Gå til innhold

Voksing av øyebryn; rødhet og hoven


Anbefalte innlegg

Var hos Relax Hud- & kroppspleie for farging og napping av bryn i går. Pleier egentlig å nappe hos frisør, men de hadde ikke tid. Da jeg kom til timen, sa de at de ikke nappet, men vokset. Jeg tenkte at det gikk vel gret, og at jeg kunne prøve det en gang.

 

Etter at behandlingen var ferdig, sa de at jeg kom til å være rød rundt øyenbrynene en stund, men at det ville gå over i løpet av morgendagen (i dag). Det er jo greit nok, men de sa ingenting om at øynene mine kom til å hovne opp som to store ballonger. Begge øyelokka og huden mellom øyelokka og bryna er helt opphovna, og det har ikke blitt bedre over natten. Ser nesten ingenting. Er dette normalt? Og hvor lang tid vil det eventuelt ta før det roer seg? Smurte på Aloe Vera før jeg la meg, og satt litt med is før i dag.

 

Har søkt litt på nettet, men det eneste jeg finner er hvordan man kan dempe det (is og aloe vera, men ingenting om tidsestimat eller noe annet nyttig)

 

Takker for svar og erfaringer!

 

(Er ikke så mye på denne delen av forumet til vanlig, så håper jeg har postet lovlig her.)

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...