Gå til innhold

Når dropper prisene på Canon 5D Mark II?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Som overskriften sier, når vil prisene på 5D Mark II(i butikk) nærme seg 10 000 kr igjen?

 

Kanskje noen veit om mindre butikker i Oslo/Akershus området som allerede ligger lavt i pris?

 

Synes 15 000 er drøyt for dette kameraet når Mark III er ut og 7D ligger langt lavere i pris! Det samme gjelder bruktprisene som ligger på latterlige 10 000.

Endret av osla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Som overskriften sier, når vil prisene på 5D Mark II(i butikk) nærme seg 10 000 kr igjen?

 

Kanskje noen veit om mindre butikker i Oslo/Akershus området som allerede ligger lavt i pris?

 

Synes 15 000 er drøyt for dette kameraet når Mark III er ut og 7D ligger langt lavere i pris! Det samme gjelder bruktprisene som ligger på latterlige 10 000.

Hei,

 

Som overskriften sier, når vil prisene på 5D Mark II(i butikk) nærme seg 10 000 kr igjen?

 

Kanskje noen veit om mindre butikker i Oslo/Akershus området som allerede ligger lavt i pris?

 

Synes 15 000 er drøyt for dette kameraet når Mark III er ut og 7D ligger langt lavere i pris! Det samme gjelder bruktprisene som ligger på latterlige 10 000.

Du blir nok skuffet om du tror prisen kommer til å bli noe lavere enn ca. 14000-15000! Gjennomsnittlig bruktpris på modellen før x 3 gir ofte en grei pekepinn på etterfølgers nypris.... :hmm:

Er sikkert ikke så altfor store restbeholdninger i ymse butikker heller! :ph34r:

Lenke til kommentar

ja da kommer vel 5Dx

 

http://www.canonrumo...-half-2012-cr2/

 

Jeg har ingen tro på noe 5DX lenger, dvs noe ala Nikon D800. Ryktene i linken du viser til er omkring et "entrylevel ff" samt et "Cinema ff" - et som har video som hovedfelt, noe jeg ikke helt forstår tanken med. Det meste interessante i de ryktene er entrylevel ff - hva som ligger i det bergrepet siden man kan vel tolke det som et lavpris ff, er ukjent. Men rykter er rykter, jeg tror Canon allerede har vist sine 2012 ff-kort.

 

Personlig finner jeg det nå kanskje mer interessant å få vite hva et 7Dmk2 vil kunne oppvise, og når det kommer.

 

Tor

Endret av TorVidle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...