Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, var en fyr på youtube som commenta at han synes Shock Charge var cheap å bruke, så svarer youtube fyren (Tejbz) at det var som å si at concussion er cheap.

Begge to er helt utrolig fattige.:')

Er en grunn til at det var bannet i mw2 på cb, og at det var fjernet i CoD4 promod.

Så du sier at concussion er cheap å bruke? Eller missforstår jeg nå (forhåpentligvis)?

Lenke til kommentar

Misforstår ikke. Det er fattig å bruke.

Igjen, det er en grunn til at det er banned i competitive play.

Noe annet er som å si at hunter-killer drone ikke er en trist killstreak.

Burde vært låst til flash og smoke, samme som at primary bør være låst til grenade :)

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Misforstår ikke. Det er fattig å bruke.

Igjen, det er en grunn til at det er banned i competitive play.

Noe annet er som å si at hunter-killer drone ikke er en trist killstreak.

Burde vært låst til flash og smoke, samme som at primary bør være låst til grenade :)

Hvorfor er det fattig å bruke i forhold til flash og smoke? Bare fordi det er banned i competitive play gjør det ikke automatisk superbra.

Lenke til kommentar

Flash tar fra deg synet, du kan fortsatt bevege deg og aime fritt, + at det ikke varer alt for lenge.

Stun tar fra deg synet i et lite øyeblikk, men fjerner alt av mobilitet, og gjør deg nær ubrukelig.

Liker IKKE at spillet tar fra meg muligheten til å gjøre noe med det som skjer.

Igjen, problemene kommer av at den fjerner evnen til å gjøre noe med det. Eneste løsningen er å bruke Tacticalmask perken.

Kan prate og diskutere om det her i timesvis, men føler man må ha spilt/opplevd nok av competitve play for å forstå hvorfor det er sånn og godta det.

Bør definitivt lages en barebones/promod mode til de som liker å spille seriøst.

 

Promod is a mod that can be used in combination with Call of Duty 4, also known as Modern Warfare 1. The current version of Promod is 2.11 which was made by Abbie, Ingram and Trivve. Promod is a mod that serves to experience the competitive side of the game Call of Duty 4 the most. Promod turns Call of Duty 4 into a slimmer but more intense game. Compared to the standard Call of Duty 4, only balanced weapons and a select amount of perks are usable. It turns the game from a run and spray game into a more intuitive game where every step needs to be contemplated, strafing and knowing your grenade spots become essential and a good aim is crucial. Besides a practice, PUB and match mode this mod also has a feature that allows shout casters or aspiring shout casters to try out and enhance their microphone skills. It has taken several years for a general consensus of the best mod for Call of Duty 4 was reached of which you can read more in this historical overview.

 

Vekk med equipment, killstreaks og perks. Skal klare å spille med/mot de ubalanserte våpnene. :) Liker når ting går på skill, ikke flaks og equipment.

Liker IKKE at spillet tar fra meg muligheten til å gjøre noe med det som skjer.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Flash tar fra deg synet, du kan fortsatt bevege deg og aime fritt, + at det ikke varer alt for lenge.

Stun tar fra deg synet i et lite øyeblikk, men fjerner alt av mobilitet, og gjør deg nær ubrukelig.

Igjen, problemene kommer av at den fjerner evnen til å gjøre noe med det. Eneste løsningen er å bruke Tacticalmask perken.

Bør definitivt lages en barebones/promod mode til de som liker å spille seriøst.

 

 

 

Vekk med equipment, killstreaks og perks. Skal klare å spille med/mot de ubalanserte våpnene. :)

Pussig. Har da drept plenty med folk mens jeg har vært under effekt av stun. Har selv større problemer med flash, men vil ikke automatisk ha det fjernet bare fordi det tilfører spillet litt ekstra vanskelighetsgrad.

 

Selv ser jeg ikke helt det store med å fjerne equipment og alt det andre. Da kan man heller spille COD2. I mine øyne så er den beste BO2 spilleren, f.eks, den som klarer å vinne når alt er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Pussig. Har da drept plenty med folk mens jeg har vært under effekt av stun. Har selv større problemer med flash, men vil ikke automatisk ha det fjernet bare fordi det tilfører spillet litt ekstra vanskelighetsgrad.

 

Selv ser jeg ikke helt det store med å fjerne equipment og alt det andre. Da kan man heller spille COD2. I mine øyne så er den beste BO2 spilleren, f.eks, den som klarer å vinne når alt er tilgjengelig.

Har også drept hundrevis av folk mens jeg har vært stunnet, men det er jo ikke det som er problemet.

Igjen, når noe gjør noe med mine muligheter til å ta noen i alt for stor grad, så er det jo ikke bra.

Sure, jeg ble drept, ikke fordi fyren var bedre enn meg, men fordi spillet hindrer meg i å gjøre det jeg vil i stor grad.

Det er en grunn til at det er bannet i competitive play. Det er en grunn til at det har vært sånn lenge. Du kan jo ikke nekte for det. Om du ser den grunnen eller ikke er en annen sak. Det har ikke blitt bannet fordi det gjør spillet for vanskelig eller for moro skyld, for å si det sånn.

CoD2 og CoD4 var perfekte når det gjaldt competitive play. Greit at de prøver å gjøre noe med CoDserien, men synes de bruker feil spill som grunnlag, typ mw2 og mw3.

:)

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Har også drept hundrevis av folk mens jeg har vært stunnet, men det er jo ikke det som er problemet.

Igjen, når noe gjør noe med mine muligheter til å ta noen i alt for stor grad, så er det jo ikke bra.

Sure, jeg ble drept, ikke fordi fyren var bedre enn meg, men fordi spillet hindrer meg i å gjøre det jeg vil i stor grad.

Det er en grunn til at det er bannet i competitive play. Det er en grunn til at det har vært sånn lenge. Du kan jo ikke nekte for det. Om du ser den grunnen eller ikke er en annen sak. Det har ikke blitt bannet fordi det gjør spillet for vanskelig eller for moro skyld, for å si det sånn.

CoD2 og CoD4 var perfekte når det gjaldt competitive play. Greit at de prøver å gjøre noe med CoDserien, men synes de bruker feil spill som grunnlag, typ mw2 og mw3.

:)

Du ble jo drept fordi fyren var bedre enn deg. Hvis du er så mye bedre så hadde vel du tenkt taktisk å kastet en flash, stun, shock charge først. Spillet har ikke hindret deg på noen som helst måte enn en flash. Selv bruker jeg shock charge, men det er uber sjeldent og når noen bruker det mot meg så vet jeg som oftest hvor den kom fra og hvor fienden kommer. Tar han meg da så var han taktisk smartere enn meg og all ære til han for det.

 

Grunnen til at jeg ikke er særlig opptatt av competitive play er nettopp fordi de banner alt som de ikke liker.

Lenke til kommentar

Flashen tar fra deg synet, du kan fortsatt bevege deg like rask rundt og aime akkurat som du vil.

Dét kan du ikke med en stun.

Competitive er det som gjelder, kan gjerne spille casual, men da bør man ikke tro man har særlig forståelse over hva som bør være lov eller ikke. Er også S&D det er snakk om, det er vel den eneste gamemoden som krever særlig.

 

Sikker på at du ikke liker competitive play fordi de tar fra deg de fine leketøyene du ikke klarer deg uten? ;) Geez, klarer meg fint med de tingene, men er irriterende å bli drept av tapere som har flaks, ikke fordi de er flinke.

edit; haha, fant netopp ut at mouselaggen ikke er mouse acceleration, men pga. vertical sync. Trist. Ser frem til noen _mye_ bedre games nå!

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Flashen tar fra deg synet, du kan fortsatt bevege deg like rask rundt og aime akkurat som du vil.

Dét kan du ikke med en stun.

Competitive er det som gjelder, kan gjerne spille casual, men da bør man ikke tro man har særlig forståelse over hva som bør være lov eller ikke. Er også S&D det er snakk om, det er vel den eneste gamemoden som krever særlig.

 

Sikker på at du ikke liker competitive play fordi de tar fra deg de fine leketøyene du ikke klarer deg uten? ;)

Du kan da fortsatt bevege deg når du er stunned. Hørest mest ut som syting fra en som blir for mye drept av det. Hva som bør være lov eller ikke har absolutt ingenting med om du spiller competitive eller ikke. Det er allerede fastslått når spillet kommer ut. Eneste spesielt med S&D er jo at du har et liv.

 

Nå bruker jeg ikke så mye av de fancye leketøyene i spillet, men klarer ihvertfall å la være å syte om de ;)

Lenke til kommentar

To sider av samme sak, imo :)

Syting eller ei, står fortsatt på samme. Jeg spiller competitive, vet hva som er mest fair for alle og hvordan det bør være. Hey.

Kom ikke her å si til meg at du blir drept fordi en fyr er god når du får en bouncing betty i trynet. Du ble drept fordi den er en pain å avoide, og som regel så er mans dødsdømt når man går på en.

Blir forøvrig bare drept mye av det når jeg spiller for å ranke opp. Blir deilig å hitte 55 for å spille SD og ladders.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

To sider av samme sak, imo :)

Syting eller ei, står fortsatt på samme. Jeg spiller competitive, vet hva som er mest fair for alle og hvordan det bør være. Hey.

Kom ikke her å si til meg at du blir drept fordi en fyr er god når du får en bouncing betty i trynet.

Fordi du spiller competitive? De som vet best er de som lager spillet. Og å spille comptetitive er en sak. Har du faktisk vunnet noe?

God plassering av en bouncing betty er taktisk godt spill. Nå blir jeg sjelden drept av det og claymores fordi, du vet, jeg ser også på bakken.

Lenke til kommentar

De som lager spillet vet definitivt ikke hva som er best.

Toppet CB ladderen i CoD4 og WaW over perioder, så ja. :)

Det er ikke akkurat noe sykt prestisje, og har aldri påstått at jeg er god.

Men å vite hvordan spillet funker til en viss grad vil jeg tørre å påstå at jeg vet :)

Hadde du spilt nok promod o.l hadde du nok skjønt det, hehe.

Endret av Exxia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig i det. Men de som fastsetter reglene vet ikke dermed hva som er best og hva som er mest rettferdig! :)

For all del, ha det i spillet, men gi folk en mulighet til å spille uten hvis de vil det.

edit; utenom noen helt utrolig flaue videoer fra den tiden, så tror jeg ikke det er mye å finne :p

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Er enig i det. Men de som fastsetter reglene vet ikke dermed hva som er best og hva som er mest rettferdig! :)

For all del, ha det i spillet, men gi folk en mulighet til å spille uten hvis de vil det.

edit; utenom noen helt utrolig flaue videoer fra den tiden, så tror jeg ikke det er mye å finne :p

Det er vel derfor man har laget private match vil jeg tro. Det er jo i spillet og alle kan bruke så det aller meste er jo rettferdig uansett hvordan du vrir å vender på det. Connection er vel det største uromomentet.

Lenke til kommentar

Sant det med private match, men hadde vært greit å sluppet alt maset med å leite etter folk å spille mot.

Lagget har jeg ikke merket særlig til faktisk. Grunnen til at jeg har gjort det shit i det siste har vært mouselagget, for med det borte var det 9023230 millioner ganger bedre å spille.

Synes Treyarch har gjort en fantastisk jobb når det kommer til å ha optimalisert spillmotoren, kontra MW2, MW3 og BO.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...