Substitute Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg var innom lokale fotobula for å kjøpe nye 70-200 2,8L IS USM II og fikk en hyggelig melding om at canon cashback ble lansert i dag 29. mars og gjelder frem til 30. juni i forbindelse med 25 års jubileum siden EOS første gang ble lansert i 1987, så jeg får 1600 kr igjen på den linsa. Ser ut som kampanjen gjelder de fleste nye linser og extendere samt noen blitser. 2 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 jepp, her er en oversikt over de produktene det gjelder. http://www.fotovideo.no/Produkter/Canon-Cashback.aspx Lenke til kommentar
simicnenad Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 De står på netonnet.no, japanphoto.no, fotovideo.no web side om cashback fra canon. Men det står ingenting om cashback på pixmania.com/no. Vet noen om cashback tilbudet gjelder også hvis man kjøper noe hos pixmania.com/no? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 tviler på det. Pixmania har vel aldri vært særlig seriøse, og holder vel til i frankrike. Betal heller litt ekstra og kjøp fra en norsk nettbutikk. 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 De står på netonnet.no, japanphoto.no, fotovideo.no web side om cashback fra canon. Men det står ingenting om cashback på pixmania.com/no. Vet noen om cashback tilbudet gjelder også hvis man kjøper noe hos pixmania.com/no? Cashback gjelder seff fra Norge. Pixmania holder til i Frankrike, tror jeg.Når det er sagt har jeg handlet fra pixmania flere ganger og det har vært helt ok.Problemet oppstår kun dersom noe du har kjøpt der går i stykker. Da gjelder ikke norsk lov, men fransk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Cashback gjelder seff fra Norge. Pixmania holder til i Frankrike, tror jeg.Når det er sagt har jeg handlet fra pixmania flere ganger og det har vært helt ok.Problemet oppstår kun dersom noe du har kjøpt der går i stykker. Da gjelder ikke norsk lov, men fransk. Nei, problemet er at Pixmania tror at det er fransk lov som gjelder, mens det faktisk er norsk lov som gjelder. Endret 10. april 2012 av tomsi42 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Nei, problemet er at Pixmania spekulerer i å si til kundene at det er fransk lov som gjelder, og satser på at flest mulig kunder biter på dette. 3 Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Nei, problemet er at Pixmania tror at det er fransk lov som gjelder, mens det faktisk er norsk lov som gjelder. 3 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Cashback gjelder seff fra Norge. Pixmania holder til i Frankrike, tror jeg.Når det er sagt har jeg handlet fra pixmania flere ganger og det har vært helt ok.Problemet oppstår kun dersom noe du har kjøpt der går i stykker. Da gjelder ikke norsk lov, men fransk. Nei, problemet er at Pixmania tror at det er fransk lov som gjelder, mens det faktisk er norsk lov som gjelder. Ok, da kan jo du forklare meg hvordan det har seg at du kjøper noe fra en butikk som befinner seg i frankrike, og mener at norsk lov gjelder overfor de? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Nå går vi langt off topic, men Pixmania retter seg mot norske kunder, selskapet er registert som norskt foretak, siden er på norsk, foretaket er registrert i MVA-registeret og prisene er inkludert moms. Ifølge alle norske lover samt retningslinjer og direktiv fra EU gjelder norsk forbrukerlovgivning så lenge selskapet aktivt retter seg mot norske kunder, uansett hvor varene leveres fra. Når selskapet i tillegg har en norsk avdeling...så ja... EDIT: Fjernet feilaktig informasjon. Endret 10. april 2012 av Alastor 6 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Alastor sa det mye bedre enn jeg selv kan gjøre det. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Johnny™ siterte meg mye bedre enn jeg selv kan gjøre det. 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Nå skal det sies at jeg ikke har hørt en lyd fra Canon siden jeg sendte de epost om cashback for snart 14 dager siden, så vi får følge med og se hva som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå