Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan vrake en bil

jaha

Anbefalte innlegg

Legg deg å sov bak rattet i 80 km/t :/

Øhh.. Been there, done that :oops:

Var litt trøtt en dag jeg skulle på jobb. Duppa av et lite sekund og da var det gjort, knalla i fjellveggen. Synd at det ikke var en gammel bil, men en ett år gammel Toyota corolla. Fikk testa airbagen der gitt. Skadene kom på 110 000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En jeg kjenner i hamar tok en bil på isen og hoppet med den på en liten fjellknaus som stapp opp av isen, den gikk rett opp og så kom bilen rett ned igjen. Han kom unna med ingen skader, brukte hjelp og belte... Bilen klarte såvidt en runde til ;)

Det var morro det =)

Lenke til kommentar
Jeg har lyst å prøvekjøre litt! U know, er 15, får ikke lov av mamma og pappa... Alt det der... Men har lyst!!

Er ikke stort eldre vi hell da men.. er 16! :D

Vi har tenkt å kjøre over mange småtrær, henge etter på kjelke, kjøre inn i brøytekanter emd en oppå taket og kanskje hoppe litt med den! 8)

Men er det noe mere vi kan gjøre som ser tøft ut på film??

Alle tips er vel mottatt! =)

Lenke til kommentar

Vi vraka en bil her for litt siden. En gammel sierra som vi hadde montert 2 recaro seter i med 4 punkts seler osv. Så fant vi en fin plass der det var en slags todelt parkeringsplass. Der den ene dele var litt høyere en andre, så hoppet vi på denne kanten som da var circka 30-40 cm høy. Vi hadde ALLE fire hjula i lufta. skal si den bilen fikk sitt. hehe :) Det var skikkelig morro å se på ass. filmet det også ja ..

Lenke til kommentar
Vi vraka en bil her for litt siden. En gammel sierra som vi hadde montert 2 recaro seter i med 4 punkts seler osv. Så fant vi en fin plass der det var en slags todelt parkeringsplass. Der den ene dele var litt høyere en andre, så hoppet vi på denne kanten som da var circka 30-40 cm høy. Vi hadde ALLE fire hjula i lufta. skal si den bilen fikk sitt. hehe :) Det var skikkelig morro å se på ass. filmet det også ja ..

legge ut filmen på nettet kansje?!!

Lenke til kommentar

legge ut filmen på nettet kansje?!!

ja .. var ikke digitalt filmkamera, men skal høre med han som filmet. tenkte jeg skulle samle den og de tidligere de hadde laget på hjemmesiden min

shivac.lnix.net

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...