Woltox Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Savner muligheten til å søke etter spillere som er "dedikerte" til gamemoden. Eks, KC; sjekker hvor mange kills du har kontra confirms/denies, slik at du får personer som vet hva de spiller og ikke bare TDM personer. Noen som vet om; når du joiner et game, deretter leaver det rett etterpå om det tells som en "match" på leaderboards? Alltid morsomt å joine et game der du blir spawn-rape av Airstrikes/helikopter etc, samt at laget ditt taper... eddit; Vet det hjelper lite å klage om det her :O Endret 16. november 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 For de som lurer på dobbel XP, det gjelder bare for folk som har Nuketown 2025 map. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 For de som lurer på dobbel XP, det gjelder bare for folk som har Nuketown 2025 map. Må man spille nuketown for å få det? Lenke til kommentar
antex Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Spiller på pc og har Nuketown 2025. Noen på konsoll som har fått dbl xp ennå? Hvis noen vil spille i party så si ifra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Vil ikke la meg ta screenshot, men fikk opp en melding om at Double XP Weekend er live nå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Syntes jeg fikk litt mer XP nå enn ista ja! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Men jeg får fortsatt ikke spilt multiplayer. Kommer inn i lobby, og kommer inn på loadingscreen. Med en gang denne er over, får jeg "Connection Interrupted" og jeg blir kastet ut. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Dobbel XP er definitivt på! Går opp en level hver runde tror jeg. 44 til 52 på kun kort tid! Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Ser at jeg får 100 xp pr kill, da er det jo ikke dobbel xp :s eller dobbler den etter matchen? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 100poeng per kill. Xp får du etter gamet Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Jeg har syndet, er i 1prestige nå. Hvilken lv får man RC-XD ? Bare jeg som blir "kastet" ut av lobbyen etter en match? Endret 17. november 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Level 13, Prestige 1 nå! Valgte en ekstra klasse som Prestige Award, og brukte Permanent Unlock Token på Ghost! Da slipper jeg å ha med meg FHJ-launchern til å skyte ned UAVs hele tiden! Hvis jeg er effektiv nok, så klarer jeg nok å nå Prestige 2 i løpet av helgen, så kan jeg ta det med ro en stund. Stå på mens man har dobbel XP, og så la spillet være en stund. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Level 13, Prestige 1 nå! Valgte en ekstra klasse som Prestige Award, og brukte Permanent Unlock Token på Ghost! Da slipper jeg å ha med meg FHJ-launchern til å skyte ned UAVs hele tiden! Hvis jeg er effektiv nok, så klarer jeg nok å nå Prestige 2 i løpet av helgen, så kan jeg ta det med ro en stund. Stå på mens man har dobbel XP, og så la spillet være en stund. Var det ikke kun; 1 ekstra klasse Få alle tokens med til prestige Resette stats *Ossen bruker man permanent unlock toke Litt epic failing der, men da er Scorpion Evo Unlocka :O Skal klare å få 35lvr til i helga, 1prestige lv 55 =) Noen som har tatt "challenges" på campaign? Endret 17. november 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Var det ikke kun; 1 ekstra klasse Få alle tokens med til prestige Resette stats *Ossen bruker man permanent unlock toke Litt epic failing der, men da er Scorpion Evo Unlocka :O Skal klare å få 35lvr til i helga, 1prestige lv 55 =) Noen som har tatt "challenges" på campaign? hehe, tok et par runder før jeg la merke til permanent unlock selv når jeg var innom create a class. Resetting av stats har jeg lite behov for, da jeg ligger OK an vil jeg si, og blir sikkert ikke noe verre. Og tokens får man jo nok av når man levler opp uansett, så det blir nok nye klasser for min del, og permanente unlocks! Ser det er rundt 750 000 pålogget på Black Ops på 360! Ganske sterkt gjort Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Når man prestiger, mister man alle "Unlock Tokens" greiene? Har nemmelig 32. EDIT: Hadde en kjempe bra runde nå! Noe av det jeg fikk: Bloodthirsty x2 Triple kill x6 Double kill x5 Endret 17. november 2012 av Feqzz Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Du wiper alle unlocks og mister alle unlock tokens. Til gjengjeld får du prestige tokens som du kan låse opp weapons for alle de neste prestigene, unlocke ny class, osv. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Tokens har jeg aldri hatt noe problem med. Hadde alltid mer enn nok til det jeg trengte, og satt egentlig igjen med 12-13 ved lvl 55. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Hei. Jeg pre-ordered Black Ops 2 via steam, og trodde jeg fikk med Nuketown 2025 Zombies også.. noe jeg ser nå ikke stemmer. Jeg prøver å oppgradere til Deluxe for 10 euro på Steam, men jeg får bare en feilmelding: "Det ser ut til at du har pakker som overlapper i handlevognen din. Du må fjerne de ekstra pakkene fra handlevognen før du kan gå til kassen." Noen som har hatt samme problem og vet hvordan det kan løses? Edit: Fant en løsning! Og det funket http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3003144 Endret 17. november 2012 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Morsomt spill, men smg'er er jo fortsatt helt latterlig. Call of Duty: Smg Ops er et mer passende navn. Har faktisk lite til overs for de som løper rundt med smg'er og tror det er helt übersuperfantastiske når det eneste som carry'er dem er våpenet. Ser lite til null poeng med å bruke assault rifles i dette spillet. Edit; Encrypta config? Virkelig? Å ikke la oss skru av DoF og Mouse Acceleration er helt latterlig. Endret 17. november 2012 av Exxia 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Morsomt spill, men smg'er er jo fortsatt helt latterlig. Call of Duty: Smg Ops er et mer passende navn. Har faktisk lite til overs for de som løper rundt med smg'er og tror det er helt übersuperfantastiske når det eneste som carry'er dem er våpenet. Ser lite til null poeng med å bruke assault rifles i dette spillet. Edit; Encrypta config? Virkelig? Å ikke la oss skru av DoF og Mouse Acceleration er helt latterlig. Lett å pwne folk med smg, når du bruker Scar-h Kniving da, uber OP Omg hater; Drone, Raid, Hijacked... Endret 17. november 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå