Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 70 mbit. Steam går ofte i 20-100 KB/s, mens Origin og Uplay alltid bånner linja. Steam er som sagt ALLTID dyrere enn fysisk (er det mulig?), og tradisjonelt har jo Euro-kursen vært høyere enn nå i tillegg. MW2 kosta vel 100 kroner mer på Steam enn i butikk da det kom.

Du bør nok velge en annen download region, jeg har 40mbit og Steam makser som regel den når jeg laster ned noe. Grunnen til at digitalversjonen av de fleste spill ikke er billigere enn den fysiske er at utgiveren velger å gjøre det slik, hvis Steam hadde bestemt prisene selv så hadde det nok vært omvendt.

Lenke til kommentar

Sier du at du klarer å ta campere når hele laget covrer hverandre? 1-2 campere er null stress. 6 er håpløst. Nå spilte jeg det etter at jeg begynte med MW2 riktignok, så det kan jo ha vært bedre tidligere.

Spillt så mye competitive at jeg spiller for å vinne, ikke for å ha en bra K/D.

De kan campe så mye de vil i S&D for min del, da vinner vi bare på timeout. :)

Lenke til kommentar

De har laget en fin ny funksjon som heter Bootcamp der du kan levle opp med venner + bot's slik at du ikke blir sluppet rett ut med ulvene. Dette er bare til level 10, riktignok.

Glimrende, da skal det testes:-)

Et siste spørsmål i denne omgang da.

Har de fjernet special ops som har vært tidligere på COD? Der en kan spille gjennom oppdrag i lag med en annen via nett eller system link.

Lenke til kommentar

Sier du at du klarer å ta campere når hele laget covrer hverandre? 1-2 campere er null stress. 6 er håpløst. Nå spilte jeg det etter at jeg begynte med MW2 riktignok, så det kan jo ha vært bedre tidligere.

Føler at du kommer med veldig mange unnskyldninger :p Har aldri sett noen som får moab, alle camper, alt er generelt bare drit :p

Lenke til kommentar

COD-miljøet er jo råttent, så står for at mye er drit ja (morsomme spill, pinglete spillere). Det er noe med at alle alltid tar feiging-veien til lykke. Ser ikke helt hvordan det er unnskyldninger? For hva? Gjør det jo bra jeg. Feige spillere er feige selv om jeg får nukes, MOABs eller bikkjer. Det har jo ingenting med meg å gjøre. Og nei, har aldri sett en MOAB bortsett fra aimbots/god mode, hvilket ingen jeg kjenner har gjort heller. Møter vel ikke folk med nok lag compensation kanskje (nesten alle på tuben ser ut til å ha den på sin side, og jeg har også merka selv hvor mye den kan hjelpe).

Hva er det heftigste man kan få i BO2 forresten? Hunder, som i BO? Mener de kom ganske tidlig i eneren.

Lenke til kommentar

Hva er det heftigste man kan få i BO2 forresten? Hunder, som i BO? Mener de kom ganske tidlig i eneren.

Hunder er scorestreak på 1700 poeng, og så har du "Swarm" på 1900 poeng. Det er hel haug med "Hunter Killer Drones", eller papirfly som jeg kaller de. En liten drone som søker seg inn på en person eller utstyr og smeller ned. I første Black Ops var de på 11 kills, sammen med Gunship. Black Ops 2 svar på Gunship er VTOL Warship på 1600 poeng.

Du har også Lodestar, som er et fly der du peker laser og skyter missiler mot folk.

Igrunn mye heftige scorestreaks, og noe at det morsomste med spillet. Kjører UAV, Papirfly, og Hellstorm Missile. Ganske kjapt å få inn, og funker fjell! :)

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Så sett at man spiller TDM så kommer Swarm først etter 19 kills? Teller kills med killstreaks med? Ble nysgjerrig her gitt.

Kills med killstreaks teller, ja, men du får bare 25 poeng fra de. Og når du får +100 av å drepe en motstander og +200 for å cappe flagg er det lett å finne ut hva de prøver på i BO2 :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så sett at man spiller TDM så kommer Swarm først etter 19 kills? Teller kills med killstreaks med? Ble nysgjerrig her gitt.

Du kan også skyte ned UAV, og annet fiendtlig utstyr for ekstra poeng. I TDM er det ikke så veldig mye å få bonuspoeng for, men spiller du CTF og har flagget så får du 200 poeng per kill, kontra 100 uten. Dreper du noen nært et flagg, får du 25 ekstra for attacking eller defending kill. Poeng du får fra å ta flagget, ta eget tilbake, og evt en capture telles også mot scorestreaks (killstreaks). Jeg er virkelig imponert over scorestreak-systemet, og Pick 10-systemet (der du lager egne klasser! Gjør at alt får bedre flyt synes jeg.

Og emblemcreatoren som er med er herlig. Sett mange morsomme playercards nå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...