Lovegame Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Spilte litt i går, lvl 20 atm. Spillet virker helt greit men kniving er som sagt fælt. Mange kompiser som sa til meg at quickscoping ikke funket, men har ikke hatt noe problem med det selv. Spiller kun som sniper. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jævla drittspill! Dør jo av ingenting, og bommer tydeligvis stor sett alltid når jeg skal skyte noen. Tydelig at min kariere i slike typer spill burde vært lengre enn de få timene den er til nå Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Nå er vel Double XP Launch Weekend startet for oss som forhåndsbestilte! Er på Level 45 nå, blir å prestige så snart jeg når 55 for å få mest ut av den doble xp'en. Er på nivå 5, andre prestige med Type 25! Fantastisk rifle, jobber mot å få gull-kamo på den nå. 10 Bloodthirsty, 15 double kills, 10 longshot medals og 150 kills uten perks eller attachments Morro! DubbleXP starter vel til amrikansk tid = ikveld/morgen tidlig? Endret 16. november 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hvis det er pga lag eller dårlig host, så kan du fikse det vha videoen som ble postet to sider tilbake. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Liker halveis spawn systemet, mindre som har mulighet for å campe nå, dog er vrient å hente ut en care package nå, men ikke umulig. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hva er en care package? :-D Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 DubbleXP starter vel til amrikansk tid = ikveld/morgen tidlig? Fikk en beskjed når jeg startet Black Ops, der de informerte om Nuketown og Dobbel XP. Mer som info om at det er nå i helgen. Finleste ikke alt, men hørtes ut som det er startet nå. Varer jo tross alt 16-18, så regner med det er hele dager. Fram til 23:59 søndags kveld. Har ikke kommet fram noen plass på after action report at det er doblet, har bare gått utifra det. Noen som spiller nå som ser sikkert at det er dobbelt, og ikke det starter senere ikveld? Mulig det står på facbeooksiden dems, skal sjekke. Liker halveis spawn systemet, mindre som har mulighet for å campe nå, dog er vrient å hente ut en care package nå, men ikke umulig. Definitivt verre å campe, ihvertfall over tid. Care package merker jeg at man må vente til laget spawner forholdsvis sammen, og evt. bruke mikrofon og spørre om noen vil støtte deg mens du henter den ut. Den hjelper tross alt laget som oftest. Hva er en care package? :-D Det er en scorestreak du kan velge. Det kommer et helikopter og slipper en stor eske ned på et område som du har markert. Inni den ligger det en tilfeldig scorestreak. Kan være alt fra UAV til K9 (hunder) til Guardian, bare ikke en ny care package (hadde tatt seg ut). I Black Ops 1 kunne man få ammo i disse også, men det ser de ut til å ha sluttet med. Makan til irritert jeg ble hver gang det kom ammo. Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Noe spesielt man må gjøre for å få dobbel xp eller? Jeg forhåndsbestilte og fikk med Nuketown, noe annet man må ha for å få det? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Du taster bare inn den koden du fikk for å få Nuketown. I og med at det bare er de som forhåndsbestilte som fikk Nuketown så vet de hvem som skal ha dobbel XP. Man ser også under playlists at de har Nuketown 24/7, moshpit. Ser du den så skal du være good to go. Litt tungvindt at man ikke ser total XP man får inn i løpet av en kamp. Man ser alle challenges og slikt, men hver for seg. Greit å se det så detaljert, men savner en linje som sier total XP i løpet av en kamp. Om det finnes og jeg da tydeligvis er blind, si ifra! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hvis det bare er Nuketown dubble xp er så. f it. Noen som vet hele prestige opplegget her?, hørte noe om at man kan ta med 1våpen uansett lv til prestige? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 David Vonderhaar @DavidVonderhaar We usually start it at 10:00AM Pst. Det er det nærmeste jeg kommer et tidspunkt på når Double XP starter. Googlet litt, og sett på forum. Dette var det mest konkrete jeg fant, om det i det hele tatt gjelder dette, fant bare sitatet, ingen link. Woltox: quoter bare fra forrige side, da han ga litt svar. Du får faktisk unlocka det meste når du er 55 - uansett vil du ikke få mer neste prestige. Det eneste du får er 1 ekstra "permanent unlock" point, som du kan bruke på 1 custom class til, eller et perk/våpen som du vil ha permanently unlocked - f.eks ghost, som du må ha level 55 for å bruke, er et greit bruk for det poenget. Ved å prestige for du også tilgang til en ny tab med challenges/callsigns, som er ganske kule. Så det du får er en Prestige Token, som du kan bruke på å enten ta med deg et våpen, eller en perk (muligens annet utstyr også, som feks claymore) når du starter på Level 1. Hvis du derimot bruker mange forskjellige våpen, ville jeg anbefalt å velge en ny klasse i stedet. Personlig bruker jeg ikke så mange forskjellige klasser, slik at jeg mest sannsynlig blir å velge et våpen eller en perk første gang i det minste. Etterhvert kanskje jeg blir lei og velger ny klasse for å ha mulighet til å teste andre våpen også. Får se! Tar sin tid. Får prøve å nå prestige 2 i løpet av helgen, heheh Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Må si eg liker TranZit! Gode gamle Nacht der Untoten er jo med der også. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Må si eg liker TranZit! Gode gamle Nacht der Untoten er jo med der også. Og vips ble jeg plutselig mer interessert! Har unngått zombiemodusen hittils, da jeg venter på at gjengen jeg spiller med blir gira på det. Blir for stressa å spille det selv. Det er noe med zombier som gjør at det å overleve blir mer stress, og man lever seg mer inn i det, enn hvis det bare var soldater og vanlige bølger med onde folk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg blir så frustrert. Jeg var overlegen i andre COD-spill, men her har det gått helt skeis. Ender opp med så vidt 1 i K/D etter matchen, så leaver jeg spillet. Klarer ikke helt å forklare hva jeg synes med spillet, men det er liksom... seigt, liksom? Virker veldig tungt. I tillegg til at jeg stort sett dør med en gang jeg blir skutt, mens når jeg skal skyte andre tar det gjerne litt lenger tid for de å droppe. 3 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Må si jeg sliter stort i dette spillet, da jeg nettopp gikk over fra BF3 til BO2. Folk er bare så sinnsykt mye raskere og bedre enn meg, men regner med dette kommer seg i løpet av helgen Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg blir så frustrert. Jeg var overlegen i andre COD-spill, men her har det gått helt skeis. Ender opp med så vidt 1 i K/D etter matchen, så leaver jeg spillet. Klarer ikke helt å forklare hva jeg synes med spillet, men det er liksom... seigt, liksom? Virker veldig tungt. I tillegg til at jeg stort sett dør med en gang jeg blir skutt, mens når jeg skal skyte andre tar det gjerne litt lenger tid for de å droppe. Hadde samme problemet, helt til jeg endret mitt "search prefrences" til Best, etter det har jeg så og si ikke hatt det problemet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Hadde samme problemet, helt til jeg endret mitt "search prefrences" til Best, etter det har jeg så og si ikke hatt det problemet. Jeg så videoen av dette jeg også, prøvde å bytte, men da jeg skulle gå inn i spill, fikk jeg bare "Connection Interrupted" med en gang jeg kommer inn. Seriøst, jeg har bare hatt problemer med spillet hittil, utrolig frustrerende. >_> Da MP feilet skulle jeg prøve campaign, men dette var også bugged. Maks uflaks. Endret 16. november 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 <-- Ikke hatt noe problemer xD Merkelig de greiene der. Lenke til kommentar
antex Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Noen som vet hvor det blir av dobbel XP? Endret 16. november 2012 av antex 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Lurer jeg også. Og med all laggen jeg har nå, så dobbel XP hjulpet å få meg på vanlig nivå. Sitter på 4mb, ned, 300kb opp, 50-150 i ping. It suuucks. edit: Ikke glem at andre i familien sitter på PC, youtube etc. Skjønner ikke at jeg orker å prøve. Endret 16. november 2012 av uTukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå