Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

granny eller tranny?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det måtte blitt en transe da, for variasjonens skyld. En bestemor har jeg jo delt seng med i årevis nå.

Regler er regler.. man skal velge en av delene..

Jeg kan ikke se at du følger dine egne regler her. Du har jo ikke valgt noen av delene...?

kom igjenn, det er jo bare morsomt.

Det er tydeligvis ikke så mange andre enn deg som synes det er morsomt, siden nesten ingen svarer.

jeg er bare nyskjerrig på hva folk der ute foretrekker.

Gitt at du virkelig var det: Hvorfor? Det er jo en høyst hypotetisk problemstilling for forumbrukere flest i overskuelig framtid, og de færreste har vel noen bevisst preferanse i sakens anledning. De svarene du har fått så lengt er vel en grei indikasjon på at de fleste ikke foretrekker noen av delene.

Litt mer spennende hadde det kanskje blitt om du ikke postet anonymt, fortalte hva du ville foretrukket selv og hvorfor.

Geir :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Åååånei en liten pikk! WÆÆÆH! Seriøst folkens, en transe kan se helt ut som en jente. Mange av dem er kanskje jenter i en mannekropp, gå på fuq.com og søk på Isabella Lobos. Ville du ærlig talt heller pult en granny? Du trenger jo ikke å suge pikken, mange tranny er jo mer en lykkelig for å få litt aksepterende mannfolk på armen at de gledelig sprer sine rumpeballer som en ung pike sprer sine ben for første gang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...