AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Som overskriften selv sier, ersom du måtte, ville du tatt en granny eller tranny? Anonym poster: 98224459c4f8ae0e30cfe356598538ad Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 ingen av delene... jeg tar heller HÅND om sakene selv. 1 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Kan ikke fordra slike spørsmål. Uansett hva du svarer, vil folk si at du er ekkel. Dårlige minner fra barneskolen. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Regler er regler.. man skal velge en av delene.. kom igjenn, det er jo bare morsomt. jeg er bare nyskjerrig på hva folk der ute foretrekker. Anonym poster: 98224459c4f8ae0e30cfe356598538ad Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Foretrekker ingen av delene. Tror ikke jeg hadde greit å gjennomføre det med noen. Ville vært slapp som en sjøpølse og sansynligvis blitt kvalm. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det måtte blitt en transe da, for variasjonens skyld. En bestemor har jeg jo delt seng med i årevis nå. Regler er regler.. man skal velge en av delene.. Jeg kan ikke se at du følger dine egne regler her. Du har jo ikke valgt noen av delene...? kom igjenn, det er jo bare morsomt. Det er tydeligvis ikke så mange andre enn deg som synes det er morsomt, siden nesten ingen svarer. jeg er bare nyskjerrig på hva folk der ute foretrekker. Gitt at du virkelig var det: Hvorfor? Det er jo en høyst hypotetisk problemstilling for forumbrukere flest i overskuelig framtid, og de færreste har vel noen bevisst preferanse i sakens anledning. De svarene du har fått så lengt er vel en grei indikasjon på at de fleste ikke foretrekker noen av delene. Litt mer spennende hadde det kanskje blitt om du ikke postet anonymt, fortalte hva du ville foretrukket selv og hvorfor. Geir 4 Lenke til kommentar
Masisco Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Tranny. Grannies er bare ekkelt. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 helst tranny-granny 1 Lenke til kommentar
Fasiten Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Åååånei en liten pikk! WÆÆÆH! Seriøst folkens, en transe kan se helt ut som en jente. Mange av dem er kanskje jenter i en mannekropp, gå på fuq.com og søk på Isabella Lobos. Ville du ærlig talt heller pult en granny? Du trenger jo ikke å suge pikken, mange tranny er jo mer en lykkelig for å få litt aksepterende mannfolk på armen at de gledelig sprer sine rumpeballer som en ung pike sprer sine ben for første gang. 2 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Haha, det er da mange som er bestemødre i realtivt ung alder så hadde nok valgt "granny". Trenger ikke å være mer enn 40-50 år gamle for å være bestemødre. Og tilogmed damer som Meryl Streep (60) holder seg rimelig godt (tilsynelatende). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg