må de komme etter dere. Og alle som klager over inkompetente lagkamerater, bruker dere mikrofon? Hvis ikke, så er dere like skyldig selv. Har blitt med i en norsk klan nå jeg, så vi spiller stort sett sammen. Kommunikasjon er nøkkelen her! Selv når jeg ikke spiller med de, kan det hende at jeg kommer over noen engelskmenn, nordmenn eller svensker, som jeg prater litt med, og så spiller vi i samme party en stund. Går an å samarbeide noen kamper, uten å måtte bli friends4life. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Eg ble postivt overrasket, har hele tiden likt BO spillene bedre enn MW. Eneste eg kan klage på er hit markeren, den virker dårlig veldig ofte. Søker på best games, alle med full connection, men likevel kan eg skyte 20 skudd i en person mens han trenger 2-3 i meg. Dette har eg lest om og flere klager på dette. 1 Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Skal vel sies at etter 5xxxx timer med CoD spill generelt, så er det ikke så mye som irriterer lenger. I så fall så er det ubalanserte våpen, accesories og equipments som gir helt på trynet fordeler. Fremstår sikkert som en arrogant, bedrevitende rass i denne tråden også, så beklager det litt på etterskudd og forhånd Endret 18. november 2012 av Exxia Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Whoho, mangler 7 achivements på singleplayer =) Veteran is a bitch. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Nesten ikke spilt noe Singleplayer jeg! Men merker at de har gjort banene litt større, slik at man kan velge 2-3 ruter fram til målet sitt, om det er en dør eller hva det er. Ganske fornøyd med dette. Regner med det blir SP når MP blir litt kjedelig, eller internettet ryker. Noen som vet hva som gjør at du ranker opp våpen? Bare kills, eller er det hits også? Noe som gir mer enn annet? Ser at det gå oppover, men om det er enkelte ting som gjør at det går kjappere kan man jo fokusere på det. Regner med kills trumfer, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå