desverre Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Android har mange forskjellige launchere og efarinene er delte, jeg bruker nå Go Launcher EX med mange widghets har stadige foandringer av theams og er sålangt veldig fornøyd, den er veldig stabil på min samsung galaxy s . Har oxo prøvd : lightning launcher 3 launcher pro (stabil og fin) MyLauncher (ustabil) FTLauncher (virket ikke ) Launcher 7 (god men så er det win7 :-( ) Hva har dere prøvd og hvilken er bra og hvilken er dårlige for dere? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Har brukt Go Launcher EX en del, men har standarisert meg på ADW Launcher EX på 2.3 enheter, Launcher Pro er utdatert og oppdateres ikke lenger. På ICS er det Apex eller Nova, men her er orginal launcher også mer enn bra nok egentlig. Edit: Og hat launcher #1 er uten tvil Touchwiz! For noe søl.... Endret 29. mars 2012 av PerUlv2 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 I GB var ADW EX favoritten. Må si jeg ble overrasket over hvor mye bedre den betalte versjonen var i forhold til gratisvarianten. I ICS trives jeg veldig godt med Apex. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Disse liker jeg LauncherPro: Den aller raskeste Go Launcher: Mange themes og veldige fine widgets 360 Launcher: Nice og med fin lockscreen ssLauncher: En haug med tilpasningsmuligheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå