finfyr Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Dette skal jeg gjøre: sende mail til mange venner og bekjente, og fortelle at jeg skal skifte mail adresse. Både familie, venner og uvenner... Dette vil jeg: at alle jeg sender samme mailen til, ikke skal kunne se hvem andre jeg har sendt akkurat den samme mailen til. Problemstillingen er klar, men har noen en bra løsning på dette? Takk ! Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 bruk BCC feltet istedet for CC. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Hærre, blir nesten flau. Må vel teste om det funker:) Takk for kjap svar! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Finner sannelig ikke BCC feltet i Outlook jeg.. Hvor kan jeg lokke det fram? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 I min Outlook heter den bare Cc. Under "To" og over "Subject" Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Trykk på ny mail knappen. Gå på View->BCC Field Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Akkurat ja... Men jeg har testet et par mailer, og det funker faktisk ikke slik jeg vil ha det. Fremdeles vises samtlige mailadresser. Andre som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 De vises?? Jeg testet med Outlook 2000. Jeg sendte til meg selv og en kollega. Hos meg så vises den (men jeg er jo også avsender) og min kollega fikk ikke fram hvem som har mottatt mailen, så det virker nok.. send til en kamerat og se om han får sett at han selv er mottaker ?! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Akkurat ja... Men jeg har testet et par mailer, og det funker faktisk ikke slik jeg vil ha det. Fremdeles vises samtlige mailadresser. Andre som har noen gode forslag? Da må du ha gjort ett eller annet rart, hvordan satte du det opp? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Har prøvd flere ganger nå, og nei, det funker ikke. Vet ikke hva du gjorde, for å få det til å gå. Merkelige saker... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 sett opp mailen på nytt... så velger du en annen avsender .... Lenke til kommentar
TRB Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Dette står i Outlook hjelp: Send a message without the recipient's name showing In a message, click To. In the Type name or select from list box, type the name, or click Find. In the Name list, click the name, and then click Bcc. Click Send. Tip You can display the Bcc box in all new messages that you compose. If Word is your e-mail editor, in a new message, click the arrow to the right of the Options button, and then click Bcc. If you are using the Outlook e-mail editor, in a new message, on the View menu, click Bcc Field. ** Cc Cc is an abbreviation for carbon copy. If you add a recipient's name to this box in a message, a copy of the message is sent to that recipient, and the recipient's name is visible to other recipients of the message. Bcc Bcc is an abbreviation for blind carbon copy. If you add a recipient's name to this box in a message, a copy of the message is sent to that recipient, and the recipient's name is not visible to other recipients of the message. If the Bcc box isn't visible when you create a new message, you can add it. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Tror sannelig jeg fikk det til nå. Takk skal dere ha, alle som en:) Fortsatt god kveld. Nå er det Mallorca-Real Madrid på tv som gjelder.... Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har prøvd flere ganger nå, og nei, det funker ikke. Vet ikke hva du gjorde, for å få det til å gå. Merkelige saker... dersom du sender kopi til deg selv så vil du se alle i BCC feltet, men ikke dine motagere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå