LarZen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Live feed her om under 30min av multiplayer ifra Gamescom. http://www.callofduty.com/blackops2/feed Lenke til kommentar
Qake Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Ble skuffet av traileren, men tror likevell spillet blir bra - selv om det ikke er Moab eller Nuke. Noen andre en meg som liker best CoD spill der MOAB eller Nuke ikke er med? På Mw3 var det ingen grunn for og prestige, med tanke på MOAB og at du mast alle gull våpene dine. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noen som har erfaringer med FPS freeks? Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg har brukt FPS freeks på den høyre stikka, og jeg synes det var mye bedre. Tar litt tid å bli vandt til, og man blir litt sliten i tommelen etter lengre spilløkter, men jeg synes det var verdt det. Noen som vet om det kommer til å være splitscreen på online på BO2? Lenke til kommentar
Qake Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg har brukt FPS freeks på den høyre stikka, og jeg synes det var mye bedre. Tar litt tid å bli vandt til, og man blir litt sliten i tommelen etter lengre spilløkter, men jeg synes det var verdt det. Noen som vet om det kommer til å være splitscreen på online på BO2? Er ganske sikker på at splitscreen er på online på BO2 og. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg har brukt FPS freeks på den høyre stikka, og jeg synes det var mye bedre. Tar litt tid å bli vandt til, og man blir litt sliten i tommelen etter lengre spilløkter, men jeg synes det var verdt det. Noen som vet om det kommer til å være splitscreen på online på BO2? Er ganske sikker på at splitscreen er på online på BO2 og. Håper vi får split noobs på BO2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Noen som veit om FFA kommer til å ha egen ranked playlist? Lenke til kommentar
Qake Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Blir det prestige tokens på BO2? Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hardened Bonus In-Game Content: Nuketown Zombies & Nuketown 2025 Exclusive Xbox Live CLAW Avatar Prop & Zombies Avatar Costume Limited Edition Challenge Coins Official Soundtrack by Jack Wall With Theme by Trent Reznor Collectible Steelbook Also Includes: Exclusive Weapon Camp & Exclusive Player Card Backgrounds Care Package Bonus In-Game Content: Nuketown Zombies & Nuketown 2025 Exclusive PlayStation 3 System Multiplayer Theme & Zombie Theme MD-27 Dragonfire Drone with Remote Control Limited Edition Challenge Coins Official Soundtrack by Jack Wall With Theme by Trent Reznor Collectible Steelbook Also Included: Exclusive Weapon Camp & Exclusive Player Card Backgrounds Vurderer å kjøpe hardened for nuketown mapsa, visste om 2025, men zombies hadde jeg faktisk ikke hørt om... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Blir care package her, har so mye collectors her i huset, kan ikkje svikte på Black ops Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Så lenge de ikke går FOR langt bort fra BLOPS og det blir HC CTF og split-screen online er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ringte til min lokale gamestop, han hadde nettopp fått mail på at det var 1795 for Care package Lenke til kommentar
Qake Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hva tror dere Hardened edition koster? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Da var prestige bestilt på Gamezone, får fly litt rundt når eg venter på intermission Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Da var prestige bestilt på Gamezone. Er ikke så begeistret for spillet, men Prestige Edition-greiene er sykt fete. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Da var prestige bestilt på Gamezone. Er ikke så begeistret for spillet, men Prestige Edition-greiene er sykt fete. ja, eg er svak får Collectors edition, begynner å se ut som nerdvana her i kjelleren Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Håper spawns blir fikset, FFA på MW3 er jo fucked. Ellers kan jeg si at jeg gleder meg ganske mye. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ser frem til Nuketown Zombies! Lenke til kommentar
Qake Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Da var Black Ops 2 i boks. Forhåndsbestilte på Game Stop, får med Nuketown 2025 Endret 23. september 2012 av Qake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå