Gå til innhold

MC og ATV forumet

Anbefalte innlegg

Hei

Har sett på MC og ATV forumet en god stund nå og mener det er rom for forbedring og kommer derfor med noen forslag.

Dele opp forumet i:

Moped(50cc)

Lett MC (125cc)

MC (125cc+)

ATV og snøscooter

Sertifikater

Slik det er nå så havner folk som default i MC delen og det blir oversvømt av moped og sertifikat spørsmål. Derfor mener jeg at det bør bli mer som andre underseksjoner der man må velge kategori.

Hvis man ser etter så er det nesten ingen prat om tung motorsykkel på forumet, noe jeg tror skyldes i stor grad at alle moped og sertifikat postene drukner bort alt annet.

Har det blitt lov å diskutere trim på forumet? Ser ikke lenger noen sticky som sier at dette ikke er lov. Hvis så kan det være en ide med en egen kategori for dette.

Hvorvidt mine kategorier er best har jeg ingen formening om, men jeg mener at MC og ATV forumet trenger forandring for at det skal fungere bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde nok vært med på litt tung-mc-prat hvis det ikke hadde vært for at det er så mye snakk om lett-mc, førerkort og andre lite interressante ting. Går til helt andre forumer i stedet for å oppfylle behovet for mc-input :p

Om det hjelper å dele det opp så mye som Den Polse foreslår vet jeg ikke, men noe burde vært gjort for å prøve å få litt aktivitet der.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...